Материалдар / Тік бұрышты координаталық жазықтыққа координаталары бойынша нүктені салу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тік бұрышты координаталық жазықтыққа координаталары бойынша нүктені салу.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2018
451
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Математика 6 сынып Сабақтың тақырыбы : Тік бұрышты координаталық жазықтыққа координаталары бойынша нүктені салуға есептер шығару. Сабақтың мақсаты : Координаталық жазықтық тағы берілген нүктенің координаталарын таба білу. Координаталары берілген нүктені координаталық жазықтықта салу дағдысын қалыптастыру , есептер шығарта отырып оқушылардың ойлау, есте сақтау қасиеттерін дамыту. Күтілетін нәтиже : Тік бұрышты координаталық жазықтыққа берілген нүктенің координаталарын таба білуді үйренеді . есептер шығара отырып оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері дамиды . Сабақтың түрі : қайталау бекіту сабағы Сабақтың жоспары : 1.Қайталау сұрақтары «Білгенге маржан» 2.Үй тапсырмасын тексеру (дәптерін алмастыру арқылы ) 3.Оқулықпен жұмыс (есептер шығару ) 4. « Бірлесіп көтерген жүк жеңіл» топтық жұмыс 5. Сабақты қорыту 1. «Білгенге маржан» өткен тақырыптарға қайталау сұрақтары 1.Қиылысатын түзулер қалай сипатталады? 2.Қиылысатын түзулер жазықтықты неше бұрышқа бөледі? 3.Қандай бұрыштар вертикаль бұрыштар деп аталады? 4.Қандай түзулер перпендикуляр түзулер деп аталады? 5.Перпендикуляр түзулер жазықтықты қандай бұрыштарға бөледі? 6. Қандай түзулер параллель түзулер деп аталады? 7. Екі түзу неше нүктеде қиылысады? 8.Вертикаль бұрыштардың қасиеті. 9.Нүктеден түзуге дейінгі қашықтық қалай табылады? 10.Тік бұрышты координаталар жүйесі дегеніміз не ?

2. Үй тапсырмасын тексеру №1165, №1170 Координаталық жазықтыққа координаталары бойынша нүктені салу арқылы сурет салу ( сурет бойынша өлең оқу) 1 топ Ағаш 1. Діңі : (1;2) , (-1 ;-9) ,(-2;10 ) , (2;-10) ,(1; 9), (1 ;2), (-1 ;2) Жапырағы : (-1;5 ) , (-3 ;-5) ,(-4;4 ) , (-4; 1) ,(-3 ; 2), (-3 ;3), (-2 ;5) , (-1;6)

2 топ Желкенді кеме :1) (0;0) , (-10 ;1) ,(0;16 ) , (-1;2) ,(0; 0) 2. (-9;0 ) , (-8 ;-1) ,(-6;-2 ),(-3; -3),(5 ; -3), (10 ;-2), (12 ;-1) , (13;0),(-9;0) 3. ( 0;0) , (0 ;16) ,(12;2 ) ,(0; 0) 3 топ :Қарлығаш

1. (-5;4) , (-7 ;4) ,(-9;6 ) , (-11;6) ,(-12; 5) , (-14;5 ),(-12 ;4) ,(-14;3 ), (-12;3),(-11; 2), (-10 ;2), (-9 ;1) , (-9;0),(-8;-2) , (0;-3) ,(3; -2) , (19;-2 ),(4 ;0) ,(19;4 ), (4;2),(2; 3), (6 ;9), (10 ;11) , (3;11),(1;10),(-5 ;4) Көзі : 2. ( -10,5 ; 4,5) 4 топ Дельфин :1. (-7;-2) , (-3 ;4) ,(-1;4 ) , (2;7) ,(2; 4) , (5;4 ) , (9 ;-5) ,(10;-9 ),(8; -8), (5 ; -10), (7 ;-5), (3 ;-2) ,(-7 ;-2) ласт: 2. (0;0 ) , (0 ;2) ,(2;1 ),(3; 0),(0 ; 0) көзі : 3. ( -4;0) , (-4 ;1) ,(-3;1 ) ,(-3; 0),(-4;0)

3. «Іздеген табар, оқыған озар» Оқулықпен жұмыс ( есептер шығару) . 1 топ №1168 Координаталық жазықтықта М(-2;-3), N(2 ;4) , К(-3;4) , L(3 ;1)ұштарының координаталары бойынша МN және KL кесінділерін сызып, олардың қиылысу D нүктесінің координаталарын табыңдар. Жауабы : D(1 ;2) 2 топ №1174 Координаталық жазықтықта EF кесіндісін сызып, оның ординаталар осімен қиылысу нүктесінің координаталарын жазыңдар . Е(6; -2), F (-3 ;4) , Жауабы : Ох осімен P (3;0) , Оу осімен С (0;2)



3 топ №1175 (1) Координаталық жазықтықта төбелерінің координаталары бойынша үшбұрыш салыңдар А (-3;-1), В (2 ;4) , С (6 ;-2) , 4 топ №1175 (2) Координаталық жазықтықта төбелерінің координаталары бойынша тік тұртбұрыш салыңдар А (-2; -2), В (-2 ;1) , C (4;1) , D(4;-2) Балалар біз осы координаталық жазықтыққа берілген нүктелердің координаталары арқылы әр түрлі нүктелерді, фигуралар мен денелердің суреттерін салып көрдік . Енді аспандағы шоқжұлдыздардың да бейнесін салып көрейік .Шоқжұлдыз -ежелгі Вавилон мәдениетінде қалыптасқан Бұлтсыз және айсыз түнде қала жарығынан алыс жерде көз алдымызға жұлдызды аспанның ғаламат көрінісі көрініп тұрады.. Бір қарағанда жұлдыздар шашырандысын ажыратып білу мүмкін емес сияқты көрінеді. Егер оларға қарап отырсаң ,әр түрлі пішінді денелерге ұқсайтын жұлдыздарды көресің. Жұлдызды аспанды танып-білу қызық әрі пайдалы. Мыңдаған жылдар бұрын адамдар неғұрлым жарық жұлдыздарды неше түрлі фигураларға (шоқжұлдыздарға) топтап, оларды ежелгі мифтер мен аңыздардың кейіпкерлерінің есімдерімен, жануарлардың немесе заттардың аттарымен атаған. Шоқжұлдыздар саны әр түрлі болады. Орта ендіктерде Үлкен Аю, Кіші Аю және Қарақұрт, Андромеда шоқжұлдыздары жыл бойы батпай көрініп тұрады екен . Сондықтан да жұлдызды аспанмен біз осы шоқжұлдыздарды іздеуден бастайын деп отырмыз





4. « Бірлесіп көтерген жүк жеңіл» топтық жұмыс

1 топ (-15;-7) , (-10;-5) ,(-3 ;-6) ,(6 ;-6) ,(5 ;-10) ,(-1 ;-10) ,(-3 ;6). Жетіқарақшы шоқжұлдызы (Үлкен аю)



2 топ: (6; 6) , ( 3; 7 ) ,(0 ;8) ,(-3 ;5,5 ) , (-6 ; 3) ,(-8 ; 5) ,(-5 ; -7),(-3 ; 5,5). Темірқазық шоқжұлдызы (Кіші аю)



3 топ (0 ;5) , (-1; 4) , (-2 ; 1) , (1 ;-1) ,(6 ;-1) ,(3 ; 2) , (-1 ; 4). Цефей шоқжұлдызы

4 топ Андромедиа шоқжұлдызы: 1.(-4; 4) , (-2 ;5) ,( 1 ; 4) ,(2 ; 2) ,(-2 ; -1) . 2. ( 1;0) ,(0 ; 8) ,(1 ; 4) .



5 . Сабақты қорыту : Зодиак шоқжұлдыздары 6. Оқушылардың білімдерін бағалау . 7. Рефлексия : оқушылар өз ойларын екі жұлдыз бір тілек әдісі арқылы ! стикерге жазып білдіреді.

Үйге тапсырма № 1173 ,№1176 ,



Қарақұрт, Үркер, Кассиопея шоқжұлдыздарын координаталық жазықтыққа салыңдар Қарақұрт шоқжұлдызы: (-2; 6) , (1 ;5) ,( 3 ; 2) ,(2 ;-1) ,(-1 ; 2) ,(-2 ; 6) .

Үркер шоқжұлдызы: 1. (-1; 8) , (6 ;6) ,( 8 ; 0) ,(4 ;-6) ,(-4 ; -5) ,(-6 ; 3) . 2. ( 1;0) Кассиопея шоқжұлдызы (-5; 0) , (- 3; 2 ) ,(-1 ; 0) , (1 ; 0 ) , (3 ; -2).

















Бағалау парақшасы

Оқушының аты жөніҮй тапсырма-сын тексеру "Білгенге маржан"қайталау сұрақтары Іздеген табар, оқыған озар (оқулықпен есеп )"Бірлесіп көтерген жүк жеңіл" (топтық жұмыс) Ұпай саны

Бағалау
1













2













3













4













5













6































Ұпай саны : 17-20 ұпай болса -5 , 12-16 ұпай болса -4, 5- 10 ұпай болса -3





Бағалау парақшасы

Оқушының аты жөніҮй тапсырма-сын тексеру "Білгенге маржан"қайталау сұрақтары Іздеген табар, оқыған озар (оқулықпен есеп )"Бірлесіп көтерген жүк жеңіл" (топтық жұмыс) Ұпай саны

Бағалау
1













2













3













4













5













6































Ұпай саны : 17-20 ұпай болса -5 , 12-16 ұпай болса -4, 5- 10 ұпай болса -3













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!