САБАҚ: Қазақ тілі
ТАҚЫРЫБЫ: 46-сабақ. Түбір мен
қосымша
|
МЕКТЕП:№51 «Дәуір» ЖОМ КММ
|
КҮНІ: 02.12.2020
|
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Барлыбаева Т.
|
СЫНЫП: 3 «А» сынып
|
қатысқандар
саны:18
|
қатыспағандар
саны:
|
ОҚУ
МАҚСАТЫ:
|
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге
бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық,
грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып, түзету;
3.4.1.2 түбір сөзге -ы, -і дауысты дыбысынан
басталатын қосымша жалғанған кездегі түбірдің өзгерісін сақтап
жазу.
|
САБАҚТЫҢ
МАҚСАТЫ:
|
Барлық оқушылар жасай
алады:
|
Оқушылардың көбі жасай
алады:
|
Оқушылардың кейбірі жасай
алады:
|
Алдыңғы білімдер
|
Түбірлес
сөздер.
|
Жоспар
|
Жоспарлан- ған уақыт
|
Жоспарланған
іс-əрекет
|
Дереккөздер
|
І. Бағдарлау-мотивациялық
кезең (5 минут)
|
2 минут
|
(Ұ) Шаттық шеңбері:
«Ыстық лебіз».
Шеңберге жиналып, бір-біріне
есімінің бастапқы əрпінен басталатын жылы лебіз, тілек
айту.
|
Көңілді əуен қосып
қою
|
3 минут
|
(Ұ) Ой қозғау!
«Сыңарын тап»
ойыны.
(Терең – таяз, ыстық – суық,
адал – арам, жұмсақ – қатты, жуан – жіңішке.)
|
Интерактивті
тақта
|
ІІ.
Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)
|
5 минут
|
3.2.3.1 (МК; Ө; Ұ; Қ) Мəтінді мұқият тыңдап,
негізгі ойды анықтау.
33-жаттығу. Мəтінді
мұқият тыңдайды. Мəтін мазмұнымен жұмыс ұйымдастырылады. Мəтіндегі
негізгі ой анықтатылады. Мəтінді мазмұндайды.
|
Оқулық
|
5 минут
|
(Т; Қ) Мəтін мазмұны бойынша сұрақ құрастыру.
Сұрақтарға жауап беру.
Оқушылардың оқу рефлексиясын
дамытуға бағытталған
«Аквариум» стратегиясы бойынша сынып екі
топқа біріктіріледі. Сұраққа жауап беретін топ шеңбердің ішінде
отырады. Сұрақ қоятын топ оларды қоршап тұрады. Ол үшін алдымен
бірінші топ мəтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады. Екінші топ
мəтін мазмұнымен жұмыс жасайды. Ары қарай шеңбер ішіндегі екінші
топ оқушылары бірінші топтың қойған сұрақтарына жүйелі, толық жауап
береді. Мұғалім оқушылардың іс-əрекетін бақылап, бағыт беріп
тұрады.
|
|
2 минут
|
(Ө; Ұ; Қ) Бір-бірінің жұмысын
бағалау.
Екі жақсы жағы мен бір
кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы рефлексия жасау.
«Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы
бір-бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы
жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс- əрекеттеріне
кері байланыс жасайды.
|
|
3 минут
|
(Ө; Қ) Өз көзқарасын білдіру.
Талғат бір минуттың да рөлі бар екенін түсінді
ме? Оны
|
|
|
түсінуге не себеп болды? сұрақтарына жауап
беріп, өз көзқарастарын білдіреді.
|
|
1 минут
|
Ой сергек!
Бейнежазбадағы əуен
ырғағымен билеу.
|
http://balapan.kazt rk.kz
|
4 минут
|
3.3.5.1 (МК; Ө; Ж; Қ)
Мəтін мазмұнына өз ойыңды қысқаша жазу. Жіберілген қателерді
мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.
Мəтін мазмұнына өз ойын жазады. Оқушылардың бас
əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды
байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы қадағаланып, бағыт
беріледі.
Жұппен жұмыс жасайды. Мұғалімнің көмегімен
бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара
бағалайды.
|
Оқулық
№2 дəптермен
жұмыс
|
3 минут
|
3.4.1.2 (Т; Ж; Ұ; Қ)
Түбір сөзге -ы, -і дауысты дыбысынан басталатын қосымша жалғанған
кездегі түбірдің өзгерісін сақтап жазу.
Мəтіндегі қарамен берілген сөздердің жазылуына
назар аудартылады. Бұл
сөздердің түбірін тауып, жазуда қалай өзгергенін айтып, ой
тұжырым жасайды.
Оқулықта берілген жаңа ақпаратты оқиды. Жасаған
ой қорытындысын оқулықтағы берілген ақпаратпен салыстырады.
Түсіндіру, талдау жұмыстары ұйымдастырылады.
|
Оқулық
|
4 минут
|
3.4.1.2 (Ө; Қ) Түбір
сөзге -ы, -і дауысты дыбысынан басталатын қосымша жалғанған кездегі
түбірдің өзгерісін сақтап жазу.
34-жаттығу. Суреттегі сөздерді жұптастырып
жазады. Жұптасқан сөздерді салыстырып, түбір сөздің жазылуын
өзгерткен қосымшаны атайды. Орындаған жұмыстарын түсіндіру, талдау
жұмыстары ұйымдастырылады.
|
Оқулық
№2 дəптермен жұмыс
|
3 минут
|
3.3.5.1 (МК; Ө; Ж; Қ)
Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне
стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып,
түзету.
35-жаттығу. Жұппен
жұмыс жасайды. Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып,
түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды.
|
Оқулық
№2 дəптермен жұмыс
|
ІІІ. Рефлексиялық-бағалау
кезеңі (5 минут)
|
4 минут
2 минут
|
(Ө; Қ)
Бос уақытында немен айналысатынын жазу.
Бос уақытында немен
айналысқанды ұнататынын жазып, өз ойын білдіреді.
Жазған
жұмысын топта жариялап оқиды.
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты
белгілеріне сəйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап,
дəлелдеу.
Сабақтан игерген білімдеріне
рефлексия жасату мақсатында жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды
бағала» тапсырмасы орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу»,
екінші тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды
орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады.
Нəтижелері топта жарияланады.
|
№2 дəптермен жұмыс
№2 дəптермен
жұмыс
Түрлі түсті қарындаштар
|