Ұйымдастыру
шылық
ізденушілік
|
Доп - негiзiнде сфералық немесе
сфероид формасының спорт ойын қолданылатын (әдеттегiдей) жұмсақ
серпiмдi заты.
Ерекшелiктер:
Доптардың қасиеттерiнiң қатары бала және спорт ойындар үшiн олар
әсiресе ыңғайлы iстейдi:
-доппен қандай ойындар
ойналады?
-волейбол, футбол,
поло, боулинг, баскетбол, т.б қимылды ойындар
ойналады.
-қай кезде біз допты
қолданамыз?
-ойын
кезінде
-қай
сабақта?
-дене шынықтыру
сабағында
Доп
түрлері:
Кожа, резина,
пластмасс т.б
«Доппен
ойнау» Тәрбиеші: Бұл жай доп емес, сиқырлы доп. Бұл
сиқырлы допты алақаныма салып, айналдырып доп туралы тақпақ
айтайық. Добым, добым,
домалақ, Қайда кеттің
домалап. Қызыл, жасыл, сары,
көк Ойнайтын сенімен бала
көп. Тәрбиеші балаларға себеттің ішінен кішкентай
доптарды алып таратады. Балалар доптарды қолдарына ұстап,
қарайды. Тәрбиеші: Балалар, бұл доп неден
жасалған? Балалар: Резинадан
жасалған. Тәрбиеші: Доп қандай, қатты ма, жұмсақ
па?
Балалар:
Жұмсақ Тәрбиеші: Доппен біз не
істейміз? Балалар:
Ойнаймыз Тәрбиеші: Допты соққанда, ол секіреді.
Себебі, ол
желденген. Мнемотехнология
сызбасы
Мақсаты: сызбаға сүйеніп допты сипаттауға
үйрету, заттың түсін, пішінін, көлемін ажырата білу біліктілігін
қалыптастыру. Тәрбиеші: балаларға сызбаны көрсетіп допты
қалай сипаттауға болатынын айтады, мнемотехнология сызбасына
сүйенеді. Мынау не? –
Доп Доп қандай? –
домалақ Түсі қандай? – қызыл, жасыл, сары,
көк Доптың көлемі қандай? – үлкен
(кішкентай)
|
Доп туралы
мәліметтерді тыңдайды
волейбол, футбол,
поло, боулинг, баскетбол, т.б қимылды ойындар
ойналады.
-ойын
кезінде
-дене шынықтыру
сабағында
Балалар доп түрлерін
айтады
Доппен ойын ойнап,
өлең айтады, жаттайды.
Добым, добым,
домалақ, Қайда кеттің
домалап. Қызыл, жасыл, сары,
көк Ойнайтын сенімен бала
көп.
Мнемотехнология сызбасы б/ша жұмыс
жасайды.
|