ТАҚЫРЫБЫ: | Мектеп |
Төлдер айтысы | Педагог: |
Күні: |
| Педагогтіңаты-жөні: |
Дайындық тобы
| Қатысқандар саны:
| Қатыспағандар саны:
|
ҰОҚ оқытылумақсаты
| 0.1.1.1. Шағын мәтіндер, ертегілер және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру |
| 0.1.3.1. Тыңдалған материалды иллюстарция бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау |
| 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақт.б.) |
| 0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы өз пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды) |
| 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру |
Күтілетін нәтиже
| Барлық тәрбиеленушілер орындай алады: |
| Жанрларды ерекшеліктері бойынша таниды. Ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіреді. |
| Көпшілік тәрбиеленушілер орындай алады: |
| Тыңдалған материалды иллюстарция бойынша оқиға ретін сақтап баяндайды. |
| Кейбір тәрбиеленушілер: |
| Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айтады (ұнайды, неліктен ұнамайды). |
Өткен ҰОҚ-де алған білім
| Үй жануарларын ажыратып айта алады.
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар
|
І. Дұрыс әсерлі көңілкүй орнату.
| Сөзжұмбақ шешейік.1. Кішкене ғана бойы барАйналдыра киген тоны бар(қозы)2. Сиыр малының төлі.( бұзау)3. Тастан тасқа секіргенҰзын салпақ құлақтыҚойдан маза кетіргенКім біледі (лақты)4. Қамбар атаның алдына салып бағатын жануары? (Құлын)5. Сыңар өркешті шөлге төзімді мал | Сөзжұмбақ |
| - Балалар біз ертегілерді жақсы білеміз. Ертегілер қалай басталушы еді?- Ерте ерте ертеде...- Ерте заманда- Баяғы заманда- Үйге қандай тапсырма берілген еді?- «Жылқы» өлеңін мәнерлеп оқу. 1. Жылқының қандай пайдасы бар?2. Биенің төлін қалай атайды?3. Бие сүтінен қандай сусын жасайды?4. Жылқы етінен қандай тағамдаржасалады?5. Жылқы малына байланысты қазақтың ұлттық ойындарын ата. (Бәйге, аударыспақ, қыз қуу, көкпар.)(Тақтамен жұмыс)Қой, сиыр, түйе, құлын, бұзау.-Балалар, қазақ халқы шаруашылыққа қандай малдарды пайдаланған?- Өгіз, түйе, ат.- Балалар біз жайлауға саяхат жасаймыз. Осы малдардың қайсысын көлік етіп аламыз?- Атты.- Олай болса, қане кім жылқының дауысын салып береді? | |
Ортасы | - Балалартақтадасуретте не берілген?- Жайлау, малдар, төлдер, киізүй, тау.- Суретке қарап тақырып бүгінгі оқу-іс әрекетіміздің не жайлы болатынын білеміз.- Пазлы құрастыру.Құрастырылған суреттердегі жануарларды атап өтейік.- Қозы, лақ, бота, құлын, бұзау.- Олай болса, бүгінгі сабағымыз осы төлдер жөнінде болмақ.Сөздік жұмысСекектеме – секірмеДеміңді ал – тынықҚұстай қанат қағады – жүгіредіСергітусәті.Қошақаны қойдың,Қайда, қалып қойдың,Бұлтиып тұр бүйірің,Қай өрістен тойдың | Пазлдар |
| Төлдердің айтысы. (сахналау)- Иеміз қайсымызды жақсы көреді?Лақ:- Әрине, мені жақсы көреді. Адам біздің сүтімізді, мамықтай түбітімізді пайдаланадыҚұлын:- Лақ сен орынсыз мақтанасың. Малда бізден ешқайсың аспайсыңдар. Біз майданның да еңбектің де тұлпарымыз. Біздің етіміз азық, қымызымыз ем.Бұзау:- Сендер босқа мақтанасыңдар. Ием мені жақсы көреді. Адамның тіршілігіне ең пайдалысы мен. Шелек - шелек сүт, қарын – қарын май, қап – қап құрт, ірімшік бізден шығады.Қошақан:- Бәрің де босқа мақтанасыңдар. Ием бәріңнен де мені жақсы көреді. Сақылдаған сары аяздатоңдырмайтын жылы пима,тондар менің жүнімнен жасалады. Бота:- Бәріңнен кем біз бе екенбіз? Малдың ен қадірлісі бізбіз. Адам біздің шұбатымызды, мамықтай жүнімізді пайдаланады. Ерте кезде күш көлігі де біз болғанбыз.Адам:- Сендер босқа таласпаңдар. Бәрің де адамға пайдалысыңдар. Әрқайсыларыңның өз орындарың бар.
| |
Соңы | Балалар біз өткен сабағымызда айтқандай әр түліктің бақташы, пірі, иесі болады дедік, атап жіберейікшіҚой атасы – ШопанатаЖылқы атасы – ҚамбаратаЕшкі атасы – СексекатаТүйе атасы – ОйсылқараСиыр атасы – Зеңгібаба Ата деп отырғанымыз сол малды бағып күткен адам. Балаларға төрт түлік малдың адамға тигізер пайдасы жайлы түсіндіру,оларға деген қамқорлық сезімдерін оята білуге тәрбиелеу.
Сабаққа рефлексия жасау
| Рефлексия Смайликтер |