Материалдар / Табиғатты қорғау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғатты қорғау

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды қоршаған ортаны, табиғаттағы тіршілік иелерін қорғауға тәрбиелеу.Өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырады, мәтінді аударуды, жаңа сөздермен сөйлем құрауды, ой қорытуды үйрету,мәтінді аударуды, жаңа сөздермен сөйлем құрауды, жаңа сөздермен сөйлеу дағдыларын қалыптастырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Шілде 2018
563
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

III тоқсан

4


Сабақтың тақырыбыЖаңа тақырып «Нәтиже сабақ. Табиғатты қорғау-қасиетті іс»

Сабақтың мақсатыОқушыларды қоршаған ортаны, табиғаттағы тіршілік иелерін қорғауға тәрбиелеу.Өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырады, мәтінді аударуды, жаңа сөздермен сөйлем құрауды, ой қорытуды үйрету,мәтінді аударуды, жаңа сөздермен сөйлем құрауды, жаңа сөздермен сөйлеу дағдыларын қалыптастырады

Сабақтың типіЖаңа тақырыпты меңгерту, қорытындылау
Сабақ түріЖаңа сабақ
Күтілетін нәтижеСабақ барысында проблемалық тапсырмалармен жұмыс істеу барысында оқушылардың жүйелі ойлау дағдылары дамиды. Мәтінмен өз беттерінше жұмыс істеу, қорытындылау дағдылары дамиды. Жеңілден қиынға өте алады.Оқушылар да топта белсенді.Жан-жақты ойлана алады. Табиғат туралы сұрақтарға шапшаң,тез ауызша ,жазбаша жауап бере алады. Сұрақтарды жеке өзі талдап жауап бере алады,сыни тұрғыдан болжайды. Өзін-өзі , бірін-бірі бағалай алады. Топ ішінде пікір алмаса алады, басқа топтардың жұмысына сын айта алады. Алған білімдеріне қорытынды жасай алады.
Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті ҰйымдастыруБағалауРесурстар
Ұйымдастыру кезеңі5минҰйымдастыру. Амандасу. Оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалап, көңіл-күйлерін білу, түстер бойынша топтарға бөлу.Топтарға бөлінедіБір-біріне сәттілік ,жақсы тілектер тілеу.



















Үй тапсырмасын тексеруҮй жұмысын топтарға оқыту.

Әр топ үй жұмыстарын оқиды.Топтық жұмысФормативті Оқушы тарапынан өзін –өзі бағалау және өзгені бағалау.





Сабаққа дайындық3мин.Табиғат туралы бейнеүзінді көрсету.Мына үзіндіден сендер не түсіндіңдер?Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар? Оқушылар бейнематериалды көреді.

Топпен жұмыс

Интерактивті тақта
«Мәтінді түсінгенін тексеру» Мәтіннің жұмысын түсіндіру.ЖИГСО әдісін түсіндіру













Әр топ мәтін бөліктері бойынша дайындалып,бір-біріне түсіндіріп береді. Топтар бірін-бірі бағалайды.Топпен жұмысФормативтіОқушы тарапынан өзін –өзі бағалау және өзгені бағалауБағалау парғы, оқулық
Венн диаграммасын құрғызуТабиғат туралы венн диаграммасын құрғызу.Екі топ венн диаграммасын құрастырады.Топтық жұмысФормативті Оқушы тарапынан өзін –өзі бағалау және өзгені бағалауОқулық
Сергіту сәтіҚимыл-қозғалыс жасатуОқушылар қимыл қозғалыс жасайды





Тест сауалнамасы

Өткен тақырыпқа байланысты тест сұрақтарын беру

Оқушылар тест сауалнамасына жауап жазады
Оқушылар шешеді көршісі тексереді бағалайды.Формативті Оқушы тарапынан өзін –өзі бағалау.Тест сауалнамасы жазылған парақтар


«Жарнама» өткізу



Табиғатты қорғау үшін, қандай жарнама жасар едіңдер?



Әр топтағы оқушылар өздерінің Жарнамаларын жасайды.



Топпен жұмыс
Формативті Оқушы тарапынан өзін –өзі бағалау және өзгені бағалауӘр түрлі-түсті қағаздар мен қарындашатар

Бағалау Оқушылардың бағалауын қадағалауБарлық бағалауды қосып формативті бағалаудан жиынтық бағалау шығарылады.Топ басшылары топ бағалау кестесін тапсырады және тесттен алған бағаны қояды.



Қорытынды кері байланыс«Бағдаршам» әдісіЕгер сабақ ұнаса, жасыл түсті іліңдер. Егер сәл түсінбеген жерлерің болса, сары түсті іліңдер. Егер сабақ ұнамаса, сұрақтарың болса қызыл түске жазып қалдыруды ұсыну.



Бүгінгі сабақ туралы өз ойларын тақтадағы бағдаршамға стикерлерге жазып кетеді






Үйге тапсырма:



254-бет, сөйлемдерді оқып, қарамен берілген есімшелерге сұрақ қойыңдар.
Сабақты талдау. Сабақта балалар жақсы белсенділік танытты. Топтық, жұптық, жеке жұмыстар ұйымдастырылды. Сабақтың жоғарғы деңгейлігіне көрнекілік, ойын әдістерінің қолданылуы себеп болды.Өздерін емін-еркін, жақсы сезінді. Жақсы көңіл-күймен сабақ аяқталды.



















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!