Материалдар / Туған өлке тарихы мен Қазақ хандығы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Туған өлке тарихы мен Қазақ хандығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жаңартылған білім беру мазмұны бойынша, сабақ беретін ұстаздарға көмегі тиеді деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2018
945
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:Туған өлке тарихы мен Қазақ хандығы. Мектеп: Жамбыл о/м
Уақыты: 29.01.2018 ж. Мұғалімнің аты-жөні: .Тілеуханов А.
Сыныбы: 8 «Ә»



Сабақтың мақсаты: Туған өлке тарихы мен Қазақ хандығының құрылуы мен танысу, білу.
Бағалау критерийлері:Туған өлке тарихы мен Қазақ хандығының құрылуы мен танысады, біледі.
Пәнаралық байланыс:Қазақстан тарихы, География
Құндылықтарды дарыту:6 Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.
АКТ дағдылары:Сандық құрылғылар
Тілдік міндеттер:Пәндік лексика мен терминология: ХандықДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Білім алушылар бұл сабақта, туған өлке тарихы мен және қазақ хандығының құрылуы мен танысады.
Алдыңғы білім:Білім алушылар алдыңғы сабақты толық меңгерді.
Жоспар


Уақытты жоспарлауЖоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмаларДереккөздері



Қазақстан тарихы 5-сынып

Сабақтың басы5 мин



































Амандасу. Шаттық шеңберін құру.«Алтын ереже бекіту». Жеребе арқылы оқушыларды үш топқа бөлу.





















1«Керей», 2 «Жәнібек», 3 «Хандық». Оқушылардың сабақ қызығушылығын арттыру үшін сергіту сәті «Жұмыр қылыш» күймен жаттығу жасау.«Серпілген сауал»тәсілі бойынша Сабақ тақырыбына шығу мақсатында, оқушылардың назарына тілдік мақсаттағы сөздіктер ұсынылады. Оқушылар түсіндірмесін табады, мағынасын түсіндіреді.1.Қазақ хандығының құрылған аумағы туралы не білеміз ?2.Қазақ хандығының негізін қалағандар туралы не білеміз?Білім алушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру. Оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
  • Қазақ хандығы туралы не білеміз?
  • Қазақ хандығының құрылуына септігі тиген тұлғалар тураны не білеміз?


  • Жоғарыда қойылған сұрақтарға білім алушылардың берген жауаптары негізінде бүгінгі сабақтың тақырыбы: Туған өлке тарихы мен Қазақ хандығы , хабарлаймын, бүгінгі сабағымыздың зерттеу сұрағы: « Қазақ хандығы туралы не білеміз дей келе білім алушылардың білім алуға бағыттай келе сабақтың табыс критерийін оқушылармен бірлесе бекіту





    Сабақтың ортасы

    15 мин

















































































    15 мин



    Тапсырма 1Білім алушылар ең алғаш кітап бойынша мәтінмен жұмыс жасай отырып, әр топ жеке-жеке «постер» қорғайды.

    І-топ- Қазақ хандығының негізін қалаған тұлғалар туралы жәнеқазақ хандығының аумағы туралы айтады.ІІ-топ- Қазақ хандығының құрылған мерзімін жәнеқазақ хандығы біздің өлкеде құрылғандығы туралы айтады.ІІІ-топ- Қазақ хандығының негізін қалаған тұлғалар туралы және қазақ хандығының құрылған мерзімі туралы айтады.















    1-Тапсырма бойынша кері байланыс «Бас бармақ» арқылы..........................................................................................................



    Тапсырма 2Жуан және жіңішке сұрақтар таратылады.Тапсырманы білім алушылар жұп болып ауызша жауап береді.

    Жуан сұрақтар1. Қазақ хандығының негізін қалаған тұлғалар туралы не білеміз?2. Қазақ хандығының аумағы туралы не білеміз? Жіңішке сұрақтар. 1. Қазақ хандығының құрылған мерзімін атаңыз?2. Қазақ хандығы біздің өлкеде құрылғандығы туралы не білсіз?

    2- Тапсырма бойынша кері байланыс «Бас бармақ» арқылы



    Білім алушылар кері байланыс жасайды

  • Бүгінгі сабақтан мен білдім?
  • Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?
  • Алдыңғы сабақтарда білгім келеді.


  • Бүгінгі сабақ барысындағы оқушылар білімін формативті бағалау түрі «Екі жүлды, бір тілек» қолданамыз.(білім алушылар сабақтың ұнаған тұстарын стикерге жазып тақтаға іледі)


































































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!