Жаңа топ
құру
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Шаттық
шеңбері
Дене мүшелерімен амандасу
(көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен
амандасу)
Мұғалім: — Екі көз не үшін
керек?
Оқушы: — Табиғатты көру
үшін.
Мұғалім: — Екі құлақ не үшін
керек?
Оқушы: — Айналамыздағы
дыбыстарды есту үшін.
Мұғалім: — Екі қол не үшін
керек?
Оқушы: — Табиғатты
көркемдеп,сәндеу
үшін.
Мұғалім: — Екі аяқ не үшін
қажет?
Оқушы: — Шетте жүрсең,Туған
жерге жету үшін
Мүғалім: — Ал басың не үшін
керек?
Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау
үшін.
Дұрыс балалар, олай болса мен
сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық
тілеймін.
Балаларға қиылған қағаздар
таратылады.Сол бойынша
топтасады.
1-топ.Сұйық
2-топ.Газ
3-топ.Қатты
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы
білімді еске түсіру
(ұжымда)
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін
бағалау.
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
Жедел
жауап
• Су табиғатта қайда және қандай
күйде кездеседі?
• Оның қандай қасиеттерін
білесің?
• Сызбада көрсетілген
үдерістерді қалай атауға
болады?
Кіріспе
тапсырма. Жедел
жауап.
«Су» деген сөзге байланысты
ассоциация атау.
Барлық айтылған сөздерді
тақтаға жазу.
Жазылған сөздерді
топтастыру.
Жазылған ассоциацияларды
берілген сұрақтарға жауап бере отырып,
толықтыру.Су туралы білетін ақпаратпен
бөлісу.
Ендеше балалар судың қатты
және сұйық,газ күйлеріне орай 3 топқа бөлініп
отырмыз.
|