Материалдар / Сызбаға өлшемдерді қою
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сызбаға өлшемдерді қою

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу материалы орта мектептің сызу пәні мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2018
1363
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Заттың (геометриалық денелердің ) сызбаларын оқу және орындау
Мектеп: Алматы облысы, Панфилов ауданы, Х. Көбіков атындағы ЖББОМ
Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Майкутов Ержан Нурсалимович
Сынып: 10

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыСызбаға өлшемдерді қою
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)10.2.3.1.Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін ескере отырып,сызбаға өлшемдерді қоюды білу және қолдана алуларын көрсету.
Сабақ мақсаттары Сызбаға өлшемдерді қоюды білуСызбаға өлшемдерді қоюды қолдана білу
Бағалау критерийлері Сызбаға өлшемдерді қоюды біледіСызбада өлшемдерді қоюды қолдана біледі
Тілдік мақсаттар Сызба,өлшем,геометриялық форма.
Құндылықтарды дарыту Оқушылардың мәдениетін қалыптастыру және тілдік біртұтастығын дамыту. Экономикалық тұрғыда үнемдеу.
Пәнаралық байланыстар Геометрия (геометриялық фигураларды қолдану), математика (математикалық өлшемдерді есептеу).
АКТ қолдану дағдылары Слайд арқылы сызба өлшемдерді көрсету
Алдыңғы білімТехникалық сурет және нобай тақырыбын талдау.

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы 5 минут



Топқа бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.



Психологиялық ахуалОқушылар шеңбер болып тұрады,әр оқушы сол жағында тұрған оқушыға үш тілде амандасады. (қазақ орыс,ағылшын)Оқу мақсатымен таныстыру:ызбаларды ұйымдастыру;ызбаға өлшемдерді орналастыру;ызбаға өлшемдерді қолдана білу.
Карточкалар және АКТ қолдану


Сабақтың ортасы15 минут



































































































15 мин
Жаңа сабақ 1.Тапсырма «Инсерт» әдісі (оқулықпен жұмыс). Топтық жұмыс.Әр оқушы тақырыпты оқиды, Мәтін туралы түсінігін анықтайды.Топпен талқылау арқылы термин сөздердің мағынасын ашады. Сызбаға өлшемдерді қоюды анықтау
  • Топ Сызбаларды рәсімдеуде өлшемдерді түсіру


  • 2-топ Шеңберлерге өлшемдерді орналастыру

    3-топ Шеңберге радиусты дұрыс түсіру



    «INSERT» әдісі арқылы бағаланады:

    2.Тапсырма Жұптық жұмыс. «Жариялау» әдісі бойынша жүзеге асады.(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)Берілген тапсырманы әр топ өзі орындап шығады Сызбаға өлшемдерді орналастыру







    Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар өзін-өзі бағалайды.
    «Инсерт» кестесі Интербелсенді тақта





    Сызу оқулығы





















    Сызуға арналған құрал-жабдықтар (сызғыш, карындаш, өшіргіш А4 формат)
    Сабақтың соңы 5- минут





    І. Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі арқылы орындалады.1. Сабақ мен үшін қызықты болды.2. Сабақты жақсы түсіндім.3. Ұсыныс немесе тілегім бар:___________________________________



    ІІ. Үйге тапсырма: Оқулықтағы практикалық тапсырманы орындау. ІІІ. «Блоб ағашы» әдісі арқылы орындалып, әр оқушы сабақтағы үйренген білімдері арқылы өздерінің қай деңгейде тұрғандығын анықтай алады.












































    Оқулық, 38 бет.
    Қосымша ақпарат
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    2 тапсырманы сызбаға өлшемдерді қоюды анықтауарқылы қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетемін, қабілеті жоғары оқушыларды мадақтау арқылы ынталандырамын және тапсырмаларды күрделендіріп, түрлендіріп ұсынамын. Оқу әрекеті кезінде «Инсерт» әдісі және оқушылардың өзін-өзі бағалауы жүзеге асырылады.Денсаулық сақтау және қауіпсіздік шараларын сақтауды басты назарла ұстаймын.
    Сабақ бойынша рефлексия:



    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
  • Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
  • Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? жеткізбесе, неліктен?
  • Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
  • Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
  • Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
  • 1.Сабақ мақсаттарын оқу мақсатына сәйкес құрдым.



    2. Оқушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізуі үшін тапсырмалар сараланды және әдістер таңдалып алынды.



    3.Сабақта оқушылардың үлгерім деңгейлеріне орай сараланған тапсырмалар ұсынылды.4. Тапсырмаларды орындауға уақыт бөлінді.

    5.Тапсырмалар жоспарға сай құрылғандықтан ауытқулар болады деп ойламаймын.
    Жалпы бағалау:Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сараланған тапсырмалар

    2: Топтық жұмыстарСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Курс барысында жүзеге асырылған ықшамсабақтар

    2: Әріптестердің кері байланысыСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?1: тақырыпты ашуда сараланған тапсырмалардың болуына2: тиімді кері байланыс жасауға көңіл бөлу қажет.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!