Пәні: Физика | Сыныбы: 11 | Сабақ № | Өтетін күні: |
Пән мұғалімі: | Садыкова Эльмира Тулегеновна |
Сабақ тақырыбы: | Тербелмелі қозғалысты математикалық сипаттау. Электромагниттік гармониялық тербелістердің графигі. |
Сабақтың танымдық мақсаты: | *Гармониялық тербелістердің графигімен жұмыс жасай білуге үйрету. |
Күтілетін нәтиже: | 1. Тербеліс фазасы ұғымымен танысады. 2. Электромагниттік тербеліс графигі арқылы жұмыс жасай алады. 3. График арқылы амплитудалық мәндерді, фазалар айырымын тауып біледі. 4. Заряд, ток күші, кернеу формулаларын меңгереді. |
Модульдің кіріктірілуі: (оқыту технологиялары) | СТО; ОүБ; ОБ; АКТ |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс – тәсілдер: | «Блум»; «Ашық және жабық сұрақтар», «Өзіңді тексер»; «Өрмекші торы» Мюнстенберг әдісі; «Физикалық диктант» |
Сабақтың түрі мен типі: | Жаңа мағлұмат беру. Аралас сабақ. |
Негізгі дереккөздер: | 11 сынып оқулығы; ЭО; есептер жинағы; Ғаламтор материалы |
Сабақтың кезеңдері мен уақыты | Мұғалімніңіс – әрекеті | Оқушыныңіс – әрекеті | Ресурстар |
1. Ұйымдастыру кезеңі 1 мин | Сәлемдесу. Түгендеу.Жағымды ахуал туғызу. | Мұғаліммен амандасады. Сабаққа қатысты құралдарын дайындайды. | Оқулық; дәптер; қалам; қарындаш |
2. Топқа бөлу 2 мин | Оқушыларды үш топқа бөлу. Жылдамдық; ; м/с; Үдеу; ; м/с2 ; Амплитуда; А; м; | Оқушылар сөздерді суырып, ақылдасып топқа бөлінеді.
| Сөздер Жылдамдық; ; м/с; Үдеу; ; м/с2 ; Амплитуда; А; м; |
3. «Білу»«Ашық және жабық сұрақтар»
«Өрмекші торы» әдісі
7 мин | Алған сөздеріннің сабаққа байланысы қандай? Ортаға шақырып дөңгелек етіп тұрғызады. Бір – біріне сұрақ қоя отырып жіпті жалғайды. Жіпті алған оқушы сұраққа жауап беруі тиіс. | Ортаға шақырып дөңгелек етіп тұрады. Бір – біріне сұрақ қоя отырып жіпті жалғайды. Жіпті алған оқушы сұраққа жауап береді. . | Постер Мадақтау
Орама жіп |
4. «Мағынаны ашу» «Түсіну» кезеңі. 7 мин | Негізгі ұғымдар: Тербелмелі контурда конденсатордың астарларындағы заряд шамасы уақытқа тәуелді косинус заңы бойынша өзгереді.Физикалық шаманың синус немесе косинус заңы бойынша өтетін уақытқа тәуелді периодты өзгерісі гармоникалық тербелістер деп аталады. 2. Гармоникалық тербеліс графигі арқылы әртүрлі уақыттағы энергия түрлендірулерін түсіндіру.
| Дәптерлеріне негізгі ұғымдарды түртіп жазып отырады. | Оқулықпен жұмыс
График суреті
Видео «Эл/магнит тербелістер»
|
5. «Қолдану» кезеңі. Жаттығу жұмысы
7 мин | Жаттығу жұмысы ӨБШАЕ № 5.1; Қосымша тапсырма: 1. 2. 3. 4. мезетінде электр және магнит өрісінің энергиялары қандай болады?
| Әрбір топ бір есептен орындарында орындайды.
Үш топ қосымша тапсырманы бірлесіп орындайды. Проблеманы өзінше шешулері керек. | Оқулық; Мадақтау
|
6. «Талдау» кезеңі «Өзіңді тексер» 3 мин
| Өткен тақырыптар бойынша әрбір топқа 5 сұрақтан тұратын А деңгейіндегі тапсырма беріледі. | Тапсырманы оқушылар топта орындайды. | «Сәйкесін тап!» тапсырмасы |
7. «Жинақтау» кезеңі «Мюнстенберг» әдісі
2 мин
| «Мюнстенберг» ойыныІшінен өткен тақырыпқа қатысты сөздерді табу.Ішінен өткен тақырыпқа қатысты сөздерді табу ТМТАОШРОПИПЕРИОДИВПУАУАТЕРБЕЛІСДВУАПҮДЕУЛЫСРМРКҮШЫСОВОАЭНЕРГИЯДЫППКҚУАТЭПКПККОНТУРФВLTДВСЖЫЛДАМДЫҚУНПКЛЖИІЛІКФВНАВРИМПУЛЬСДЧАМАЯТНИКЬВОУАУПЩӨРІСДФАГРАМПЛИТУДАІКГШКПЫҒЫСУЛЕЛЕ | Әрбір топ оқушылары бірігіп сөздерді табады
|
Үлестірме карточка
|
«Физикалық диктант»
7 мин | Аталған терминдар бойынша қысқаша физикалық диктант жүргізу. «Физикалық диктант» - 1 1. Тербеліс периоды дегеніміз және формуласы, өлшем бірлігі ............................................2. Белгілі бір уақыт ішінде дәлме дәл немесе жуықтап қайталанатын қозғалыс ................. деп аталады. 3. Гармоникалық тербеліс кезіндегі үдеудің және максимал үдеудің теңдеуі ...........................................«Физикалық диктант» - 21. Магнит өрісінің энергиясының формуласы ...........2. Конденсатор мен катушкадан тұратын, еркін жоғары жиіліктегі электромагниттік тербеліс тудыратын жүйе ............. деп аталады. 3. Гармоникалық тербеліс кезіндегі жылдамдық фомуласы ...... «Физикалық диктант» - 31. Тербеліс жиілігі дегеніміз және формуласы, өлшем бірлігі ..............2. Серіппелі маятник формуласы...3. Электромагниттік өріс энергиясының формуласы ....«Физикалық диктант» - 41. Дененің тепе – теңдік қалпынан ең үлкен ығысуы ....... деп аталады. 2. Гармоникалық тербеліс кезіндегі координата (ығысу) фомуласы ......3. Зарядтың, ток күшінің және кернеудің периодты өзгерісі .. деп аталады. | Әрбір оқушы жеке қысқаша Физикалық диктант орындайды | Үлестірме карточка |
8. Рефлексия 1 мин | Көңіл күйлері «Басбармақ» бойынша көрсету. | Көңіл күйлері «Басбармақ» бойынша көрсетеді | |
9. Кері байланыс беру. Бағалау 2 мин | Мұғалім оқушыларды бағалайды. | Оқушылар өз өздерін және өзара бағалайды. | ОүБ; ОБ |
10. Үйге тапсырма 1 мин | § 1.6; 1.7 Сұрақтары. ӨБШАЕ № 2.7; 4.5; 5.2; |