Мотивациялық қозғаушы
бөлім.
|
Тақтаға түрлі - түсті дөңгелектер ілінеді, және
де дөңгелек шариктер
қойылады.
Кәне, кәне
тұрайық
Қол
ұстасып алайық.
Бір
оңға, бір солға,
Алақанды
ұрайық.
|
Түрлі – түстерге тоқталу. Балалардың ойынға деген
қызығушылықтары
артады.
Балалар тәрбиешінің айтқанын
қайталайды.
|
Ұйымдастырушы ізденуші
бөлім.
|
Ертегі
кейіпкері Маша келіп:
-Салем, балақайлар! Мен сіздерден көмек сұрап
келдім. Маған Аюға жетуге
көмектесесіңдерме?
Ол
үшін маған жолда кездесетін тапсырмаларды орындауға
көмектесесіңдерме?
1-тапсырма:
«Шариктер»
Шариктерді өз себетіне жинаймыз. Түрлі түсті
дөңгелек шариктерді себетке жинап қойып, балаларды шығарып
музыкамен сол шариктерді, өз түстерімен себетке
жинатқызу.
Экраннан Аю әнін
қосу.
2-тапсырма:
"Бейне"
Түрлі түсті дөңгелек пішінді бейнелерді өз орнына
қою.
(Музыкамен)
Жарайсыңдар балалар!
Маша Аюға жетіп балаларға: Жарайсыңдар балалар.
Рахмет сендерге. Біз енді үйімізге қайтайық, Сау
болыңдар.
|
Балалар Машамен амандасып, көмек беретіндерін
айтады.
Балалар қуана – қуана қызығушылық танытып
шариктерді жинайды.
Балалар қайталап, қосылып
айтады.
Балалар апаймен бірге дөңгелек пішіндерді өз
орнына
салады.
Балалар Маша және аюмен
қоштасады.
|
Рефлексивті коррекциялаушы
бөлім.
|
Балалар бүгін қандай жұмыс жасадық?
Қандай түстер үйрендік?
Жарайсыңдар балалар!
|
Балалар мадақтағанға
қуанады.
|