Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
І.
Елбасымыз Н.Әбішұлының
«болашаққа бағдар, рухани жаңғыру бағдарламасы аясында бағытталған
бүгінгі «Туған жер – тұнған тарих» атты танымдық іс-шарамызға қош
келдіңіздер.
Кіріспе
сөз:
Әр заманның ұрпаққа қояр өз
талабы, өз міндеті бар. Ел мәдениетінің, мемлекеттің жүйелі түрде
дамуы ұрпақтың уақыт талабына икемделуінсіз жүзеге асқан емес.
Ұлттың тарихи санасының қалыптасу негіздерінің өзінде уақыт
талабына бейімделу, мәдени ортаны қалыптастыруға деген ұмтылысы
жатыр.
ІІ.
Бұл жарыққа аяқ басып туған
жер, Кіндік кесіп, кірім сенде жуған
жер. Жастық – алтын, қайтып келмес
күнімде Ойын ойнап, шыбын-шіркей қуған
жер. Жаратылдым топырағыңнан, сен –
түбім. Жалғаны жоқ, бәрі сенен
жан-тәнім. Сенен басқа жерде маған
қараңғы, Жарық болар Шолпан, Айым, сен –
Күнім.
ΙΙΙ. Көкшетау – көк күмбездей
төңкерілген,
Орманмен сексен көлі
көмкерілген.
Аралы мұхит-түздің – алтын
бесік,
Ауысқан ертегіге
ертегіден.
Шортанды, Шалқар, Шабақ,
Бурабайдың
Көлдері көздей сырлы, көктей
айдын.
Теңіздің тетесіндей тентек
өскен,
Толқыны жағаға ұрып шашады
айбын.
Тамыры табиғаттың дәрі
толған,
Аңқиды, шайқаса жел, жұпар
орман. ІV.Оқушылар көңіл күйлерін көтеру
мақсатында,бір-бірінің жақсы қасиеттерін
айтады V.
Слайд:
1.Көкшетау ескерткіштерінің
тарихы (суреттер)
2.Тұғыры биік тұлғалар
(суреттер)
3.Туған ел мақтаныштары
(суреттер)
4.Ғалымдар, қаламгерлер
(суреттер)
5.Ребустар
(суреттер)
VΙ. Ендігі кезекті «Сергіту
сәтіне» берейік
«Мақал-сөздің мәйегі»айдары.
Оқушылар ауыз әдебиетіндегі мақал мәтелдер
айтады.
VΙІ. «Сөйлемді
жалғастыр» атты ойынына кезек
берейік.Ойын оқушыларды ұйымшылдыққа, бірлікке,жылдам ойлап, тез
шешім қабылдауға үйретеді.
VIII.Оқушылар туған өлкесі,
Көкшетау қаласы туралы өлең жолдарын жатқа
оқиды.
Диас: Арқада Бурабайға жер
жетпейді,
Басқа жер ойды ондай
тербетпейді.
Бурабайдың көлі мен
Көкшетауды
Көрмесең, көкіректен шер
кетпейді.
Қиясымен бұлт құшқан
Оқжетпестей
Басқа тау ойды аспанға
өрлетпейді.
Арқада Бурабайға жер
жетпесе,
Алашта Кенекеме ер
жетпейді.
Көкшеде күңіренген Кенем
қайда?!
Дариға, жүрегімді дерт
өртейді.
Көкшені күндіз-түні мұнар
басқан,
Қап-қара бұлттармен
құшақтасқан.
Аяулым:
Бауырында жер еркесі
Көкшетаудың
Құзында көкті сүйген
шыңыраудың
Желбіреп қызыл тулы
аспандаған
Бақытты нұрына алып колхоз
аулын.
Таусылмас Көкшетаудың сыр
келбеті
Сия алмас сұлу сөзге жер
суреті.
Сүп-сүйір қос өркешті айы
туы
Тотыдай түрленіп тұр
Сырымбеті.
IХ. Аянат: Ұлы да құдіретті Алла
Тағала осындай кішкентай ғана жерде орман, көл, тауларды көз
тұндырарлық әдемілікпен жаратқан. Кез-келген жанды ерекше сұлу
табиғатымен баурап алатын бұл өлке жайлы аңыз-әңгімелер,
мәліметтер өте көп. Бүгінде қазақ даласының
інжу-маржаны аталған Бурабай жайлы сыр шершетін
болады.
Х. Іс-шараны оқушылар «Қарлы кесек» атты
ойынымен аяқтайды.Ойын барысында туған жеріне, халқына тілектерін
айтады.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Бейнеролик
|