Материалдар / Техникалық сурет және нобай
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Техникалық сурет және нобай

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал сызу пәні мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2018
1962
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру
Мектеп:Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Қ. Орымбетов атындағы орта мектебі
Күні: Мұғалімнің ата-жөні: Бұқабай МұратСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбыТехникалық сурет және нобай
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)10.2.2.3 Нобай мен техникалық сурет ерекшеліктерін анықтау және білу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Сызба салу материалдармен мақсатты түрде жұмысты орындай алады.Оқушылардың көпшілігі: Техникалық сурет туралы мағлұматты түсінеді және сыза алады. Кейбір оқушылар: Нобай мен техникалық суреттің ерекшеліктерін анықтап қолдана алады.
Бағалау критерийлеріТехникалық суреттердің ерекшеліктерін, нобайды біледі.Сызба салу материалдармен мақсатты түрде жұмысты орындайдыТехникалық сурет туралы мағлұматты түсінеді және сызадыНобай мен техникалық суреттің ерекшеліктерін анықтап қолданады
Тілдік мақсаттар Габариттік өлшем, проекция, нобай, тетік.

Құндылықтарды дарыту Құрмет. Достарының пікірін тыңдай білу, оған қолдау көрсету;Ынтымақтастық. Топпен бірлесе жұмыс жасау және шешімді бірлесе қабылдау;Еңбек пен шығармашылық. Техникалық суреттердің ерекшеліктері мен қолдану аясын түсіндіріп, шығармашылықпен сыни тұрғыда орындау;
Пәнаралық байланыстар Көркем еңбек, математика,геометрия, информатика,қазақ тілі.
Алдыңғы білімНобай мен техникалық суреттердің ерекшеліктері.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы 5 минут.Кіріспе. Ұйымдастыру кезеңі:сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды орта құрамын, күндеріне сәттілік тілеймін.«Жедел хат» әдісі арқылы сыныпты екі топқа бөлемін. Бұл жедел хаттарда техникалық суретті және нобайды орындау кезеңдері жазылады.І-топ: Техникалық сурет тобы.ІІ-топ: Нобайлар тобы.Топтар ережесі:
  • Тыныштық сақтау
  • Асықпай нақты дұрыс жауап беру
  • «Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін» қағиданы ұстану
  • Оқушылар алдын ала номерленген орындықтарға отырады.Қауіпсіздік ережесімен танысуЖұмыс жасау барысында еңбек қауіпсіздігін ескеру өте маңызды
  • Орындықта отырып жұмыс жасағанда белді қисайтпай отыру керек.
  • Өткір, үшкір, заттармен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау міндетті.
  • Кеспе қағаздарОқулық, көрнекіліктер, жедел хаттар
    Сабақтың ортасы 25 минутОқу мақсаттарымен таныстыру.1-тапсырма. Жеке жұмыс.«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі арқылы жүзеге асырылады.Ой түрті сұрақтарға жауап беру.Мақсаты:
  • оқушылар сұрақтарға жауап береді;
  • тақырыптың мазмұнын меңгереді;
  • ойлау, шығармашылық,қарым-қатынас жасау қабілеттері дамиды.
  • Ұсынылатын сұрақтар:1. Аксионометриялық проекциялау әдісінің мәні неде?2. Аксионометриялық проекциялардың түрлерін атаңыздар?3. Изометрияда координат остері қалай орналасады?4. Тік бұрышты диметрияда осьтерді тұрғызу әдістерін атаңыздар?5. Нобайдың анықтамасын айтасыз ба?6. Нобай мен техникалық суреттің қайсысы бірінші орындалатынын түсіндеріп бересіз бе?Ереже1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.Дескриптор:
  • тақырып мазмұнын түсінеді;
  • берілген сұрақтарға жауап бере алады.
  • ҚБ: Оқушылардың бір-бірін өзара бағалауы арқылы орындалады.
    Оқулық, көрнекіліктер, сызу құралдары















































































































































    2- тапсырма. Топтық жұмыс. Берілген дайын сызбалардан жұмыстың орындалу кезеңдерін ретін анықтау, ынтымақтастық құндылықтар қалыптастыра отырып, өз ойларын дәлелдеу.Дескриптор:
  • Жұмыс кезеңдерін біледі;
  • Өз жұмыстарын дәлелдей алады:
  • ҚБ: «Жұлдызша» әдісі арқылы орындалады.
  • Топта белсенділік танытқан оқушыларға мадақтау сөз айтып, жұлдызша тарату.


  • 3- тапсырма. Топтық тәжірибелік жұмыс. Берілген дайын техникалық суретке көлеңке және жарық түсіру.Дескриптор:
  • Көлеңке және жарық түсіру заңдылығын біледі;
  • Техникалық суретке көлеңке және жарық түсіре алады.
  • ҚБ: Бағалау парағы арқылы топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.Сергіту сәтінде, 7 санының қасиеті туралы қысқаша әңгімелесу жүзеге асырылады.4 тапсырма. Жеке жұмыс.Әр оқушы өзіне берілген қарапайым тетіктің нобайын салу.Дескриптор:
  • - нобайды орындау ретін біледі;
  • - көлемдердің пропорциясын сақтайды
  • және шартты белгілерді дұрыс орындай алады;
  • - қарапайым тетіктің нобайын сала алады.
  • ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау.Үшбұрыш-қанағаттанарлық.Төртбұрыш-жақсы.Бесбұрыш – үздік.














    Дайын сызбалар















    Сызу құралдары

























    Сызу құралдары, милиметрлік қағаз, қарапайым тетіктер
    Сабақтың соңы 10 минутРефлексия.«Рефлексия пирамидасы» әдісі бойынша орындалады.- Бүгінгі сабақтан күшті меңгерген тұстарым -Бүгінгі сабақты меңгерудегі әлсіз тұстарым: -Әлсіз тұсымды толықтыру мүмкіндіктерім:

    Оқушылар өтілген сабақ бойынша «Рефлексия пирамидасын» толтырады. Өздерінің сабақтағы жетістіктерін білдіреді.
    Қағаздан жасалған үшбұрышты пирамида







    Үйге тапсырма.Сызбаға өлшемдер қою тақырыбын оқып меңгеру

    Тетіктің нобайын салуКері байланыс:Үнсіз кері байланыс Сабақтың екі жақсы тұсы мен бір ұсынысын стикерге жазып ұсынады.
    Әр оқушыға үлестіру
    Қосымша ақпарат
    Саралау – оқушыларғақалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Сыныпта көтеріңкі аура қалыптастырып, тапсырмаларды оқушылардың ішкі уәжін қанағаттандыратындай қызықты, жан-жақты құрамын. Әдістерді тым күрделі емес қарапайым бірақ өте ұтымды, аз уақыт ішінде көп нәтиже беретін түрін таңдап аламын. Ешқандай оқушыны назардан тыс қалдырмай ортақ мәселеге атсалысуға итермелеймін.





    Критериалды бағалау бойынша тапсырмалар құрастырып, дескриптормен білім денгейін тексеремін. Оқушылар әрбір тапсырманы орындаған соң тиімді кері байланыс жасай отырып оқушылардың өздерін өзара бағалауы, топта белсенділік танытқан оқушыларға мадақтау сөз айтып, жұлдызша тарату арқылы бағалау, бағалау парағы арқылы топ басшысының бағалауы және геометриялық фигуралар арқылы мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.Жұмыс жасау барысындағы қауіпсіздік ережесімен таныстырылады.Жұмыс жасау барысында еңбек қауіпсіздігін ескеру өте маңызды:
  • орындықта отырып жұмыс жасағанда белді қисайтпай отыру керек
  • өткір, үшкір, заттармен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау міндетті.
  • Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау:Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?1: 2:


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!