Материалдар / Тригонометриялық формулаларды қолданып тестік есептер шығару.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тригонометриялық формулаларды қолданып тестік есептер шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Оқушылардың тригонометриялық формулаларды қолдану дағдысын қалыптастыру. 2.Тригонометриялық формулаларды тестік есеп шығарғанда қолдана білу және ұлттық бірыңғай тестілеуге даярлау 3. Оқушылардың сыни тұрғыда ойлауын , өзіндік танымын қалыптастыу, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, тілдің үш тұгырлығын дамыту,топта жұмыс істеуге дағдыландыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2018
635
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ ФОРМУЛАЛАРДЫ ҚОЛДАНЫП ТЕСТІК ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ

Жулдасбаева Б.Ш. (Қазалы ауданы ,Әйтеке би кенті ,№266 мектеп-лицейінің математика пән мұгалімі)Қысқа мерзімді жоспар
Күні: Сынып: 9 г Пәні: Алгебра
Тақырыбы: Тригонометриялық формулаларды қолданып тестік есептер шығару.
Оқыту мақсаты1.Оқушылардың тригонометриялық формулаларды қолдану дағдысын қалыптастыру.2.Тригонометриялық формулаларды тестік есеп шығарғанда қолдана білу және ұлттық бірыңғай тестілеуге даярлау3. Оқушылардың сыни тұрғыда ойлауын , өзіндік танымын қалыптастыу, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, тілдің үш тұгырлығын дамыту,топта жұмыс істеуге дағдыландыру.
Оқыту нәтижесіТригонометриялық формулаларды пайдаланалады, тесттік есептерді шығарады және ұлттық бірынғай тестілеуге дайындалады
Сілтеме Алгебра-9. Тесттік жинақтар. Дидактикалық және интернет материалдары
Сабақтағы әдіс-тәсілдерСын тұрғысынан ойлау Диалогтік оқыту. АКТ. Бағалау.Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сабақтың түріБекіту сабағы
КезеңіМұғалімдер әрекетіОқушылар әрекетіРесурстар
Ұйымдастыру.





Топқа бөлу.
Бейне баян:« Улучшитель настроения» .Сабаққа ынтасын оятуОқушыларды топтастыру кезінде геометриялық фигуралардың түстері бойынша бөледі. Сәлемдеседі, бейнебаян көріп,қөңіл-күйін көтереді,топқа бөлінеді.

Бейне баян, интерактивті тақта, стикер. Түрлі түсті геометриялық фигуралар.
Үй тапсырмасын тексеру.Жұптық жұмыс.Үй тапсырманың жауаптары интерактивтік тақтада көрсетеді.Оқушылар жұппен үй тапсырмаларын интерактивтік тақтадағы жауаптары арқылы тексереді және бір-біріне ұсыныс жазады.

Интерактивті тақта.Оқушылардың жұмыс дәптері.Оқулық Алгебра-9
Сабақтың мақсатын айқындау.Жетелеу сұрақтарын қояды1.Тригонометрия нені зерттейді?2. Қандай тригонометриялық формулалар есеп шығарылғанда көп қолданылады?3.Тригонометриялық есептер ҰБТ бола ма?Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?

Бағалау парағын таратады.
Табыс критериін құрады.









Оқушылар сабақтың тақырыбын табады.
Интерактивті тақта.

Қызығушылықты ояту.

«Кім жылдам?» тапсырмасының сұрақтары тақтада көрсетіледі. Функцияның мәнін табыңыз.Оқушылар сұрақтарға қызығушылық таныта отырып, сұрақтарға ауызша жауап береді.Интерактивті тақта.















Мағынаны ашу.





Тақырыпты ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар беріледі.α бұрышының синусы дегеніміз не?2.α бұрышының косинусы дегеніміз не?3.α бұрышының тангесі дегеніміз не?4.α бұрышының косинусы дегеніміз не?Тригонометриялық функциялардың таңбасын көрсет?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақ тақырыбын ашады.













Семантиқалық карта толтырады
Интерактивті тақта.Сұрақтар.

.
Бейне баян Тригонометрия тарихы Интерактивтік тақтада көрсетедіОқушылар тригонометрия тарихынан мағлұмат аладыИнтерактивті тақта
Постер қорғауТілдің үш тұгырлығын дамыту Постер үш тілде қорғаладыТоптарға тапсырма беріледі. Постер үш тілде қорғалады.1-топ- негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер.2-топ-қосу формулалары.3-топ- келтіру. формулаларыОқушылар постерге жазылған жауаптарын топ болып үш тілде қорғайды .Топтар бір-бірін «Бағдаршам» әдісімен бағалайды. Постер,фломастер маркерлер, стикерлер.
Жеке жұмыс.







Дидактикалық материалдан алынған тапсырмалар береді.











Әр оқушы берілген тапсырманы орындайды. Бағалау парагында өз-өзін бағалайды.

Оқушылардың жұмыс дәптері Үлестірме қағаздар Дидактикалық материалдар.
Жұптық жұмыс. Оқушыларға тесттік жинактан тапсырма береді.

Әр жұп өздеріне берілген тапсырмаларды бірлесе отырып орындайды, бір-бірін бағалайды. Оқушылардың жұмыс дәптері Үлестірме қағаздар Тесттік жинақ.
Топтық жұмыс. Оқулықпен жұмыс:1-топ:№429(1)2-топ:№429(2)3-топ:№433(1)

Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды бірлесе отырып орындайды. Содан соң тақтаға жазады. Оқушылар «Түртіп алу» әдісін қолданып, есептерді дәптерге жазып алады. Әр топ бір-бірін критерий арқылы бағалайды .Оқулық Алгебра-9.Жұмыс дәптері,

Қорытынлау.Топтық жұмыс.





«Автор орындығы»
Тесттік сұрақтарды құруға бағыт береді.Әр топ бірлесе отырып әр оқушының идеясын ескере отырып тесттік сұрақтар құрайды, оқиды. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған жаңа ақпараттарын айтып сабақты қорытындылайды.

Кері байланыс.« Екі жұлдыз, бір тілек »



Стикерлерді таратады. Бағалау парағын жинап алады. Сабақта нені білді, не білетін еді, нені білгісі келетінін стикерлерге жазып жапсырады.

Үйге тапсырма.№447, 448, 450Үй тапсырмаларын күнделікке жазады.Оқу құралдары.
Рефлексия.Не сәтті болды?

Не сәтсіз болды?Нені өзгертіп дамытар едім?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!