Материалдар / Түбірлес сөздер.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Түбірлес сөздер.

Материал туралы қысқаша түсінік
I.Ұйымдастыру бөлімі.Амандасу. Сыныпты білім ағашынан алма теру арқылы 4 топқа бөлемін. Психологиялық дайындық «Ақ тілек. Әсем күлкі» -Көңіл-күйлеріңіз қалай? -Керемет!(қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? -Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) -Ынталарыңыз қалай? -Ғажап! (қолдарын көтереді) -Ендеше сабағымызды бастайық! -О, о, о(бас бармағын көтереді)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2018
577
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мерзімі:19.01.2018 ж. Сыныбы: 3 «Ә» Пәні: қазақ тіліТақырыбы:Түбірлес сөздер.
Жалпы мақсаты: Білімділік: Оқушылардың түбір мен қосымша туралы алған білімдерін тереңдете отырып, түбірлес сөздердің жасалу жолдары туралы білімдерін пысықтау.Дамытушылық: Оқушылардың ой – өрісін, тіл байлығын, сөйлеу мәдениетін дамыту мақсатында өз беттерінше ізденуге дағдыландыру.Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, көркем, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі: Оқушылар берілген тапсырмаларды орындай отырып, түбірлес сөздер жайлы алған білімдерін кеңейтеді; сыни ойлау арқылы өз бетінше тұжырымдама жасай алады; сөздік қоры молаяды; әрекетті сыни бағалай алады; сауатты жазу дағдылары артады; топпен жұмыс жасауға төселеді.
Әдіс-тәсілдері: Топпен, жеке жұмыс, СТО әдістері( топтастыру, «Ыстық орындық» стратегиясы )Е.Елубаев суреті
Көрнекілігі:

Сабақ түрі:
Проэктор, А-3 қағаздар, үлестірмелі қағаздар, стикерлер

Жаңа сабақ




Сабақтың барысы:
Кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекетіБағалау
І Ұйымдастыру кезеңі.





1.Психологиялық дайындық.Көңіл күйлерің қандай?Топқа бөлу. 1.Психологиялық дайындық.2.«Түбір», «Жұрнақ», «Жалғау» болып 3 топқа бөлінеді.



ІІ. Қызығушылық ты ояту



1.«Ыстық орындық» стратегиясын пайдаланып әр топтан ереже сұрау.

«Ыстық орындық» стратегиясы арқылы әр топтан бір оқушы шығарып, өз тобының атауы бойынша ережесін айтады.«Басбармақ» арқылы топтың бірін –бірі бағалауы

ІІІ. Мағынаны тану.

































Сергіту сәті

Оқулықпен жұмыс.46- жаттығу. Жаңылтпашты көшіріп жаз.Түбірлес сөздерді тап, олардың мағынасын түсіндір. Сөздікпен жұмыс.Шежіре -тарихи дерекШежіреші - тарихшы, жинақтаушы. Қане түбірлес сөздер бар ма? Шежіреші – түбірлес болады, себебі ші-жұрнақ. Ал шежіресін деген сөз, түбірлес сөзге жатпайды, себебі сін – жалғау.Жалғау жалғанған түбір сөз – түбірлес сөз бола алмайды.

«Ойлан тап» 47-жаттығуТүбір тобы: бас сөзіне бірнеше түбірлес сөз жаса.Жұрнақ тобы: ой сөзіне бірнеше түбірлес сөз жаса.Жалғау тобы: көр сөзіне бірнеше түбірлес сөз жаса.

Көріп,есте сақтау диктанты. Дәрігер,оқушы,өнерпаз,бүркітші,жұмысшы, арбакеш,еңбекқор,шаңғышы,сусын.

48 – жаттығу.Суретке қара. Түбірлес сөздерді оқы. (ауызша орындалады).Болжау стратегиясы есімізге түсірейік. Мына суреттен кімді көріп отырамыз?(баланы) Ол бала қандай бала?(оқушы) Оның алдындағы не?(оқулық) Ол мектепке неліктен барды?(оқу оқуға) Қай сөз түбірлес сөзге жатпайды? «Оқу» деген сөз жатпайды. Себебі ол түбір сөз. «Оқу» деген түбір сөзден – оқушы, оқулық сөздері жасалып тұр. «Айналмалы бекет» 49-жаттығуСөздерді оқы. Бәрі түбірлес сөз бола ала ма? Тек түбірлес сөздерді көшіріп жаз. Әр сөздің түбірін тиісті белгімен белгіле.

«Галереяға саяхат»50- жаттығу
  • Суретте суретші нені бейнелеген?
  • Дәріханада кімдер жұмыс істейді?
  • Дәрігердің қолындағы не?




  • Бір оқушы тақтаға жазады, қалғандары дәптерге орындайды. Оқулықтан 46- жаттығу.Жаңылтпашты көшіріп жазады.Түбірлес сөздерді табады, сөз құрамына талдайды.





    Топпен жұмыс .Әр топ өзіне берілген тапсырмалар бойынша топпен жұмыс жасайдыЖариялау. Топтан бір оқушы шығып, постерді қорғайды.

    Оқушылар тақтадан көріп,есіне сақтағанын жазады.

    Сұрақ қою арқылы қай сөз түбірлес сөздер тобына жатпайтынын анықтап дәлелдейді.қуға сөзі.Себебі, оқу деген түбір сөзге жалғау жалғанған. Ол туынды сөз емес.







    Сөздерді оқып, тек түбірлес сөздерді көшіріп жазады. Әр сөздің түбірін тиісті белгімен белгілейді. Жариялау. Әр топ бір оқушыдан оқиды. Галереяға саяхат жасайды.Сұрақтарға жауап береді.


    Жеке жұмыс

    «Жарайсың!»мадақтау

















    «Басбармақ» арқылы топтың бірін –бірі бағалауы





























    «Басбармақ» арқылы топтың бірін –бірі бағалауы









    ІV. Ой қорыту.



    Бүгінгі сабақта не үйрендік? Түбірлес сөздер дегеніміз не?Түбірлес сөздерге мысалдар келтір.Туынды сөз бен түбірлес сөздерді салыстыр,айырмашылығы бар ма?Бар болса қандай?Бүгінгі сабақ ұнады ма?









    V. Рефлексия.



    . Бағалау.



    VІІ. Үйге тапсырма

    Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазғызу, кері байланыс жасау.

    Топ басшыларына бағалату.

    50-жаттығу.129- бет.Ережелерді жаттау.





    Стикерге сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, білім ағашына жапсырады.

    Топ басшылары топ мүшелерінің бағасын айтады.Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.











    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!