Тақырыбы: | Дарынды оқушылармен жұмыс. |
Мақсаты: | Дарынды балаларды анықтауда мұғалімдерге көмекші -нұсқау беру. |
Оқу нәтижесі: | Дарынды оқушыларды дамыту жолдарын анықтайды. |
Сабақта қолданылатынматериалдар: | Суреттер, интербелсенді тақта, плакаттар, маркерлер. |
Негізгі идея: | Дарынды оқушылармен жұмыс істеу әдіс-тәсілдері туралы жұмыс жүргізу. |
Тапсырмалардың түрлері | Тапсырманы орындау барысында қолданылатын тәсілдер (постер жасау, пікірлесу, ой бөлісу) |
Сергіту
Топқа бөлу:
Өлең:
| «Сатамын және сатып аламын» сергіту, шартын түсіндіредіШеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы,«Мен еріншектігімді сізге сатып, сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын»Қорытынды: Танысу, ұйымдастыру, топтық, жағымды және жағымсыз жақтарымызды анықтай білдік. Сурет арқылы бөліну. Суреттерді үлестіріп, топқа бөлініңіздер.«Жанам деген жүрекке от берейік» дарындылық өз бетімен дамымайды. Оған үнемі түрткі болатын бір күш қажет. Ол мұғалім және ата-ана.Нұрлы екен, ай екен,Барлық бала ай-көркем.Жанары пәк, шынайы,Бал бөбегім қайда екен?Жаны таза, жайдарлы,Балапаным ең ұлы.Таза ниет, жүрекпен,Тербететін әлемді.Қиялына қанат бер,Арманына талап бер.Риясыз сезіммен,Ұлы үмітін жалғап көр. | 15 минут |
1- тапсырма
| 1.Дарындылықты дамыту үшін ұтымды әдістер диаграмма арқылы көрсету.Нұсқау:Топтың ішінде сіздер осы кестені бірігіп толтырасыздар.Тақтада «Дарындылықты дамыту үшін ұтымды әдістер» тақырып жазылып турады. Әр топтан бір-бір сөзден немесе сөйлемнен айтып, ең маңызды әдістерді белгілеп, тақтаға жазамыз.1.Оқытудың интерактивті әдіс-тәсілдері2.Мақсат қою технологиясы3.Пікірсайыс4.Миға шабуыл әдісі5.Зерттеушілік оқыту технологияҚорытынды (модерация)Осы тапсырманың қорытындысына келгенде біз дарындылықты дамыту үшін ұтымды әдістерді белгіледік. | 15 минут |
2-тапсырма | Әр баланың интеллектуалдық даму қабілетіне қарай жеке адамның дарындылығын таныту үшін Говард Гарднер психолог сеғіз интеллектуалдық типтер құрған.Тапсырма:Мен қазір әр топтың атын айтамын, сіздер сол топқа байланысты қағазда берілген сөздерді анықтап оқисыздар.1-лингвистикалық (драматург, журналист, филолог, политик, редактор, сценарист, жазушы, аудармашы)2-логика-математикалық (бухгалтер, математик, ғалым, программист, аналитик, детектив, дәрігер, логист)3-кеңістіктік (дизайнер, архитектор, инженер, скульптор, мультипликатор, суретші, өнертапқыш)4-дене-кинематикалық (спортшы, цирк әртісі, биші, механик, ремесленник, фотомодель, мүсінші, актерлар)5-музыкалық (музыкант, композитор, дирижер, дыбыс оператор, диджей, радиожүргізуші, музыкалық сыншы, музыкалық редактор)6-жеке-тұлғалық (политик, муғалім, дипломат, менеджер, директор, бизнес-тренер)7-натуралистік (эколог, мал дәрігері, теңіз түбін зерттеуші, сейсмолог, археолог, генетик, орманшы, фермер)8-экзистециалдық (психолог, психиатр, профессор, агитатор, молда-иман, оқытушы)Тапсырманы белгілеу:Мен кәзір әр типтың атын айтамын, сіздер сол типқа байланысты өз сөздеріңізді оқисыздар.Қорытынды:Осы тапсырма мұғалімдерге не үшін қажет? Қалай ойлайсыздар? Өз пікірлеріңізді айтасыздар. | 20 минут |
3- тапсырма | Зерттеушілік оқыту технология. Тапсырма:Осы технология бойынша бір тапсырма құрып, нұсқау жазыңыз.Қорытынды:Зерттеушілік оқыту технология арқылы: мұғалімдер оқушының дарындылығы мен таланттылығын анықтайды;оның нәтижелері қандай ? (әр бір топтан бір жауап) | 15 минут |
Кері байланыс | "Екі жұлдыз, бір тілек" парақша тарату. Мұғалімдер сол парақшаны толтырады: 2жақсы жағын, 1 ұсыныс.- Дарынды балаларды анықтауда сіздер қандай көмекші-нұсқау алдыңыздар?- Дарынды оқушыларды дамыту жолдарын анықтай алдық па?
|
10 минут |
Тренингтің қорытындысы:
| "Бұлақ көрсең көзін аш " дегендей оқушыларымызды әр уақытта биіктен көрінсін. | 5 минут |