Кезеңі | Мұғалімдер әрекеті | Оқушылар әрекеті | Ресурстар |
Ұйымдастыру.
Топқа бөлу. | Бейне баян:« Улучшитель настроения» .Сабаққа ынтасын оятуОқушыларды топтастыру кезінде геометриялық фигуралардың түстері бойынша бөледі. | Сәлемдеседі, бейнебаян көріп,қөңіл-күйін көтереді,топқа бөлінеді.
| Бейне баян, интерактивті тақта, стикер. Түрлі түсті геометриялық фигуралар. |
Үй тапсырмасын тексеру.Жұптық жұмыс. | Үй тапсырманың жауаптары интерактивтік тақтада көрсетеді. | Оқушылар жұппен үй тапсырмаларын интерактивтік тақтадағы жауаптары арқылы тексереді және бір-біріне ұсыныс жазады.
| Интерактивті тақта.Оқушылардың жұмыс дәптері.Оқулық Алгебра-9 |
Сабақтың мақсатын айқындау. | Жетелеу сұрақтарын қояды1.Тригонометрия нені зерттейді?2. Қандай тригонометриялық формулалар есеп шығарылғанда көп қолданылады?3.Тригонометриялық есептер ҰБТ бола ма?Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?
Бағалау парағын таратады. | Табыс критериін құрады.
Оқушылар сабақтың тақырыбын табады. | Интерактивті тақта.
|
Қызығушылықты ояту.
| «Кім жылдам?» тапсырмасының сұрақтары тақтада көрсетіледі. Функцияның мәнін табыңыз. | Оқушылар сұрақтарға қызығушылық таныта отырып, сұрақтарға ауызша жауап береді. | Интерактивті тақта.
|
Мағынаны ашу.
| Тақырыпты ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар беріледі.α бұрышының синусы дегеніміз не?2.α бұрышының косинусы дегеніміз не?3.α бұрышының тангесі дегеніміз не?4.α бұрышының косинусы дегеніміз не?Тригонометриялық функциялардың таңбасын көрсет?
| Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақ тақырыбын ашады.
Семантиқалық карта толтырады | Интерактивті тақта.Сұрақтар.
. |
Бейне баян Тригонометрия тарихы | Интерактивтік тақтада көрсетеді | Оқушылар тригонометрия тарихынан мағлұмат алады | Интерактивті тақта |
Постер қорғауТілдің үш тұгырлығын дамыту Постер үш тілде қорғалады | Топтарға тапсырма беріледі. Постер үш тілде қорғалады.1-топ- негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер.2-топ-қосу формулалары.3-топ- келтіру. формулалары | Оқушылар постерге жазылған жауаптарын топ болып үш тілде қорғайды .Топтар бір-бірін «Бағдаршам» әдісімен бағалайды. | Постер,фломастер маркерлер, стикерлер. |
Жеке жұмыс.
| Дидактикалық материалдан алынған тапсырмалар береді.
| Әр оқушы берілген тапсырманы орындайды. Бағалау парагында өз-өзін бағалайды.
| Оқушылардың жұмыс дәптері Үлестірме қағаздар Дидактикалық материалдар. |
Жұптық жұмыс. | Оқушыларға тесттік жинактан тапсырма береді.
| Әр жұп өздеріне берілген тапсырмаларды бірлесе отырып орындайды, бір-бірін бағалайды. | Оқушылардың жұмыс дәптері Үлестірме қағаздар Тесттік жинақ. |
Топтық жұмыс. | Оқулықпен жұмыс:1-топ:№429(1)2-топ:№429(2)3-топ:№433(1)
| Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды бірлесе отырып орындайды. Содан соң тақтаға жазады. Оқушылар «Түртіп алу» әдісін қолданып, есептерді дәптерге жазып алады. Әр топ бір-бірін критерий арқылы бағалайды . | Оқулық Алгебра-9.Жұмыс дәптері,
|
Қорытынлау.Топтық жұмыс.
«Автор орындығы» | Тесттік сұрақтарды құруға бағыт береді. | Әр топ бірлесе отырып әр оқушының идеясын ескере отырып тесттік сұрақтар құрайды, оқиды. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған жаңа ақпараттарын айтып сабақты қорытындылайды. |
|
Кері байланыс.« Екі жұлдыз, бір тілек »
| Стикерлерді таратады. Бағалау парағын жинап алады. | Сабақта нені білді, не білетін еді, нені білгісі келетінін стикерлерге жазып жапсырады. |
|
Үйге тапсырма. | №447, 448, 450 | Үй тапсырмаларын күнделікке жазады. | Оқу құралдары. |
Рефлексия. | Не сәтті болды?
| Не сәтсіз болды? | Нені өзгертіп дамытар едім? |