Мотивация-лық-
қозғаушылық
|
Амандасу: Сәмеметсіңдерме
балалар!
Шаттық
шеңбері
Қайырлы күн көк
аспан
Қайырлы күн жер
ана
Қайырлы күн
достарым
Сәтті өтсін
күндерің
-өте жақсы
балалар
Бүгін біз сендермен көліктің
бөлшектерімен танысамыз.
|
Сәлеметсізбе!
Балалар тәрбиешімен бірге
сәлемдеседі, қимыл-қозғалысты
қайталайды.
|
Ұйымдастырушылық
–
ізденістік
|
Үлкенмін ғой, міне, мен,
Ойыншықтарды жинаймын.
Машинаға мінер ем,
Кабинаға сыймаймын.
М.Әлімбаев
– Мен
не туралы өлең оқыдым?
– Қандай көліктің түрлерін
білесіңдер?
– Мына
көлікті жүк
көлігі дейді. Бұл көлікпен жүк
тасиды.
– Ол
қалай дыбыс шығаратынын білесіңдер ме?
– Жүк
көлігі гүрілдейді. «Гүр-гүр-гүр» деген дыбыс шығарады. Кәне,
бәріміз қайталаймыз.
– Балалар, мынау қандай көлік?
(Автобус)
– Мына көлікті автобус көлігі дейді. Бұл көлікпен
адамдарды тасиды.
– «В-в-в-в» деген дауысымыздың ырғағы орташа
шығады. Қайталаймыз.
– Ал
мынау қандай көлік? Бұл
көлікті жеңіл
көлік дейді.
– «вЫың-вың-вың» деген дауысымыздың ырғағы төмен шығады.
Қайталаймыз.
– Ал
мынау қандай көлік? Бұл – пойыз. (Пойыз көлігін
сипаттау).
-чык- чык-чык-чык деген
дыбысты шығарады.
Балалар қазір мен сендерді
көліктің бөлшектерімен
таныстырамын.
Сонымен кім біледі, мынау
не?
Ал мынау
ше?
Оның терезесінің пішіні
қандай?
Ал дөңгелектері
ше?
Жарайсыңдар
Сергіту
сәті:
1,2,3-машина жүреміз
1,2,3-велосипед
тебеміз.
1,2,3-пойыз бенен
жүреміз.
1,2,3-кемеменде
жүземіз
Жаңа сөздермен
жұмыс:
Жеңіл көлік-легковая машина, жүк таситын
көлік-грузовая машина.
|
Өлеңді тыңдайды.
– Машина.
-Балалар жауап береді.
– Машина бар.
– Құм
тасиды.
– Тас
тасиды.
– Гүр-гүр-гүр.
– Автобус.
«В-в-в-в» деп
қайталайды.
– Жеңіл көлік.
«Ыың-ың-ың» деп
қайталайды.
-Пойыз
– Пойызға адамдар отырады.
Терезе
Есік
Төрт
бірыш
Шеңбер
Балалар қимылмен
көрсетеді.
Балалар қайталайды:
Жеңіл көлік-легковая машина, жүк таситын
көлік-грузовая машина.
|
Рефлексия-лық-түзетушілік
|
– Балалар, біз бүгін не туралы
әңгімелестік?
– Көліктердің қандай түрлері
бар?
Сұрақ-жауап арқылы балалардың қызметін
қорытындылайды.
|
Балалардың жауабы
тыңдалады.
|