Материалдар / Терең су. Нәсіреддин Серәлиев
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Терең су. Нәсіреддин Серәлиев

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа такырыптың мағынасын аша отырып, негізгі идеясын анықтай білуге үйрету. Судың адам өміріне пайдасы, сусыз тіршіліктің болмайтынын түсіндіре отырып, судың тілсіз жау екеніне көңілін аударуға жағдай туғызу. Алғашқы көмек көрсете білу негіздеріне тоқталу. 2. Әңгімені оқи отырып, туыскандық, достық көмек, міндет, парыз мағыналарын түсіндіру, ойларын, қиялдарын дамытуға жол салу. 3. Оқушыларды достыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2018
823
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:__________ Сыныбы:_________ Пәні: __________________Сабақтың тақырыбы: Терең су. Нәсіреддин СерәлиевСабақтың мақсаты:1. Жаңа такырыптың мағынасын аша отырып, негізгі идеясын анықтай білуге үйрету. Судың адам өміріне пайдасы, сусыз тіршіліктің болмайтынын түсіндіре отырып, судың тілсіз жау екеніне көңілін аударуға жағдай туғызу. Алғашқы көмек көрсете білу негіздеріне тоқталу.2. Әңгімені оқи отырып, туыскандық, достық көмек, міндет, парыз мағыналарын түсіндіру, ойларын, қиялдарын дамытуға жол салу.3. Оқушыларды достыққа, адалдыққа тәрбиелеу.Сабақтын көрнекілігі: Автор суреті.Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңіҮй тапсырмасын сұрау. Мазмұнын әңгімелеу, сұрақ-жауап, тест әдісі.Жаңа сабақ.а) Мәтінді «Болжау» стратегиясы арқылы оқыту.ә) Мәтінді төрт бөлікке бөліп алу:1-бөлім. Ақбөпенің арыққа баруға құмартуы.2-бөлім. Сапаштың Ақбөпеден мезі болуы.3-бөлім. Тұраштың қайық жасап беруі.4-бөлім. Балалардың Ақбөпені құтқаруы.Мәтін бойынша сөздік жұмысын жүргізу.Мәтінді оқып болған соң, болған оқиғаға баға беру.Балалардың әрқайсысының әрекетіне сын көзбен қарау.Басты кейіпкерлерге сипаттама беру.Сұрақ:- Егер өзің осындай жағдайга тап болсаң, кімнің орнында болғаныңды қалар едің?_ Сенің әрекетің қандай болар еді деп ойлайсын?Бұндай жағдайларда нені естен шығармау керек?Қауіпсіздік ережесін сақтау деген не? (Ол ережелерді көбінесе қандай сабақтарда естисіңдер? (Енбекке баулу, бейнелеу өнері, дене тәрбиесі).Алғашқы көмек көрсете білу неше жастан басталуы керек деп ойлайсың?- Ақбөпенің суға кетіп қалуына кім кінәлі? (Баға беру.)-Әртүрлі қиын жағдайларға түсіп қалмас үшін, нені естен шығармау керек?Автор туралы мағлұматСергіту сәті:Табиғат ғажаптарыТабиғат, сен тіршілік, тұнып тұрған,Сен - Күнсің, көтерілген күліп қырдан.Сен - Көлсің,Сен - Ормансың,Сен - Бұлбұлсың.Адамға сұлулықты шын ұқтырған.Дәптермен жүмыс: . .Келесі сабақтағы «Суға жүзіп үйрен, балам» өлені мен оқыған мәтінді «Шығарма кестесіне» салып салыстыру: Мәтіндегі балалардың құтқару жұмысына баға беру арқылы достық көмек, туыстық көмек, ағайын-туысқа, т.б. деген көмек ерекшеліктеріне тоқталу.- Су туралы қандай ырым-тыйымдар білесіңдер?Қажет дерекТыйым сөздер:- Суды сыпырма, суға дәретке отырма, суға түкірме.- Шелектегі суға аузыңды батырма, т.с.с.¥лағатты ұлттық ұғымдар:- Үш көз: 1. Су анасы - бұлак. 2. Жол анасы - тұяқ. 3. Сөз анасы - құлақ.- Төрт тұлға: 1. От. 2. Су. 3. Жел. 4. Жер.- Жеті амал: 1. Күннің тоқырауы. 2. Қарашаның қайтуы. 3. Үркердің батуы. 4. Мұздыңқатуы. 5. Киіктің матауы. 6. Қыс тоқсан. 7. Ай тогамы.«Венн диаграммасы» арқылы алғашқы көмек пен құтқару жұмыстарына салыстыру жасау.Сабақты қорытындылауСөзжұмбак шешу Тіршілік көзі не? Судан не аулаймыз? т.с.с.Мәтін соңындағы сұрақ-тапсырмалармен жұмыс.Үйге тапсырма.Су туралы мақал-мәтелдер жазып келу.Су сөзімен сөз тіркестерін құрау. (Мысалы: терең су, ағынды су, т.с.с.)







Тексерілді:_______________
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!