Материалдар / Тербелмелі қозғалысты математикалық сипаттау. Электромагниттік гармониялық тербелістердің графигі. 11 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тербелмелі қозғалысты математикалық сипаттау. Электромагниттік гармониялық тербелістердің графигі. 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалды физика пәні мұғалімдері үшін сабақ жоспарын тиімді ұйымдастыруға көмекші құрал ретінде пайдалануға ұсынылады. Бұл сабақ жоспарын оқушылардың жас ерекшеліктеріне, деңгейіне, сұрагныстарына қарай өзгертіп пайдалануларына да болады. Қысқа мерзімді сабақ жоспары жаңа технология элементтері ретінде «Блум»; «Ашық және жабық сұрақтар», «Өзіңді тексер»; «Өрмекші торы» , "Мюнстенберг әдісі"; «Физикалық диктант» әдістері пайдаланылды. Топтық, жеке жұмыс түрлері қарастырылған. Ондағы мақсат - оқушыны оқыту, ынталандыру, дамыту, ұйымдастыру. Оқушы үшін қажетті айтылым, оқылым, жазылым, тыңдалым дағдыларын қалыптастыру бағытындағы жұмыс түрлері қарастырылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
560
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Физика Сыныбы: 11 Сабақ № Өтетін күні:
Пән мұғалімі: Садыкова Эльмира Тулегеновна
Сабақ тақырыбы: Тербелмелі қозғалысты математикалық сипаттау. Электромагниттік гармониялық тербелістердің графигі.
Сабақтың танымдық мақсаты: *Гармониялық тербелістердің графигімен жұмыс жасай білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже: 1. Тербеліс фазасы ұғымымен танысады. 2. Электромагниттік тербеліс графигі арқылы жұмыс жасай алады. 3. График арқылы амплитудалық мәндерді, фазалар айырымын тауып біледі. 4. Заряд, ток күші, кернеу формулаларын меңгереді.
Модульдің кіріктірілуі: (оқыту технологиялары)СТО; ОүБ; ОБ; АКТ
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс – тәсілдер: «Блум»; «Ашық және жабық сұрақтар», «Өзіңді тексер»; «Өрмекші торы» Мюнстенберг әдісі; «Физикалық диктант»
Сабақтың түрі мен типі: Жаңа мағлұмат беру. Аралас сабақ.
Негізгі дереккөздер: 11 сынып оқулығы; ЭО; есептер жинағы; Ғаламтор материалы
Сабақтың кезеңдері мен уақытыМұғалімніңіс – әрекетіОқушыныңіс – әрекетіРесурстар
1. Ұйымдастыру кезеңі 1 мин Сәлемдесу. Түгендеу.Жағымды ахуал туғызу. Мұғаліммен амандасады. Сабаққа қатысты құралдарын дайындайды. Оқулық; дәптер; қалам; қарындаш
2. Топқа бөлу 2 мин Оқушыларды үш топқа бөлу. Жылдамдық; ; м/с; Үдеу; ; м/с2 ; Амплитуда; А; м; Оқушылар сөздерді суырып, ақылдасып топқа бөлінеді.

Сөздер Жылдамдық; ; м/с; Үдеу; ; м/с2 ; Амплитуда; А; м;
3. «Білу»«Ашық және жабық сұрақтар»

«Өрмекші торы» әдісі

7 мин
Алған сөздеріннің сабаққа байланысы қандай? Ортаға шақырып дөңгелек етіп тұрғызады. Бір – біріне сұрақ қоя отырып жіпті жалғайды. Жіпті алған оқушы сұраққа жауап беруі тиіс. Ортаға шақырып дөңгелек етіп тұрады. Бір – біріне сұрақ қоя отырып жіпті жалғайды. Жіпті алған оқушы сұраққа жауап береді. . Постер Мадақтау



Орама жіп
4. «Мағынаны ашу» «Түсіну» кезеңі. 7 мин Негізгі ұғымдар: Тербелмелі контурда конденсатордың астарларындағы заряд шамасы уақытқа тәуелді косинус заңы бойынша өзгереді.Физикалық шаманың синус немесе косинус заңы бойынша өтетін уақытқа тәуелді периодты өзгерісі гармоникалық тербелістер деп аталады. 2. Гармоникалық тербеліс графигі арқылы әртүрлі уақыттағы энергия түрлендірулерін түсіндіру.

Дәптерлеріне негізгі ұғымдарды түртіп жазып отырады. Оқулықпен жұмыс

График суреті

Видео «Эл/магнит тербелістер»























5. «Қолдану» кезеңі. Жаттығу жұмысы

7 мин
Жаттығу жұмысы ӨБШАЕ № 5.1; Қосымша тапсырма: 1. 2. 3. 4. мезетінде электр және магнит өрісінің энергиялары қандай болады?

Әрбір топ бір есептен орындарында орындайды.

Үш топ қосымша тапсырманы бірлесіп орындайды. Проблеманы өзінше шешулері керек.
Оқулық; Мадақтау







6. «Талдау» кезеңі «Өзіңді тексер» 3 мин

Өткен тақырыптар бойынша әрбір топқа 5 сұрақтан тұратын А деңгейіндегі тапсырма беріледі. Тапсырманы оқушылар топта орындайды. «Сәйкесін тап!» тапсырмасы
7. «Жинақтау» кезеңі «Мюнстенберг» әдісі



2 мин





















«Мюнстенберг» ойыныІшінен өткен тақырыпқа қатысты сөздерді табу.Ішінен өткен тақырыпқа қатысты сөздерді табу ТМТАОШРОПИПЕРИОДИВПУАУАТЕРБЕЛІСДВУАПҮДЕУЛЫСРМРКҮШЫСОВОАЭНЕРГИЯДЫППКҚУАТЭПКПККОНТУРФВLTДВСЖЫЛДАМДЫҚУНПКЛЖИІЛІКФВНАВРИМПУЛЬСДЧАМАЯТНИКЬВОУАУПЩӨРІСДФАГРАМПЛИТУДАІКГШКПЫҒЫСУЛЕЛЕӘрбір топ оқушылары бірігіп сөздерді табады





Үлестірме карточка





«Физикалық диктант»

7 мин
Аталған терминдар бойынша қысқаша физикалық диктант жүргізу. «Физикалық диктант» - 1 1. Тербеліс периоды дегеніміз және формуласы, өлшем бірлігі ............................................2. Белгілі бір уақыт ішінде дәлме дәл немесе жуықтап қайталанатын қозғалыс ................. деп аталады. 3. Гармоникалық тербеліс кезіндегі үдеудің және максимал үдеудің теңдеуі ...........................................«Физикалық диктант» - 21. Магнит өрісінің энергиясының формуласы ...........2. Конденсатор мен катушкадан тұратын, еркін жоғары жиіліктегі электромагниттік тербеліс тудыратын жүйе ............. деп аталады. 3. Гармоникалық тербеліс кезіндегі жылдамдық фомуласы ...... «Физикалық диктант» - 31. Тербеліс жиілігі дегеніміз және формуласы, өлшем бірлігі ..............2. Серіппелі маятник формуласы...3. Электромагниттік өріс энергиясының формуласы ....«Физикалық диктант» - 41. Дененің тепе – теңдік қалпынан ең үлкен ығысуы ....... деп аталады. 2. Гармоникалық тербеліс кезіндегі координата (ығысу) фомуласы ......3. Зарядтың, ток күшінің және кернеудің периодты өзгерісі .. деп аталады. Әрбір оқушы жеке қысқаша Физикалық диктант орындайдыҮлестірме карточка
8. Рефлексия 1 мин Көңіл күйлері «Басбармақ» бойынша көрсету. Көңіл күйлері «Басбармақ» бойынша көрсетеді
9. Кері байланыс беру. Бағалау 2 мин Мұғалім оқушыларды бағалайды. Оқушылар өз өздерін және өзара бағалайды. ОүБ; ОБ
10. Үйге тапсырма 1 мин § 1.6; 1.7 Сұрақтары. ӨБШАЕ № 2.7; 4.5; 5.2;






Материалды физика пәні мұғалімдері үшін сабақ жоспарын тиімді ұйымдастыруға көмекші құрал ретінде пайдалануға ұсынылады. Бұл сабақ жоспарын оқушылардың жас ерекшеліктеріне, деңгейіне, сұрагныстарына қарай өзгертіп пайдалануларына да болады. Қысқа мерзімді сабақ жоспары жаңа технология элементтері ретінде «Блум»; «Ашық және жабық сұрақтар», «Өзіңді тексер»; «Өрмекші торы» , "Мюнстенберг әдісі"; «Физикалық диктант» әдістері пайдаланылды. Топтық, жеке жұмыс түрлері қарастырылған. Ондағы мақсат - оқушыны оқыту, ынталандыру, дамыту, ұйымдастыру. Оқушы үшін қажетті айтылым, оқылым, жазылым, тыңдалым дағдыларын қалыптастыру бағытындағы жұмыс түрлері қарастырылды.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!