Сабақ: Қазақстан
тарихы.
|
Мектеп:
№61жалпы орта білім беретін
мектеп
|
Күні:
|
Мұғалімнің
есімі:Халбеков Нурсет
Сайпилович.
|
Сынып:11
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
“ XX
ғасырдағы Қазақстан
экономикасының дамуы”
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына
сәйкес)
|
11.1.3.1. Қазақстанның
экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін”экономикалық
жүйе,”дәстүрлі (аграрлы) экономика” “жоспарлы(социалистік)
экономика”ұғымдарын
пайдалану.
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: Қазақстанның экономикалық даму
ерекшеліктерін талдау үшін”экономикалық жүйе,”дәстүрлі (аграрлы)
экономика” “жоспарлы(социалистік) экономика”ұғымдарын
біледі.
|
Оқушылардың басым
бөлігі: Қазақстанның экономикалық даму
ерекшеліктерін талдау үшін”экономикалық жүйе,”дәстүрлі (аграрлы)
экономика” “жоспарлы(социалистік)
экономика”ұғымдарына өз ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Кейбір
оқушылар: Қазақстанның экономикалық даму
ерекшеліктерін талдау үшін”экономикалық жүйе,”дәстүрлі (аграрлы)
экономика” “жоспарлы(социалистік)
экономика”ұғымдарын ажырата
алады.
|
Ойлау
дағдыларының деңгейлері
|
білу,түсіну.
|
Бағалау
критерийлері
Тілдік
мақсаттар
|
1.
Қазақстанның экономикалық даму
ерекшеліктерін талдау үшін”экономикалық жүйе,”дәстүрлі (аграрлы)
экономика” “жоспарлы(социалистік) экономика”ұғымдарын
сипаттайды.
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер: Төменде берілген сөздердің мағынасын
ашады.
|
Тірек сөздердің
мағынасын ашады:
Хрушев жылымығы, тоқырау
жылдары.
|
Сыныптағы
диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер.
Экономикадағы жетістіктер
...
Салалар бойынша
жетістіктердің ең маңыздысы
...
XX ғасырдағы
Қазақстанның дамуындағы ұлттық экономиканың
ролі...
|
Талқылауға
арналған тармақтар:
XXғасырдағы Қазақстан
Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму
болашағын зерттейді (оқылым,
айтылым,жазылым тыңдалым).
|
Құндылықтарға
баулу
|
Тарихтың,мәдениет пен тілдің
біртұтастығы.
|
Пә
Пәнаралық
Ба
байланыстар
|
қазақ әдебиеті,
география,бейнелеу, музыка.
|
Бастапқы
білім
|
Тәуелсіз Қазақстанның алғашқы
жылдарындағы экономикада жүргізілген реформалардың барысы мен
нәтижесі туралы біледі.
|
Жоспар
|
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
20
мин
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығуламен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
10
минут.
1
минут
|
“Сұрақ-жауап”
әдісі
1-
тапсырма:
1.XXғ басындағы
қазақ халқы дәстүрлі шаруашылығының
күйреуі?
2. XXғ өнеркәсіппен
сауданың дамуы?
3.Кеңес өкіметі
орнауының бастапқы кезеңіндегі Қазақстанда экономиканың
дамуы?
4.Қазақстандағы
ұжымдастыру?
5.Қазақстанның Ұлы
Отан соғысы және соғыстан кейінгі жылдардағы экономиканың
дамуы?
Дескриптор:
1.XXғ басындағы
қазақ халқы дәстүрлі шаруашылығының күйреуін сипаттап
береді.
2. XXғ өнеркәсіппен
сауданың дамуына дәлел
келтіреді.
3.Кеңес өкіметі
орнауының бастапқы кезеңіндегіҚазақстанда экономиканың дамуына өз
көзқарастарын білдіреді.
4.Қазақстандағы
ұжымдастыруға өз ойларын
білдіреді.
5.Қазақстанның Ұлы
Отан соғысы және соғыстан кейінгі жылдардағы экономиканың дамуына
сызба тірек жасайды.
Ф:/ (жарайсың, керемет, өте
жақсы) бағалау.
Берілген жауаптар
тыңдалып, қажет болғанда толықтырылады. Тақырып атауы
таныстырылады.
Сабақ тақырыбымен
бірге оқу мақсаты таныстырылып, бағалау критерийлері
нақтыланады.
|
Қазақстан
тарихы
11сынып. “Атамұра”
2020ж
З.Е.Қабылдинов.А.Д.Сандыбаева.Ф.Р.Лебаев.
Ноутбук, бейне-ролик,
карталар,
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
1
минут
|
”Миға шабуыл”
әдісі
2.тапсырма:
1.ҚР экономикасының
артықшылықтары
қандай?
2.ҚР экономикасының
кемшіліктері қандай?
3.ҚР экономикасын дамытудың
қандай мүмкіндіктері
бар?
4.ҚР экономикасына төнетін
қандай қауіп-қатерлер
бар?
Ф:/ (жарайсың, керемет, өте
жақсы) бағалау.
Дескриптор:
1.ҚР экономикасының
артықшылықтарына сипаттама
береді.
2.ҚР экономикасының
кемшіліктеріне дәлел
келтіреді.
3.ҚР экономикасын дамытудың
мүмкіндіктеріне сипаттама
береді.
4.ҚР экономикасына төнетін
қауіп-қатерлерге өз көзқарастарын
білдіреді.
|
|
|
|
|
Сабақтың
соңы
1
минут
|
Кері
байланыс:
Рефлексия.
Кері байланыс (өзін-өзі
бағалау)
Оқушылар кері байланыс
парағына өздерінің білімдері қандай дәрежеде игерілгенін көрсетеді.
Мысалы, «Мен барлығын түсіндім» деген тұста
оқушылар тапсырмаларды толық,
түгел орындадым десе,
«Мен орташа
түсіндім» деген тұста оқушылар
тапсырмаларды орындауда кішкене қиналдым, ал
«Ешнәрсе
түсінбедім» деген тұста оқушылар
тапсырмаларды орындауда қатты қиналдым деп жауап беруі
мүмкін.
Үлгі:
-Мен барлығын
түсіндім, тапсырмаларды ..... ....
орындадым
-Мен орташа
түсіндім, тапсырмаларды орындауда
.........
қиналдым
-Ешнәрсе
түсінбедім, тапсырмаларды орындауда ...
қиналдым
Үйге
тапсырма: Жаңа игерілген тақырып
материалын оқып, пысықтап
келу
|
|
|
|
Саралау –Сіз
қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Оқушыларға тақырыпқа
сай
“
Картамен жұмыс”
“Шыңғысханның жаулаушылық жорықтарын ” Ұлыстардың орналасу аймағын
картадан көрсету.
|
|
Сыныптағы
санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивті тақта)
жұмыстарының пайдалану ережесі. Оқушылардың өзара қатынасын үнемі
бақылау.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/
оқу мақсаттары дұрыс қойылған
ба?
Оқушылардың барлығы
ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау
дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен.
|
Бұл бөлімде сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|