Уақыты | Коучердің іс-әрекеті | Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті | Қолданылған құралдар |
2 минут | СәлемдесуҚош келдіңіздер, аяулы ұстаздар! |
Назарын коучерге аударады. Сәлемдеседі.
|
|
3 минут | Таныстырылым | Презентацияға көңіл аудару
| АКТ |
5 минут | ТыңдалымНұсқау: Суретпен байланысты тілекСұрақ:Сіздерге танысудың бұл тәсілі ұнады ма?Бұл танысудан сіздер нені түсіндіңіздер? |
Эмоционалдық көңіл-күйін көтереді, бір-біріне жақсы тілек айтады. Осылайша өздеріне ахуал туғызады. Сұрақтарға өз пікірлерін айтады. |
Доп |
5 минут
| Топ ережесін құру, топқа бөлу.Нұсқау: Құрметті әріптестер, топқа бөлінейік. Ол үшін таратылған суреттерге қарап топқа бөлуНұсқау: Құрметті әріптестер, біз әуелі топ ережесін құрып алайық. А3-ға топ ережесін жазамыз.
Сұрақ:Сіздер топ ережесін құру мен топқа бөлуден қандай ой түйдіңіздер?Топ ережесі мұғалім немесе оқушы не үшін қажет деп ойлайсыздар? |
Суреттердің мағынасына қарай топқа бөлінеді. Әріптестер өз ойларын білдіреді.
Бірінші ережеден кейінгі ережелерді әріптестер құрады.
Нәтижесінде 4 топқа құралады.
|
А3, маркер
|
5 минут | «Миға шабуыл»Топтық жұмыс ерекшеліктері туралы презентация « 1 сурет, 5 сөз» тапсырмасыСұрақ:Сіздер бұл тапсырмадан түйген ойларыңызды өз сабақтарыңызда қалай қолданар едіңіз? |
Топтағы әрбір қатысушы тақырыпты толғанып, өз ой-пікірлерін айтады. |
Интерактивті тақта,презентация
|
5 минут | Топтық жұмысТопта жұмыс істеу жөнінде «Сағат дос» тапсырмасы бойынша мұғалімдер бір-бірімен жұп болып талқылайды.Кестелерді қолдана отырып шағын топта жұмыс істеп отырған оқушылар туралы қысқаша бейнежазбаларды қарау.Мұғалімдердің пікірлерін талқалау және топтағы жұмыстың тиімділігін арттыру мақсатында топта жұмыс істеу нұсқаулығын қолдана отырып, қалай орындау керектігін шешу.Нұсқау: Топта мұғалімдер талқыланған идеяларыңыздан постер дайындаңыздар. |
Мұғалімдер өздеріне берілген тақырыптарды талдайды және жұптық жұмыс жасай отырып, тақырыпты ашады. Түйген ойларынан постер дайындайды.
Постерде жазылған ойларын басқа жұптарға айтады.
|
А3,маркер,
|
5 минут | Талдау, өзара бағалау.Нұсқау: барлық топ өз пікірлерін айтып болған екен, олай болса өзара бағалау әрекетін жасаңыздар. Тақырыпты ұтымды ашты деген топқа формативті бағалау жасаңыздар. Яғни ұтымды пікір айтқан топтарға қай тұстары ұтымды шыққандығы және неліктен олай болғандығы жайлы өз пікірлеріңізді стикерге жазып, сол топты постеріне жабыстырыңыздар.Сұрақ: Сіздер осы тақырыпты талдау келе нені түсіндіңіздер?Қай топтың тапсырмасының сұрақтары дұрыс қойылған деп ойлайсыздар?Тапсырманы жан-жақты талдау үшін қандай сұрақтар қояр едіңіздер? |
Топтағы мұғалімдер ақылдаса отырып, тақырыпты толық аша алған топқа формативті баға береді. Неліктен олай шешкендігі жайлы өз пікірлері жазылған стикерді постеріне жабыстырады. Сұрақтарға өз пікірлерін айтады. |
Стикер
|
5 минут
| Мұғалімдерге топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру. Топтық жұмыс туралы нұсқаулықтан мәліметтер беру.Сұрақ: Сабақтарыңызда оқушыларыңызды топқа бөліп жүргендеріңізді айта аласыздар ма? | Мұғалімдер сабақтарында оқушыларды топқа, жұпқа бөлгендерімен бөлісу | Презентация |
5минут | Кері байланысНұсқау: төмендегі сұрақтарға өз пікірлеріңізді жазуларыңызды өтінемін.БББ кестесін толтыруКөңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет! Келесі коучинг семинарларда кездескенше күн жақсы болсын! |
Кері байланыс парағының сұрақтарына жауап ретінде өз пікірлерін жазады. |
Кері байланыс |