Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Оқушыларды
топтастыру.
Өткен материалды пысықтау,
жаға материалмен
байланыстыру
Сұрақ:
Сырым бастаған көтеріліс қай
жылы, қай аймақта болды?
-Көтеріліс себептері мен
сылтауы қандай?
-Көтерілісшілер алдына қойған
мақсат?
-Көтеріліс сипаты
қандай?
Көтерілістің қозғаушы күштері
кімдер?
-Көтеріліс барысындағы басты
оқиғаларды атаңыз
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты
мен бағалау критерийлері таныстырылады.Сабақтың тарихи консептісі
мен зерттеу сұрағына назар
аударылады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Тақырыптық
кестелер
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра»,
2010 ж., 220-234 бб.
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу
сұрақтары:
С. Датұлы қазақтардың қандай
құқықтарын қорғауды көздеді?
Зерттеу мен
талдау.
1-тапсырма. Картамен
жұмыс.
оқушыларға ақпаратты мәтін
және бейнематериал сілтемелері (топтағы оқушылар келесі топ
оқушыларына кеселдік келтірмес үшін құлаққап киіп, бейнематериалды
тыңдауы қажет) таратылады.
Көтерілістің алғашқы
кезеңіндегі оқиғалар
(1783-1786ж)
Көтерілістің шарықтау
кезеңіндегі
оқиғалар(1786-1795ж)
Көтерілістің дағдарыс
кезеңіндегі оқиғалар
(1795-97ж)
2-тапсырма.Шығармашылық
жұмыс.
оқушыларыға1783-97 жж Кіші
жүздегі қазақтар көтерілісі туралы ақпаратты мәтін және
бейнематериал материалдарын пайдаланып, басты тарихи оқиға туралы
сахналық қойылым дайындайды.Топ оқушыларынатапсырма шарты бойынша
белгілі бір кезеңдегі тарихи оқиға желісі мен тарихи тұлғалар
келбетін сомдау қажеттілігі түсіндіріледі.Топтар өз жұмыс
нәтижелерін сынып алдында
қорғайды.
Көтерілістің алғашқы кезеңінде
1 тарихи оқиға туралы сахналық
қойылым(1783-1786ж)
Көтерілістің шарықтау
кезеңіндегі 1 тарихи оқиға туралы сахналық қойылым
(1786-1795ж)
Көтерілістің дағдарыс
кезеңіндегі 1 тарихи оқиға туралы сахналық қойылым
(1795-97ж)
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде
қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
Интерпретация.
Игерген білімді жинақтау,
қорытындылау.
Мұғалім зерттеусұрағын сыныпқа
қояды.
IDEA
әдісі бойынша Сырым Датұлы бастаған
ұлт – азаттық көтерілістің себебін, барысын, нәтижесін
талдап,топтар жұмыс жасай отырып,өз ұстанымдарын
қорғайды
I-Identify) -
мәселенің себептерін анықтау
|
|
D (Describe) -
сәйкесінше дәлелдерді сипаттау
|
|
E (Explain) - осы
себептердің мәселеге қалай ықпал еткенін
түсіндіру
|
|
A (Analyze) - осы
себептердің маныздылығына талдау жасау
|
|
ЕБҚ
оқушыға
дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау
жасау |
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Дескриптор:
Көтерілістің алғашқы
кезеңіндегі 3 оқиғаны картада дұрыс белгілейді және түсіндіре алады
(1783-1786ж);
Көтерілістің шарықтау
кезеңіндегі 3 оқиғаны картада дұрыс белгілейді және түсіндіре алады
(1786-1795ж)
3-топ.
Көтерілістің дағдарыс
кезеңіндегі 3 оқиғаны картада дұрыс белгілейді және түсіндіре алады
(1795-97ж)
Дескриптор:
Көтерілістің алғашқы кезеңінде
1 тарихи оқиға желісі мен тұлғалар келбетін сомдайды
(1783-1786ж)
Көтерілістің шарықтау
кезеңіндегі 1 тарихи оқиға желісі мен тұлғалар келбетін сомдайды
(1786-1795ж).
Көтерілістің дағдарыс
кезеңіндегі 1 тарихи оқиға желісі мен тұлғалар келбетін сомдайды
(1795-97ж)
IDEA әдісі бойынша
Сырым Датұлы бастаған ұлт – азаттық көтерілістің себебін, барысын,
нәтижесін талдап,топтар жұмыс жасай отырып,өз ұстанымдарын
қорғайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Вяткин М. Батыр Срым. –
Алматы: «Санат», 1998.
Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева
А.Т.
8 сынып. Қазақстан тарихы.,
Атамұра, 2012.
Қабылдинов
З.Е.
8 сынып. Қазақстан тарихы.
Хрестоматия. Атамұра, 2012.
Бейнематериал
http://e-history.kz/kz/scorm/course/226
Сырым батыр (KZ). Деректі
фильмі.
http://e-history.kz/kz/video/view/117#scontent
IDEA
әдісі
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Сырым көтерілісінің
құндылықтары, мақсат-мүдделері, халықтың көтерілістен күткен
үміттері, батырдың тұлғалық қасиеттері т.б қасиеттері т.б туралы өз
ой-пікірлерін
Үйге
тапсырма
1783-97жж болған Кіші жүзде
болған көтеріліс туралы білімді жинақтап, пысықтап
келу.
|
Дескриптор:
-Жауап құрылымын
сауатты құра алуы;
-Дәйекпен дәлелдеп,
жауапты дұрыс бере алуы
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
Сабақ маған ұнады/ұнамады.
Себебі...
-Мен ...жұмыс жасадым, (кімге)
көмектестім.
-Мен бүгін... туралы
білдім.
-Мен сабақта өзімді
(қалайша)сезіндім
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|