Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4. | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 5 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Табиғаттағы заттар айналымы |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 5.4.1.1.-өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер |
Сабақтың мақсаты | Барлығы: өлі табиғатта болатын үдерістерді атау ;Көпшілігі: өлі табиғатта болатын үдерістерді сипаттау;Кейбіреулері: өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістерге) мысал келтіру; |
Бағалау критерийі | Өлі табиғатта болатын үдерістерді атау . Өлі табиғатта болатын үдерістерді сипаттау. (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер жіктеу) Өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістерге) мысал келтіру; |
Тілдік мақсаттар
| Пән бойынша оқыту мақсаты: өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер.)Оқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар орындай алады: Өлі табиғатта болатын үдерістер арасында ұқсастық пен айырмашылығын анықтау Жасушаның құрам бөліктерінің қызметтерін сипаттау .Пәнге қатысты лексика мен терминология: Геологиялық,биологиялық,Диалог құруға/жазылымға қатысты қажетті сөздер топтамасыӨлі табиғатқа жататындарға сипаттама беріңіз?Тас,топырақ,су қандай табиғатқа жатады деп ойлайсыз?Су үнемі қозғалады,неге ол өлі табиғатқа жатады?Өсімдік пен таста қандай айырмашылық ьар деп ойлайсыз? |
Құндылықтарға баулу
| шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;қарым-қатынас жасау қабілеті;өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;жауапкершілік;өз денсаулықтарына қамқорлық көрсету;Бұл құндылықтарға баулу топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау тапсырмалары және деңгейлік тапсырмалар арқылы жүзеге асырылады.
|
Пәнаралық байланыс | География-Тірі және өлі табиғат.Биология-Тірі ағзалардың қоректену тізбегі. |
Алдыңғы білім
| Заттарды қоспадан бөліп алу |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Ұйымдастыру кезеңі. Ширату жаттығу: «Миға шабуыл» әдісі:
Проблемалық жағдаят туғызу:1.Тас пен өсімдікті салыстыр.Нені байқадың?2.Өсімдік тірі ағза екенін қалай білуге болады?
| Демонстрация |
Сабақтың ортасы
| Тапсырма-1.Су айналымның сызбасына назар аударыңдар.Суреттен үлкен,кіші су айналымын табыңдар
Дескриптор:1. Өлі табиғатта болатын үдерістерді атай алады.2. Су айналымның сызбасынан үлкен су айналымын табады.3. Су айналымның сызбасынан кіші су айналымын табады.Қ.Б. «Бас бармақ »Тапсырма-2Кестеде көрсетілген табиғатта болтын үдерістердің себеп-салдарын анықтап жазыңдар.Дескриптор: желдің себебі мен салдарын жазады; найзағайдың себебі мен салдарын жазады; қардың жауу себебі мен салдарын жазады.
Қ.Б.
Қ.Б.
|
|
Сабақтың соңы
| «Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатыныңБаспалдағы МЕН .....БІЛЕМІНБаспалдағы МЕН .....ТҮСІНЕМІНБаспалдағы МЕН ......ҚОЛДАНАМЫН
|
|