Оқушыларға
сұрақтар қойылады:
1.Біздің
Отанымыз-..........!(Қазақстан)
2.Қазақстан Республикасының
Президенті кім?(Нұрсұлтан Әбішұлы
Назарбаев)
3.Мемлекетіміздің рәміздерін
ата.(Елтаңба,ту,әнұран) 4.Қазақстанның астанасы қай
қала?(Астана)
5.Мемлекеттік тіл.(Мемлекеттік
ана тіліміз-қазақ тілі)
6.Тіл туралы заң қашан
қабылданды? («Тіл»туралы тұңғыш заң 1989 жылы,ал екінші рет 1997
жылы 11-шілдеде қабылданды.Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың 1998
жылдың 20-қаңтарындағы Жарлығына сәйкес «22 қыркүйек-Қазақстан
халықтарының тілдері»күні ретінде аталып келеді. -Балалар,тіл
дегенде ойларына не келеді? Ана тілі Қазақ тілі Сөйлеу мүшесі Орыс
тілі -Тіл-адамның мүшесі,сөйлеу құралы.Сөйлеу тіл арқылы жүзеге
асады.Әр халықтың өз ана тілі болады.Әрбір адамға ана тілі ана
сүтімен бірге еніп қалыптасады.Тіл байлығы-әрбір елдің ұлттық
мақтанышы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
1-жаттығу. Өтіліп жатқан тақырып
төңірегінде өзіндік
ой-
тұжырым, қорытынды шығару.
«Сөйлеу не үшін
қажет?»,
«Ол не арқылы жүзеге асады?»
сұрақтарына сызбаның көмегімен жауап беріп, кері байланыс
жасау
(Ж) Диалогке
қатыса отырып, бір-бірімен қалай
қарым-
қатынасқа
түскенін анықтау.
Əңгімелесу барысында
адамдардың бір-бірімен
қарым-
қатынасқа түсуі үшін
тілдесетіні, сөйлесетіні белгілі
болады.
«Дəрігер» тақырыбы бойынша
бірі – дəрігер, екіншісі
науқас
рөлінде диалог құрау. Сатушы
мен сатып алушы не арқылы
қарым-қатынасқа түскенін
анықтау.
3.2.4.1 (МК; Ж; Ө; Т)
Өлеңді мұқият тыңдау.
Өлеңнің
тақырыбы мен ондағы негізгі
ойды анықтау.
2-жаттығу. Өлеңді мұқият
тыңдайды. Қарға, торғай сөздерінің мағынасына назар аудартылады.
«Өлең не туралы?» сұрағын қою арқылы мəтіннің тақырыбы анықталады.
Өлең мазмұны бойынша кейіпкерлер мен сөздерді сəйкестендіреді.
Топтық жұмыста оқулықта берілген сұрақтарды талдау арқылы өз
ойларымен бөліседі. Өз ойын 3-жаттығуда берілген мəтіндегі оймен
салыстырады.
3.1.1.1 (МК; Ұ; Ө; Қ)
Түсінбеген сөздерін белгілеу, мəтін мазмұны бойынша қойылған
сұрақтарға жауап беру білігін
бағалау.
3-жаттығу. Мəтінді түсініп
оқиды. Мəтін мазмұнымен жұмыс жүргізіледі. Оқушылардың мəтіндегі
түсінбеген сөздерін белгілеу, соңғы екі сөйлем бойынша сұрақ
қоюжəне жауап беру жұмыстары ұйымдастырылады. Оқушылардың
«Сұрақтарға жауап беруде сөйлеудің қай түрін қолдандың?» деген
сұрақ бойынша жауаптары тұжырымдалып, оқулықтағы сызбадан
таптырылады.
Дескриптор:
-
Тыңдалған мəтін
бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы
айтылғанын түсінеді.
-
Диалогке қатысады;
мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай
алады.
-
Берілген тақырып бойынша ой
қорыту жасай алады.
|