Мектеп | Пән мұғалімі: |
Күні: Сынып: 8 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны |
Сабақ тақырыбы | Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтау. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес) | 8.3.1.7 Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды. |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Тау жыныстарының түрлері мен минералдардан тұратынын біледі.
| Басым бөлігі:Тау жыныстары мен минералдарды бір-бірінен ажырата біледі,сипаттама бере алады. | Кейбірі:Тау жыныстарының пайда болуына қарай бөлінуінің айырмашылықтарын талдап,минералдардың қасиеттерін анықтайды және дүниежүзіндегі ірі тау жүйелерінің қалыптасуын,т.б картадан анықтап сипаттайды. |
Бағалау критерийі | Тау жыныстары мен минералдардың қалыптасу заңдылықтарын біледі.Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін,ерекшелігін ажыратады.Тау жыныстары мен минералдарды ажыратады.Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін ажыратып,табиғи ерекшеліктерін талдайды.Ірі тау жүйелерін картадан анықтап кскін картаға түсіреді. |
Тілдік мақсаттар | Оқылым-айтылым: Оқушылар мәтінді оқи отырып,тау жыныстары мен минералдардың ерекшелігін зерделейді.Тау жыныстары мен минералдардың табиғи жағдайын айтып шығады.Тыңдалым-жазылым: Ойларын ортаға салады,бір-бірінің пікірін тыңдайды.Айтылым-жазылым: Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды,ерекшелігін жазып шығады. Пән бойынша термин сөздер: тау жыныстары,минералдар,моостық қаттылық шкаласы |
Құндылықтарға баулу | Академиялық шындық: Алған білімдерін өмірмен байланыстыру, қалыптастырушы бағалау жұмысын орындауда өз біліміне сүйену, өзара бағалауда шынайылық таныту.Ашықтық: Топтық жұмысты орындау кезінде оқушылар өзара байланысқа түсу арқылы берілген тапсырмадағы мәселені бірігіп шешу, өздері жасаған туындыларын оқу кезінде бір-біріне сын пікірлер айту. |
Пәнаралық байланыстар | Тарих-тау жыныстарының қалыптасу тарихының дамуы.Физика-минералдардың қасиеттері |
Алдыңғы білім | Литосфераның құрамы мен заттық құрамын анықтау. |
Жоспар |
Сабақтың жоспарланған уақыты | Сабақтағыжоспарланған жаттығу түрлері | Дереккөздер, ресурстар
|
Сабақтың басы
Білу 10 минут
| Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сыныпта жақсы көңіл – күй орнату үшін сергіту сәті «Тілек әдісі» (оқушылар шеңберге тұрып бір табиғат денесі болып бір – біріне тілек айту).«Түрлі түсті маркерлер» әдісі арқылы топқа бөлу.І топ – «Тау жыныстары»ІІ топ – «Минералдар»ІІІ топ – «Пайдалы қазбалар»
| «Тілек әдісі» |
| Үй тапсырмасы: «Зымыран сұрақтары»арқылы сұралады. Мұғалім бенеролик және оқушыларға зымыран сұрақтарын ауызша сұрақ қойылады. Жер бедері дегеніміз не?Жер бедерінің қалыптасу заңдылықтары?Жер бедерінің жіктелуі?Материктер мен мұхитардың ірі орографиялық обьектілері?
| Бенеролик АКТ
|
Сабақтың ортасы25 минут | Бейне ролик арқылы жер бедері мен тау жыныстарының қалыптасуы көрсетіледі.1 тапсырма.«Жүзім сабағы» әдісі- Мәтінмен жұмыс,әр топқа жеке тапсырма беріледі. І топ – Тау жыныстары.ІІ топ -МинералдарІІІ топ – Минералдар мен тау жыныстарының қасиеттерін анықтайды.Дескриптор
2 тапсырма. «Кестемен жұмыс» әдісіОқулық мәтіні мен атласты пайдаланып кестені толтыру.
3 тапсырма. «Семантикалық карта» әдісіМинералдардың физикалық қасиеттері бойынша жіктелуі.
|
|
Сабақтың соңы2 минут
Бағалау 3 минут | Кері байланысБүгінгі сабақсаған ұнады ма ?Бұл сабақ қаншалықты қиын болды ?Бүгінгі сабақта қандай сезімде болдың ?
Үйге тапсырма: Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттері.Бағалау парақшасы
|
|
Саралау | Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. АКТ қолдану. |
Сабақ барысында саралап оқыта отырып, оқушылардың білімге деген құштарлығын және білімді қабылдау қарқынына негізделген тапсырмалар құрастырдым. Құштарлығы баяу немесе ойлау дағдысы мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға «Жзім жақтары» әдісі Тау жыныстарының түрлері мен қандай минералдардан тұратынын сипаттайды.Орта деңгейлі оқушыларға топтық жұмыс арқылы орындалуы күрделі емес, «Кестемен жұмыс» әдісінде Тау жыныстары мен минералдарды бір-бірінен ажырата біледі, анықтайды. Ақыл – ой деңгейінің даму қарқыны жоғары оқушыларға «Семантикалық карта» әдісі арқылызерттеу дағдысын дамытуға арналған қарапайымнан күрделіге бағытталған тапсырмалар беріледі Тау жыныстарының пайда болуына қарай бөлінуінің айырмашылықтарын талдап,минералдардың қасиеттерін анықтайды және дүниежүзіндегі ірі тау жүйелерінің қалыптасуын,т.б картадан анықтап сипаттайды. | Өзін – өзі бағалау, яғни дайын бағалау парақшалары арқылы түйінді ойларды қорыта алу мүмкіндіктері әділ, нақты бағалануы ескеріледі.Сабақтың жиынтық бағасы бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша бағаланады.
| Оқушыларға жағымды орта әзірлеу, сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. АКТ тиімділігін қолдануға жағдай жасау, техника қауіпсіздігін ескеру. |
Қорытынды бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2: |
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|