Материалдар / Тұрақты электр тогына қысқа мерзімді жоспар 8сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тұрақты электр тогына қысқа мерзімді жоспар 8сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2018
761
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Сабақтың тақырыбыЭлектр тізбегі және оның құрамдас бөліктері, ток күші, кернеу

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.4.2.2электр схемасын графикалық бейнелеуде электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін қолдану; 8.4.2.3 - кернеудің физикалық мағынасын, оның өлшем бірлігін түсіндіру
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:электр схемасын графикалық бейнелеуде электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін қолданады және ток күші мен кернеудің физикалық мағынасын, оның өлшем бірліктерін сипаттайды;Көптеген оқушылар:Тұрмыста қолданылатын электр құралдарындағы кернеу мен тоқ күшін есептей алады.Кейбір оқушылар:Берілген физикалық шамалар арқылы есеп құрастыра алады
Бағалау критерийі
  • электр схемасын графикалық бейнелеуде электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін пайдалана алады,
  • ток күші мен кернеудің физикалық мағынасын, оның өлшем бірліктерін сипаттай алады;
  • Тұрмыста қолданылатын электр құралдарындағы кернеу мен тоқ күшін есептей отырып, қауіпсіздікті зерделей алады;


  • Тілдік мақсаттар

    Лексика мен сөз тіркестері:Ток күші , амперметр , вольтметр, электр тізбегі, электр тогының бағытыПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Ток күші , амперметр , вольтметр, кернеуДиалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Ток күші дегеніміз ...Электр тогының бағыты ...Тізбек бөлігіндегі кернеу...Амперметр ...өлшейтін құрал және ол тізбекке... жалғанадыВольтметр... өлшейтін құрал және ол тізбекке... жалғанады
    Құндылықтарға баулу

    «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы»құндылығына баулу француз ғалымыАмпер мен италян ғалымы Вольттің өмірбаяндарына қысқаша тоқталу арқылы іске асады;«Индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу» құндылығына баулу отбасы қаражатын үнемдеу мақсатында тұрмыстық техникалық құралдарды дұрыс таңдай білуге үйрену арқылы іске асады.

    Пән аралық байланысТарих – ғалымдардың өмірбаянына қысқаша шолуМатематика – есеп шығаруда Геометрия – графиктерді салуда

    Алдыңғы білім

    Жаратылыстану 2- сынып «Найзағай»Физика 8- сынып «Электр тогы, ток көздері»
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    2 мин







    «Сұрақты қағып ал»3мин



  • Ұйымдастыру
  • Оқушылармен амандасу;
  • Түгелдеу
  • Вольтметр, Амперметр және Реостаттың суреттерінің көмегімен топқа бөлінеді




  • Үй тапсырмасын тексеру
  • Электр тогы дегеніміз не?
  • Электр тогының әсерлері
  • Тұрақты ток көздерін ата




  • Сабақтың ортасы

    «Ой қозғау»3мин













    W – «Идеялар тасқыны»7мин







































































    Е - «Өзіңді өзің тексер»3 мин

    Болашақта әр қайсыңыз өздеріңізге үй тұрғыздыңыздар дейік. Олай болса үйге электр желісін қалай кіргізесіздер, осыған байланысты өз ойларыңыз...(оқушы орталық электр жүйесінен үйге ток көзін тарту, резеткілер, ажыратқыштар, автоматты сақтандырғыш және электр есептеуіш құралдары туралы айтады. Осыдан кейін осы құралдардың физикалық шартты белгілері болатындығын айта отырып, жаңа тақырыппен танысады)

    Әр топқа жеке жеке оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасауға тапсырма беріледі. Тапсырманы кестеге толтырады







    Бағалау критерийі:
  • І топ электр тізбегінің бөліктерін көрсете алады және электр тогының бағытын анықтайды. Электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін түсіндіре алады;
  • ІІ топ ток күшінің анықтамасын, өлшем бірлігін, формуласын жаза отырып, өлшейтін құралды және оны тізбекке қалай жалғанатындығын айта алады;
  • ІІІ топ кернеудің анықтамасын, өлшем бірлігін, формуласын жаза отырып, өлшейтін құралды және оны тізбекке қалай жалғанатындығын айта алады;


  • Бағалау түрі – «Бас бармақ»

    Суртте көрсетілген элементтердің шартты белгілерін пайдалана отырып, электр тізбегін сыз.

    Бағалау критерий:
  • Суретте берілген құралдардың шартты белгілерін анықтай алады
  • Электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін қолданып, тізбек құрай алады


  • Бағалау түрі – «Бағдаршам»





    Өмірден алынған жағдаят



































    8 сынып физикаН.АЗакироваР.Р Аширов143-144бет







































































    Эксперименттік тапсырма















    Сабақтың соңы

    F - «Ойланып көрейік жауабын берейік»15мин













































    Үй жұмысы2мин



    Рефлексия2мин

    Берілген құралдар мен өлшемдер арқылы тізбек және есеп құрастырып ток күші мен кернеуді анықтаңдар:а)кілт, гальвани элементі, амперметр, вольтметрб) 12 Кл, 10с және 24 Дж. І=? U =?

    Бағалау түрі – дескриптор арқылы жұппен бағалау







    Медбикені әр түрлі науқастар бөлмесіне бир сигналды шам арқылы шақыруға арналған тізбектің сұлбасын жасаңдар.



    «Сыныпта жүру» бұрышқа жинау әдісі





    Шығармашылық тапсырма





































































    Шығармашылық тапсырма
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардыңматериалды игеру деңгейінқалай тексеруді жоспарлап отырсызДенсаулық және қауіпсіздіктехникасын сақтау

    «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтайды.«Болашақта әр қайсыңыз өздеріңізге үй тұрғыздыңыздар дейік. Олай болса үйге электр желісін қалай кіргізесіздер, осыған байланысты өз ойларыңыз» ой қозғаймын. «Идеялар тасқыны» бойынша әр топқа тапсырма беріледі, Оқушылар ойлау, шешім қабылдау, арқылыт тақырыпты меңгереді.Эксперименттік тапсырмада оқушылар тізбек құрады және оны шартты белгілер арқылы дәптерге сұлбасын сызады.Шығармашылық тапсырмада тізбектің сұлбасын жасайды және берілген шамалар арқылы дайын формуламен есептейді, ал кейбір оқушылар осы шамалар арқылы қосымша есеп құрастырады.





    Бағалау түрі – «Бас бармақ»...(оқушы орталық электр жүйесінен үйге ток көзін тарту, резеткілер, ажыратқыштар, автоматты сақтандырғыш және электр есептеуіш құралдары туралы айтады.Оқушылар топтық жұмыста әр топ келесі топты «Басбармақ» арқылы бағалайды.Жеке жұмыста «Бағдаршам» арқылы жұппен бірін бірі бағалайды.Электр тізбегін құраған кезде техникалық қауіпсіздік ережесін сақтау

    Сабақ бойынша рефлексияСабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


    Жалпы бағалау





    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:







    2:





    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:



    2:





    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!