Оқушыларды сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстыру. «Технология» пәні сабақтарында
шеберханада қауіпсіздік ережелерін сақтау Шебер, есіңде
болсын!
Арнаулы пышақты ұстағанда,
екінші қолың пышақ жүзінің кері бағытында болсын.Пышақтың жүзін
саусағынмен сипама.Екінші кісіге пышақты сабы жағымен ұстат.Екінші
кісіге қарай пышақты сілтеме. Жұмыс кезінде пышақтың үстіне тым
еңкейме. Денеңді тік ұстап жұмыс
істе.
Желіммен жұмыс жасағанда желімді аузыңа,
көзіңе тигізбе.Желіммен жұмыс соңында қолыңды
жу.
Жұмыс орныңды әрдайым дұрыс,
таза ұста. Құралдарды ыңғайлы,өзіңе керек жерге
қой.
Тапсырма 1. «Ойланайық»
әдісі. Постер қорғау (топпен жұмыс
жасау)
Сәулет өнері ішіндегі көне
және заманауи ғимараттарды ажыратыңыз
Көне
ғимараттары
|
Заманауи
ғимараттар
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
- Көне және заманауи
ғимараттарды ажыратады;
- Қазақстан
сәулет өнерінен хабары бар;
ҚБ «Екі
жұлдыз, бір тілек» /Жұптар бірін-бірі
бағалалайды/
2
тапсырма: Әр топ оқушылары заманауи
ғимараттың қиынды суреті беріледі. Берілген суреттерді құрастырып,
қарап оқушылар өз ойларын айтуы тиіс.
Дескриптор:
-
Сәулет өнері жайлы
біледі
Суретті құрастырады,
ойларын айтады
Қалыптастырушы
бағалау «смайликтер»
3
тапсырма
Пвх материалынан қазіргі
заманауи сәулет нысанын жасау. 1
.Тұрғын үй ғимаратын заманауи
тұрғыда жасайды; 2.Жасаған жұмысын
қорғайды. Сәулеттік нысанның макетін
жасап шығарыңыз.
Дескриптор
- Нұсқау карта бойынша жұмыс
жасай алады
- Заманауи үйлерді
ажыратады
- Макетпен жұмыс жасай
алады
-ТҚЕ ережесін
сақтайды
Саралау
тәсілі: дереккөздер, қолдау көрсету,
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау «Бағдаршам»
|