Мұнайлы аудандық білім бөлімі
Мұнайлы аудандық білім үйлестіру орталығы
Тақырыбы:
Тәуекел тобындағы балаларды дер кезінде анықтау және психологиялық қолдау көрсету
(Аудандық семинар –тренинг )
Өткізетін мұғалім: педагог-психолог Балымбетова А.С.
Өткізетін орны: Мұнайлы ауданы
№ 7 жалпы білім беру орта мектебі КММ
Өтетін күні: 20. 11. 2017 жыл
2017-2018 оқу жылы
Бекітемін
Аудандық білім үйлестіру
орталығы директоры:
Р. Жасақова _________
______ ________ 2017ж
Мұғалімдерге арналған
семинар-тренинг жоспары
Мерзімі: 20. 11. 2017 жыл
Мұғалім: Балымбетова Айгерім Сагатбаевна
Тренинг тақырыбы: Тәуекел тобындағы балаларды дер кезінде анықтау және психологиялық қолдау көрсету
Мақсаты:
- Отбасында және мектепте зорлық - зомбылықтың алдын алу;
- Зорлық-зомбылықтың бала психологиясына және болашағына кері әсерін түсіндіру;
- Психологиялық тренингтер, әдіс-тәсілдер арқылы тәуекел топтағы оқушыны анықтау.
Міндеттері:
Балалардың зорлық-зомбылық, қатыгездік мәселелеріне қауымның назарын аудару, сонымен қатар қоғамда балаларға қатыгездік жасауға жол бермеу.
Ресурстары: (материалдары, көздері)
Стикер, видеоролик тренинг-жаттығу, әдістемелер,
Ұйымдастыру
Тренинг Комплимент
Біз әрбір адамның ар-намысын, жағымды қасиеттері мен беделін, жоғары адамгершілік, этикалық стандарттары және рухани құндылықтарын бағалайтын қоғам құруымыз керек Н. Ә. Назарбаев
Зорлық - зомбылық дегеніміз не және оның түрлері
Зорлық-зомбылық құқықта Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал жасауы делінген.
Зорлық-зомбылық түрлері:Вербальды зорлық: көңілге тиетін лақап атпен атау, ұрысу, қорлау, айғайлау, дауыс көтеру, келеке қылу, өсек тарату, үнемі сынау, бұйрық беру.Эмоциялық, ақыл-ой зорлығы:қысым көрсету, біреуді қорқыныш сезімінде ұстау, елемеу.Физикалық зорлық: түрткілеу, шымшулар, үрып-соғу, заттарды лақтыру, қабырғаға соғу, біреуге зиянын тигізу, адамның жеке меншігін бұзу, отбасына қауіп төндіру.Жыныстық зорлық: жыныстық қатынастарға көндіру, зорлау.
Отбасындағы зорлық-зомбылықтың бала психологиясына және болашағына кері әсері.
Агрессивті бала қайдан шығады?
Балалық шақтағы психологиялық травманың кері әсері. Мысалдар
Педагог стилі және оның түрлеріне тоқталу.
1. Авторитарлы стиль – шектен тыс қаталдық, басқару, бағындыру стилі
2. Либеральды стиль – немқұрайлылық, шектен тыс еркіндік.
3. Гуманды стиль – баланың бойындағы жақсы қасиетті көре білетін, мәдени-этиканы жоғары сақтаған ізгі мұғалім стилі.
Мектепті емес – мұғалімнің рухани жан дүниесін реформалау қажет.
Ш. А. Аманашвили
“Егер мұғалім өз ісіне деген сүйіспеншілікті оқушыға деген сүйіспеншілікпен біріктіре алса, онда ол шын мәніндегі мұғалім болғаны”
Л.Н.Толстой
“Өзіңді қарапайым жылы лебізіңмен сыйлата білмесең , құр қаталдықтан түк те шықпайды”
А.П.Чехов
Тәуекел топтағы оқушыларды дер кезінде анықтау және оларды қолдау әдістері:
Өмір шеңбері
ХА жаттығуы
Аквариум
Арт терапиялық жұмыстар
“Төрт сурет” әдістемесі А.М.Рамьянова
“Сезімдер қайда ұялайды?” Ш.А. Турымбекова
Ішкі мазасыздықтан арылу
Мұғалімдерге зорлық-зомбылық дегеніміз не және олардың түрлері туралы ақпараттар беріледі.
Ата-аналарға отбасындағы зорлық-зомбылықтың бала психологиясына кері әсері айтылып, психологиялық травманың бала болашағына қаупі ескертіледі.
Мұғалімдерге педагог стилдері және оның түрлері айтылып, авторитарлы стилдің зорлық-зомбылыққа қатысы сипатталады.
Мұғалімдер арасында тәуекел баланы анықтау және қолдау мақсатында тренингтер жүргізіледі.
Рефлекция. Еркін микрофон
Мұғалімдер семинар-тренингтен алған жағымды әсерлерімен бөліседі.