Материалдар / сыбайлас және вертикаль бұрыштар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

сыбайлас және вертикаль бұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
сыбайлас және вертикаль бұрыштар .Сыбайлас бұрыштар мен вертикаль бұрыштарды есептеуді үйрену.Есептер шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2021
357
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

7.1В бөлім: Геометрияның алғашқы мәліметтері

Мұғалімнің аты-жөні


Күні 07.10.2021

Сынып:7 В,Г,Д

Қатысушылар саны:7 в


Қатыспағандар саны: 7в


Сабақтың тақырыбы:

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар ,олардың қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.9сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу;

7.1.1.10сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану;

Сабақтың мақсаты

Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын біледі,қасиеттерін дәлелдейді және қолданады;

       Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Ұйымдастыру кезеңі

3 минут

Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,сабаққа дайындығын қадағалау.

Оқушы мұғаліммен сәлемдеседі.сабаққа керек құралдарын алып дайындалады.



Үй тапсырмасы

«Ақиқат -жалған» әдісі


8 минут

Оқушылардан үй тапсырмасын тексеремін.

«Ақиқат-жалған» әдісі арқылы алдыңғы өтілген тақырыптарды қайталап шығады.

Оқушылар үй тапсырмасын орындап дәптерлерін алмастыру арқылы тексереді:

«Дұрыс –бұрыс» тапсырмасын орындайды.

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген мақтау сөздерімен бағалайды.


тақырып түсіндіру

6 минут


Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау: 

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері.

Оқушылар тақырыпты тыңдап сыбайлас және вертикаль бұрыштарды ажыратады



Оқулықпен жұмыс

жұптық жұмыс

20 минут

Quiziz.com

А деңгей : №1.71-1.73

В деңгей: №1.80-1.82 есептерді орындау

Quiziz.com телефон арқылы тест тапсырмасын орындайды

Оқулықпен жұмыс жасайды деңгейлік тапсырмалар орындайды.

Телефон арқылы тест тапсырмасын орындайды

«Жарайсың!», «Керемет!»

талпын

оқулық

Сабақты бекіту

5 минут

Жеке жұмыс

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

Оқушылар қалыптастыру тапсырманы орындайды ,мұғалімге тексертеді.сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген мақтау сөздерімен бағалайды.


Үлестірме қағаздар

Кері байланыс

2минут

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

   

Оқушылар кері байланыс жасайды.



Үй тапсырмасы

1 минут

1.174 есеп

Күнделікке үй тапсырмасын жазып алады.



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақты саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлі қажет?


Тексерілді

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары



















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!