Тақырыбы:
-
Дене
мүшелері
-
Бұршақ бейнеленген көйлек
Мақсаты:
-
Амандасу, көңіл-күйді
эмоциямен көрсету
-
Дене мүшелерін
атау
-
Өзіндік әрекет арқылы шығармашылық қабілетті
дамыту
|
2.Портрет
|
практикалық жұмыс, сергіту сәті, сұрақ-жауап, бағалау,
қорытындылау.
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Амандасу
Сәлем, сәлем шапалақ
соғайық
Сәлем, сәлем шапалақ
соғайық
Көкке керіліп , аяқты
ұстайық
Айналып
тұрайық
Сәлем
жолдайық
Сәлем, сәлем аяқпен
таптайық
Сәлем, сәлем аяқпен
таптайық
Көкке керіліп , аяқты
ұстайық
Айналып
тұрайық
Сәлем
жолдайық
-
Көңіл-күй жақсы болса
ұр шапалақ
Ашу болып тұрсан жерді
теп
Қорқып тұрсан қолыңмен
бетті жап
Ұйықын келсе екі қолды
қосып жат
-
Бас, иық, тізе
аяқ
Тізе,
аяқ,
Көз,ауыз,мұрын,
құлақ
Шарты: аталған дене мүшелерін көрсетіп,
атау.
-
Топқа
бөліну
Ойын: «Өз түсінді тап»
Шарты: түстерді тауып, атап, топтарға
бөліну
-
Жасыл
-
Қызы
-
Көк
Шығармашылық
жұмыс: «Портрет»
Шарты: Досының суретін салу
Қорытынды: Сен қандай болдың?
|
Түрлі-түсті шариктар,
портрет , маркер
https://www.youtube.com/watch?v=qM2j9lq_pEw
Сәлем,
сәлем
https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA
Көңіл-күй
https://www.youtube.com/watch?v=by8NcRAsRAE
Сергіту сәті
/бас,иық,тізе,аяқ/
https://www.youtube.com/watch?v=0ouXphdiQa0
Балалар
әні
|
Оқу іс-әрекетінде
негізгі тақырыпқа байланысты . Сурет пәнінің негізгі тақыры
өзгертілді.
Мақсатқа сәйкес оқу
іс-әрекеті құрылды.
Зере , Айғаным
көңіл-күйлерінэмоционалды түрде жақсы көрсете
білді.
Дене мүшелерін көрсету
барысында Амир, Ален дұрыс көрсетуге тырысты.
Байден, Асылнұр
өздеріне қызықты кезде ғана қосылды.
Зейіні тұрақсыз
балаларға ,қызығушылықтарын тудыратын тапсырмалар
беру.
Достасу, кешірім сұрау
дағдыларын қалыптастыру. Достық жейдесін жасау.
Іс-әрекет дағдыларынның қалыптасуын байланысты марапаттау.
Балаларды мадақтау.
|