Таза заттар және қоспалар №1 зертханалық тәжірибе «Заттар қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Таза заттар және қоспалар №1 зертханалық тәжірибе «Заттар қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Таза заттар және қоспалар №1 зертханалық тәжірибе «Заттар қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Педагогтің аты-жөні:


Күн:

Сыныбы : 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Таза заттар және қоспалар

1 зертханалық тәжірибе «Заттар қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.4.1.1 -элементті (жай зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну

7.4.1.2 -таза заттар атомдардың немесе молекулалардың бір түрінен түзілетінін білу;

7.4.1.3 -элемент (жай зат), қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алу

7.4.1.4 -қосылыстардың және элементтердің физикалық қасиеттері туралы алған білімдерін қоспа құрамындағы таныс емес заттарды ажыратуға қолдана алу

Сабақтың мақсаты:

  • Таза заттармен танысады.

  • Қоспалардың түрлерін және оларды бөлу әдістерін біледі;

  • Элемент (жай зат), қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алады.

Құндылықтар

  • Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

  • Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

«Аудиториядағы заттар» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады



«Колба» түсі бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.

Оқушылар «Аудиториядағы заттар» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .

«Колба» түсі бойынша топтарға бірігеді.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Түрлі түсті стикерлер


5 мин

Үй тапсырмасы

«Серпілген сауалдар» әдісі бойынша .

Қауіпсіздік ережелерін атаңдар

Қандай зертханалық құрал-жабдықтармен таныстыңдар


Миға шабуыл кезеңі

Ауа құрамы неден тұрады?

Теңіз суы таза ма?

Табиғатта барлық заттар таза күйде бола ма? т.б

Оқушылармен жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.

Сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Экран


10мин

Топтық жұмыс.

Оқулықтан мәтін бөліктерін әр топқа бөліп береді, бағыт бағдар бере отырып топтық жұмысты ұйымдастырады.


1-топка «Таза заттар»

2-топқа «Біртекті қоспа»

3-топқа «Әртекті қоспа» тақырыптары бойынша топтық жұмысты ұйымдастырады.

Оқушылар мұғалімнің нұсқауымен оқулықтағы мәтін бөліктерін топта оқып, талдайды, постер жасап қорғайды.



Кері байланыс:

«Екі жұлдыз, бір тілек!» арқылы жүреді.

Сызбанұсқалар ,кесте


8 мин

Оқушыларға тақырыпты бекіту үшін мұғалімнің нұсқауымен тапсырмалар орындайды.


1 тапсырма. «Кесте толтыр » тәсілі

Таза заттар мен қоспаларды бөліп жаз:

тіс пастасы, лимон шырыны, парафин, дистилденген су, сынап, болат, қант, топырақ,күкірт, йод тұндырмасы, мұз.

Таза зат

Қоспа





Дескриптор

Балл

берілген заттардан таза затты бөліп жазады;

1

берілген заттардан қоспаны бөліп жазады;

1

Барлығы

2

2-тапсырма. « Кесте толтыр» тәсілі

Біртекті жəне əртекті қоспаларды бөліп жаз: тұман, топырақ, газдалған су, түтін, сүт, гранит, қола, бұлақ суы, тіс пастасы, теңіз суы, 583 сынамалы алтын. Əр қоспа үшін заттың

агрегаттық күйін көрсет



Біртекті

Әртекті





Дескриптор

Балл

біртекті қоспаны бөліп жазады;

1

әртекті қоспаны бөліп жазады;

1

Барлығы

2





3-тапсырма. ЕБК

Цифрлық платформада тапсырма орындауға нұсқау береді.





Таза заттар және қоспалар

https://learningapps.org/watch?v=pjw0i90a324

Таза заттар мен қоспаларды бөліп жазады.





































Біртекті ж\е әртекті қоспаларды дұрыс бөліп жазады.































Цифрлық платформада тапсырма орындайды.



ҚБ:

«Білім заряды» арқылы






















ҚБ:

«Білім заряды» арқылы


















ҚБ:

«Білім заряды» арқылы
















тапсырма жазылған парақтар






10мин

1 зертханалық тәжірибе «Заттар қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру




3 мин

Кері байланыс

« Білім поштасы» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар «Білім поштасы» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Білім поштасы» тәсілі арқылы

Кесте

1 мин

Үй тапсырмасы §2 оку













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
16.03.2025
268
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі