Тақырыбы: Математика және
біз
Мақсаты:
Оқушылардың математика пәні бойынша меңгерген
білімін тексеріп білу, өткен материалды еске түсіру, математика
пәніне қызығушылығын арттыру арқылы ой-қабілетін дамыту және өз
ойларын жеткізе білу.
Жоспар
1.
Ұйымдастыру
2.
Психологиялық дайындық
3.
Әділқазылар алқасымен таныстыру
3.
Сайыстың жүру барысы
4.
Қорытынды
Көрнекіліктер: плакаттар, есептер, слайдтар, карточкалар
т.б
Түрі: сайыс сабақ
Барысы : Құрметті ұстаздар мен оқушылар!
6-сыныптар арасындағы «Математика және
біз»
атты сайысымызды бастауға рұқсат етініздер! Сайыс 9 кезеңнен
тұрады. 1. Кім жылдам 2.Криптограмма 3.Логика әлемі 4.
Арифметикалық жұмбақтар 5. Анаграммалар 6.Математикалық викторина
7.Әзіл жұмбақтар 8. Ойымды жалғастыр 9. Фигуралардың
сырлары
I. “Кім жылдам?”
1. Төрт қабырғадан және төрт кесіндіден құралған
фигура
2.
Квадраттың периметрінің формуласы.
3.
Ең кіші жай сан.
4.
ЕҮОБ сөзін толық айт.
5.
Кесіндіні өлшейтін құрал.
6.
Квадраттың ауданының формуласы .
7.
Ең кіші натурал сан.
8.
ЕКОЕ сөзін толық айт.
9.
5-тің алғашқы үш еселігі
10.
Екі бөлігіші бар сан қалай аталады?
11.
Жай да, құрама да сан емес.
12.
Түзулер екі нүктемен шектелген бөлігін не деп
атайды?
II “Криптограмма”
Нүкте
Шеңбер
Радиус
Төрт
Тең
Бұрыш
Алу
Алым
Сан
Теңдеу
Бес
III. “Логика
әлемі”
1. Отбасында 4 қыз және әр
қыздың бір–бірден бауыры бар. Отбасында барлығы неше
бала?
2. Екі оқушы тоғызқұмалақ 4
сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат
ойнайды?
3. Қосарланып жегілген үш
ат бір сағаттың ішінде 8 шақырым жол жүрді. Осы уақыттың ішінде бір
ат қанша жол жүрген?
4. Үш түйеқұс ұшып келе
жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы
қалды?
5.Су астында қандай тас
жоқ?
6. Сызғыштың 4 бұрышы бар,
оның бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш
қалады?
IV.
“Арифметикалық
жұмбақтар”
“ Арифметикалық
жұмбақтар”
. Бір-бірімен
жарысқа
Төрт аю, бір
арыстан
Екі қой мен бір
түлкі
Бәрі нешеу, кім
білді?
8
“ Арифметикалық
жұмбақтар”
Дүкеннен мен сабын
алдым,
Оның және қабын
алдым,
Екі дәптер, бір
қарындаш,
Тіс ысқышты тағы
алдым.
Есептеші сонда
бәрі
Қанша болды қолда
бары?
6
“ Арифметикалық
жұмбақтар”
Түйе, бота маң
басқан.
Төрт аяғын тең
басқан.
Шұнақ құлақ бес
ешкі
Қос лақты қос
ешкі.
Төрт қозылы екі
қой
Бәрін бірге санап
қой.
15
V. Анаграммалар
VI. Математикалық
викторина
Математикалық
викторина
1.Інісінің 14 асығы бар, ағасының одан 5 асығы
артық. Екеуінің неше асығы бар?
Математикалық
викторина
2.
Шаршының периметрі 44
см,
қабырғасы неше тең?
Математикалық
викторина
3.Қатар тұрған үш санның
қосындысы
да, көбейтіндісі де 6-ға тең?
Сол
сандарды ата
1.ЖЕТІ ЖҰРТТЫҢ ТІЛІН БІЛ-
2.ОТЫЗ ТІСТЕН ШЫҚҚАН СӨЗ-
3.
ЕКІ ЖАҚСЫ ҚАС БОЛМАС-
4.ЖҮЗ СОМЫҢ БОЛҒАНША-
5.ДОСЫҢДЫ ҮШ КҮН СЫНАМА-
6.БІР КІСІ ҚАЗҒАН ҚҰДЫҚТАН-
7.БІЛЕКТІ БІРДІ ЖЫҒАР-
8.БІЛГЕНІҢ БІР ТОҒЫЗ-
IХ. «Фигуралар сыры»
Мына үшбұрышта қанша үшбұрыш
ба р ?
Мына шаршының ішінде неше шаршы
бар ?
Бір шиді жылжытып теңдікті тура
ет.
Қорытынды
Біреу озса
жарыста
Біреу артта
қалады
Ренжімей тараса
Озбағандар жарады
Жарыс заңы
ежелден
Жеңімпазды
анықтау
Жеңімпаз болу шарты
сол
Еңбектену
жалықпау
Жарыстың соңғы сәті таяп
қалды
Демеңіздер өнерлерді аяп
қалды
Әділқазы сіздерге сөз
береміз
Жеңімпаздар кім болып
сарапталды
-
Алдыңызда жайнаған жүздер
әні
-
Сіздерменен кездесеміз біздер
әлі
-
Әділ қазы, көрермен сау
тұрыңыз
-
Күтеді бізді жарқын күндер
әлі