Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тақырыбы: Алыс-жақын.
Материал туралы қысқаша түсінік
Міндеттері: Балалардың есте сақтау қабілетіне қарай, ойлау қабілетінде дамытуға үйрету. Алыс-жақынның айырмашылығына мән беруге, ажырата білуге тәрбиелеу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасыКүні:.Білім беру саласы:«Таным»Бөлімі: ҚМҰҚТақырыбы:Алыс-жақын. Мақсаты: Балалар алыс-жақынды салыстыра білу керек.Міндеттері: Балалардың есте сақтау қабілетіне қарай,ойлау қабілетінде дамытуға үйрету. Алыс-жақынның айырмашылығына мән беруге,ажырата білуге тәрбиелеу.Үш тілділік:Алыс-далеко-away , жақын-близко- close
Оқу қызметі нің кезеңі
Тәрбиешінің қызметі
Балалардыңқызметі
Мотивациялық- қозғаушылық
Жылулық шеңбері:Балалар шеңберге тұрып,бір-бірімен амандасады.Бір-бірімізге әрқашан күліп жүрейік! Қуан,шаттан,алақай! Қуанатын күн келді. Күліп шықты күн бүгін. Қайырлы таң! Қайырлы күн!
Балалар тәрбиешімен амандасып,жылы лебіздерін білдіреді.
Жылулық шеңберінде тұрып барлығы бірге қайталап айтады.
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Ұйым - дастырушылық-ізденістік
Балаларға суреттерді көрсету арқылы алыс-жақыні ағаштар арқылы ұғымдарын мағынасын түсініп,бір-бірінен ажыратуға баулу.
Екі баланың біреуін алысқа, біреуін жақынға қойып салыстырады.
Сурет бойынша әңгіме құрастыру.Сурет бойынша түсіндіру.Сұрақ-жауап сәті.Ағаштардың алыс-жақын екенісалыстырады.Ойын: «Өз үйінді тап»Шарты:Балалар өздері тұратын үйлерін тауып атау керек.Суреттегі үйлер алыс-жақын түрлері болады.
Балалар суреттер арқылы алыс-жақын ұғымдарымен танысып,естеріне сақтауға тырысады.
Балалар салыстырып алыс-жақын екенін айтады.
Балалардың назарын суретке аудару.
Сұраққа жауап береді.
Балалар ойынға белсене қатысып отырады.
Рефлексивті-түзетушілік
ҰОҚ несімен қызықты болды?Алыс-жақын ұғымдарын қалыптастыру.Дәптермен жұмыс:Үлгіге қарап сызықты бастыра жүргізу арқылы баланың методикасын дамыту.
Балалар көзбен көру,ұстау, арқылы танысып,қайталайды.
Күтілетін нәтиже:Біледі:Балалар шамаларды заттарды салыстыра білу керек.Игереді :Ұғымдарды қалыптастыру,сұраққа жауап бере алулары керек.Меңгереді: Заттарды әр түрлі жағдайда қарсы мағынасын айта білу керек.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз