Материалдар / Тірі ағзалардың көптүрлілігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тірі ағзалардың көптүрлілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағза туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2019
2490
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ ЖОСПАРЫ


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1

Тірі ағзалардың көптүрлілігі


Күн: 01. 10. 2019

Мұғалімнің аты-жөні: М.А.Нигметуллина

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

7.1.1.3 Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктер.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау

Сабақ мақсаттары

Барлығы: - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау

Көпшілігі: омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктеріне мысалдар келтіру

Кейбіреуі: омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың маңызын түсіндіру

Бағалау критерийлері

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының

ерекшеліктерін айыра біледі

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың маңызын түсіндіреді

Тілдік мақсаттар


Пән бойынша оқыту мақсаты:

Оқушылар орындай алады: омыртқасыз және омыртқалы жануарлар туралы біледі,ерекшеліктерін сипаттайды.

Оқытудың тілдік мақсаты:

Оқушылар орындай алады: омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттап,айтып бере алады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:Біржасушалылар патшалық тармағы, көпжасушалылар патшалық тармағы омыртқасыздар,омыртқалылар

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Омыртқасыздар деп неге аталған? Мысал келтір.

Омыртқалылар дегенді қалай түсінесіңдер?

Омыртқалылардың омыртқасыздардан айырмашылығы қандай? Сипатта.

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың маңызы қандай?Неліктен олар маңызды деп ойлайсыңдар?


Құндылықтарды дамыту

Қоршаған ортаның алуан түрлі тіршілігін сақтап ,елге,жерге құрметпен қарау.

-бір-біріне құрметпен қарау;

-кішіпейілділікке үйрену;

-шыншыл болу;

Құндылықтарға баулу топтық жұмыс, жұптық жұмыс барысында жүзеге асырылады.


Пәнаралықбайланыстар

Географиядан жануарлардың мекен ету ортасын,таралуын біледі.

Бастапқы білім


5 сынып .Жануарлардың түрлері туралы біледі.

Сабақ жоспары

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

0-3 мин.





3-5 мин




Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды ширату жаттығу:

«Жалған-ақиқат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

1.Жер бетіндегі әртүрлі табиғи жағдайлар жиынтығы тіршілік ортасы деп аталады.

2.Антропогендік фактор деп -организмдердің бір- біріне әсерін айтамыз.

3.Жарық биологиялық процеске қажетті негізгі энергия көзі.

4.Тірі организмдер үшін судың маңызы жоқ.

5.Экологиялық пирамиданың төменгі жағы үшкірленген, ал жоғарғы жағы кеңейген.

6.Экологиялық сукцессияның 4 түрі болады.

7.Қорықтар ерекше қорғалмайтын аумақтар.

8.Қорықтардың 15түрі бар. .(жалған)

9.Қызыл кітап табиғат құбылыстарын зерттеуге арналған. .(жалған)

10.Қазақстанның Қызыл кітабы 1978жылы шықты.(ақиқат)


«Миға шабуыл» (видео көрсету)

Жануарлар

уарлар




Жәндіктер (омыртқасыздар) Омыртқалылар





Жануарлар(омыртқалылар)

Суреттер таңдау арқылы 2 топқа бөлу.

1-топ:Омыртқасыздар, 2-топ: омыртқалылар)


Интерактивті тақта












http://bilimland.kz/kk/

Сабақтың ортасы

5-10 мин.


10-15 мин.






























15-20 мин

















20-25 мин






















25-32 мин













32-38 мин

Мәтінмен жұмыс:Топқа берілген атаулары бойынша екі топ кітаптағы мәтінді оқиды. „ДЖИКСО“ әдісі


1.Тапсырма .Суреттерді қарап отырып жануарлардың құрылыс ерекшеліктеріне қарап сипаттайды:

Омыртқасыздар,омыртқалылар


Омыртқасыздар------------------------------------------------

Омыртқалылар--------------------------------------------------


Қ.Б.«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

Дескриптор

Суреттегі омыртқасыз жануарлардың құрылыс ерекшеліктеріне

қарап сипаттай алады

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысына қарап таниды

Омыртқалылар мен омыртқасыздарды айыра алады

Омыртқасыз және омыртқалы жануарларды жіктеп жаза алады

2.Тапсырма .Тапсырманы мұқият оқып шығып омыртқалылардың құрылыс ерекшеліктерін айырып жазыңдар

Жолбарыс-

Жауынқұрт-

Медуза-

Бүркіт-

Жылан-

Арқар-

Гидра-

Құмырсқа-

Тасбақа-

Дескриптор

омыртқалылардың құрылыс ерекшеліктерін айырып жаза алады

Омыртқалы жануарлар туралы біледі


2. Тапсырма .Тапсырманы мұқият оқып шығып омыртқасыздардың құрылыс ерекшеліктерін жазыңдар

Бақа-

Жүзім ұлуы-

Барыс-

Арыстан-

Құрттар-

Теңіз жұлдызы-

Балық-

Маса-

-Құршаян-

ҚБ «Қошемет» әдісі

Дескриптор

Омыртқасыздардың құрылыс ерекшеліктерін жаза алады

-Омыртқасыз жәндіктер туралы біледі


Тапсырма №3 «ия», «жоқ» әдісі (әр дұрыс жауаптың тұсына «v» белгісін қойыңыз)

Сұрақтар

ия

жоқ

Құстар омыртқалы ма?



Құрттарда омыртқа қалыптасып келеді



Қандауырша омыртқалы деп ойлайсың ба?



Кенгуру омыртқалы жануар



Омыртқасыздардың ішкі қаңқасы болмайды



Жәндіктер омыртқасыздарға жата ма?




ҚБ «Көңіл күй арқылы бағалау»

Дескриптор

- ағзалардың құрылыс ерекшеліктерін анықтайды

-кестені дұрыс толтыра алады

-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысын біледі


Тапсырма №4. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың маңызы туралы түсіндіріңдер

Проблемалық жағдаят туғызу:

  1. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар неліктен маңызды?

  2. Пайдасыз жануарлар мен жәндіктер бар ма?Ойыңды дәлелде

ҚБ «Бас бармақ» әдісі

Дескриптор

жануарлардың маңызы туралы түсіндіреді

Жануарлардың табиғаттағы пайдасын айта алады

жануарлар әлемінің жіктелуі омыртқа жотасына байланысты екендігін дәлелдей алады

өз пікірін білдіреді.


Тапсырма №5. Биологиялық диктант.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазыңдар. (жеке жұмыс)

Көпжасушалы жануарлардың екінші тобы омыртқалы жануарлар

немесе..................... Жануарлардың тіршілік ортасы...........,............,..............,

таралған. Денесі ..............қабаттан тұратын терімен жабылған. Желілілердің.....................болады. Желі ұрықтың ............ жағында пайда болып, бүкіл өмір бойы сақталады. Омыртқасыздар— ішкі ...................... болмайтын алуан түрлі жануарлар тобы. Омыртқасыздардың жеке даму процесінде бұлшық ет және байланыстырушы ұлпаларға негіз беретін .......................,......................,..............................,қабаттары дамыған.


Кілт сөздер: Мезодерма,эктодерма,энтодерма,желілілер,құрлық,су,ауа,арқа,омыртқа жотасы .

Дескриптор

Биологиялық диктантты дұрыс орындайды


Жануарлардың табиғаттағы пайдасын айта алады

Омыртқалы,омыртқасыздардың тіршілік ортасын дұрыс жазады.

ҚБ «Жапондық әдіс» арқылы бағалау

Ооо- керемет

Еее - жақсы

Ммм – толықтыру керек


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!