1) Оқу мақсаты мен бағалау
критерийі түсіндіріледі.
2) Тыңдалым алды
тапсырмасы
Судың тіршілік көзі,тіршілік
үшін маңызы туралы түсініктерін қалыптастыру үшін, балалардан су
туралы қандай мақал-мәтелдер білетіндерін
сұраймын.
1.Су жүрген жер
береке,
Ел жүрген жер
мереке
2.Судың да сұрауы
бар.
3.Бұлақ көрсең көзін
аш.
4.Су бар жерде ырыс
бар.
Т. Тыңдалым тапсырмасы.
«Ертіс» жайлы
аңызмәтіні
3 топқа 3 түрлі мақсатқа
құрылған сұрақтар беріледі:
1топқа тыңдалатын мәтін бойынша жалпы
сұрақтар беремін.
1.Аңызда не туралы
айтылған?
2.Кіші інісі елден неге
қашпақшы болды?
2
топқа тыңдалатын мәтін бойынша нақты
сұрақтар беремін.
1.Аңыздағы өзен қалай
сипатталған?
2.Өзеннің Ертіс аталуының
себебі неде?
3
топқа тыңдалым мәтін мазмұны бойынша
негізгі ойды өмірмен байланыстыратын сұрақтар
беремін.
1.Ертіс өзені Қазақстанның қай
өңірінде орналасқан?
2.Ертіс өзенінің өнеркәсіп пен
ауылшаруашылығына тигізетін пайдасы
қандай?
Тапсырманы орындау
қадамдары:
-әр топтан 2 оқушыдан тұратын
өкілдер сайланады
- өз топтарына келген өкілдер
басқа топтардың жауаптарын өмірмен байланыстыра әңгімелеп беруі
тиіс
- Өкілдер келесі топқа барады,
ол топтың оқушысы өз сұрақтарына берген жауаптарымен
бөліседі
- Айналым жүреді, осылай өз
тобына оралған өкілдер басқа топтың сұрақ-жауаптарын топқа айтып,
өзара талдайды.
Дескриптор:
-
сұрақтарға жауап
береді
- тыңдалым мәтінін өзара
талқылайды
ҚБ.
«Бағдаршам»әдісі арқылы өзін-өзі бағалау
(топтық талқылау барысында қолданылған сұрақтарға
сүйену).
3) Ж.Ж. Т.Ж. «Қос жазба
күнделігі» кестесімен
жұмыс.
Тыңдалған
мәтін бойынша жауаптар
|
Өмірмен
балыныстылығы
|
|
|
Дескриптор:
-тыңдалған мәтін мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап береді;
-тыңдалған мәтіндегі негізгі
ойды өмірмен байланысырады;
ҚБ: «Екі жұлдыз бір ұсыныс»
әдісі арқылы жұптардың жұмысын өзара
бағалау
|