Материалдар / тақырыбы: Мм дыбысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

тақырыбы: Мм дыбысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мм дыбысы бар сөздерді табады,сөйлем құрайды,қойылған сұрақтың жауабын тауып ой қорытып кері байланыс жасай алады. ашық сабақ. түрлі әдіс тәсілдер, саралау тапсырмалары, бағалау кретерилері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2022
202
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Сауат ашу

Мектеп: Талдыапан орта жалпы білім беретін мектебі



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің

отбасым және достарым



Күні: 21,11,18

Мұғалімнің аты-жөні: Муфтахиева. Ж.У

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы


Менің отбасым.

Мм дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


1.2.1.1. Сөз ,сөйлем сызбасын оқу.

1.2.1.2. Оқудың түрлерін(буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу)қолдану.

1.2.5.1.Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру(мұғалімнің көмегімен)

1.3.8.1.Жазу жолын,жоларалық және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін коллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Мм дыбысы мен әрпін біледі,буын ,сөзді оқиды.

Оқушылардың басым бөлігі:

Мм дыбысы бар сөздерді табады,сөйлем құрайды,қойылған сұрақтың жауабын тауып ой қорытып кері байланыс жасай алады.

Кейбір оқушылар:

Мм дыбысы бар сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды,ойын жүйелі жеткізе алады,алған білімді өмірде қолдана алады,

Бағалау критерийлері


  • Мм дыбысы мен әрпін ажыратып,әріпті дыбыспен сәйкестендіре алады,сөздер мен сөйлемдерді қайталай алады.

  • Сызба бойынша сөйлем құрастыра алады,сұрақтарға жауап бере алады.

Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Отбасы-семья-family;

Ата-дедушка-grandfather;

Әже-бабушка-grandmother.

Ата-ана-родители-parents

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Отбасы мүшелері

Құндылықтарды дарыту

Өзара түсіністік,сыйластық,ынтымақтастық құндылықтарын дарыту.

Пәнаралық байланыстар

Математика,көркем еңбек,дүниетану, дене шынықтыру.

АКТ қолдану дағдылары

Адио дыбыс (сергіту сәтінде)

Бастапқы білім

Мм дыбысы мен әріпін біледі


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

Шаттық шеңбері.

Оң жақтағы көршіңді құшақта,

Сол жақтағы көршіңді құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жыми,

Сол жақтағы көршіңе бір жыми.

Біз тату-тәтті балдырғанбыз.


Бүгінгі сабағымыз алдынғы сабақтан өзгешелеу. Бұл сабақ саяхат сабағы. Ол үшін сабақта жетістік баспалдағы арқылы мақсатқа жету керек.

Кезеңдері.

  1. Миға шабуыл

  2. Он қадам

  3. Адасқан әріптер

  4. Ашық күн

  5. Дәптермен жұмыс

  6. Сөздік диктант

  7. Топтастыру әдісі








Сурет қиындылары

Сабақтың ортасы

28 мин






  1. Миға шабуыл

Сұрақ жауап арқылы өткен сабақты қайталау.

  1. Он қадам

М дыбысына байланысты он сөз айту

  1. Адасқан әріптер

Орындары ауысқан әріптерден сөз құрастыру

  1. Ашық күн

Тақтадағы күннің суретін бұлттан тазарту ол үшін бұлттарға жазылған сөз, сөйлемдерді оқиды.

  1. Дәптермен жұмыс

Дәптердегі тапсырмаларды орындау.

  1. Сөздік диктант

Мата, Марат, шама.

  1. Топтастыру әдісі

1 топ. Жазушылар

2 топ. Суретшілер

3 топ. Талдаушылар.





Қима қағаздар

Күн

Бұлт суреттері











Флипчарт

Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс «Бағдаршам»

DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1

суреттер

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Қабілеті жоғары оқушылар«Зерттеу» әдісі арқылы

Мм дыбысы бар сөздерді табады, сөздерден сөйлем құрайды.


  • От шашу

  • Топпен бағалау

  • Жұлдызшалар арқылы

  • Басбармақ арқылы




  • Қайшы, желім, сызғыш оқу құралдарын пайдаланғанда абай болуды ескертемін.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!