Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
тыныс алу жолдарының аурулары
Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ 8 сынып тыныс алу жолдарының аурулары туралы. жаңа ақпарат енгізілген коронавирус және пневмония туралы . сабақ мақсатына орай саралау жұмысы бар. қосымша тапсырмалар бар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
№ 157 Б.Пәрімбетов
атындағы орта мектебі
Қысқа мерзімді жоспар №10 сабақ II – тоқсан
Биология
Сабақтың
тақырыбы:Тыныс алу
мүшелерінің аурулары. Тыныс алу мүшелерінің себептері мен алдын алу
шаралары
Педагогтың аты-жөні
Қалманова Дана
Қатысушылар саны:
Күні:
Сыныбы:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Тыныс алу
мүшелерінің аурулары. Тыныс алу мүшелерінің себептері мен алдын алу
шаралары
Оқу мақсаты:
Тыныс алу
мүшелерінің ауруларының себептері мен алдын алу жолдарын
түсіндіру.
Сабақтың мақсаты:
Барлық
оқушылар:тыныс алу мүшелерінің
ауруларын болдырмау үшін қандай жағдай жасау керектігін
біледі.
Оқушылардың басым
бөлігі:тыныс алу мүшелеріне
зиян келтіретін аурудың алдын алу жолдарын біледі. Суреттер арқылы
көрсетіп салыстыра алады. Кейбір
оқушылар:Сабақтан алған
білімдерін өмірде пайдалана біледі. Тыныс алу жолдарының алдын-алу
жолдары туралы эссе жаза алады.
Мақсаты:Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, ашық өз ойын білдіруге
қалыптастырады.
Тиімділігі:Тілек айту арқылы
бір-біріне бауырмашыл болады. Өз ойын айту арқылы сөз мәнері
дұрысталады.
Саралау: оқушыларға мүмкіндігінше көбірек қолдау көрсету
арқылы сабаққа қызығушылық ояту
Жағымды
психологиялық ахуал тудыру және топқа
бөлу
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек білдіріп
отырады
Үй
тапсырмасы
Үй тапсырмасын сұрау«Ғажайып
конверт»әдісі. Топқа сұрақтар
беріледі.
«Миға шабуыл»әдісі арқылы өткен
тақырыпты еске түсіріп талданатынын
айтады
Әр топтың жетекшісіне тапсырмалар береді, ол тапсырманың
орындауын түсіндіреді.
Оқушылар топпен ақылдасып, өз жауаптарын айтады. Бірін-бірі
толықтырып отырады.
«жарайсың!!!»
әдісі
«Ғажайып конверт»
сұрақтары
1-топ
Тыныс алудың маңызы
қандай?
Тыныс алу жүйесі
қандай мүшелерден тұрады?
2-топ
Мұрын ұусының
құрылысы мен қызметі қандай?
Көмей құрылысының
қандай ерекшелігі бар?
3-топ
Дыбыстық сіңірлер
қанда орналасқан? Олардың маңызы
қандай?
Кеңірдек пен
бронхылардың құрылысы мен қызметі туралы атйып
беріңдер.
Сабақтың
ортасы
Жаңа сабақ
Жаңа сабақ:
«Тыныс алу
мүшелерінің аурулары. Тыныс алу мүшелерінің себептері мен алдын алу
шаралары»
1.Сабақтың тақырыбын
хабарлап, тақтаға жазады. Оқу мақсаттарымен
таныстырады.
Барлық
оқушылар:тыныс алу мүшелерінің
ауруларын болдырмау үшін қандай жағдай жасау керектігін
біледі.
Оқушылардың басым
бөдігі:тыныс алу мүшелеріне
зиян келтіретін аурудың алдын алу жолдарын біледі. Суреттер арқылы
көрсетіп салыстыра алады.
Кейбір
оқушылар:Сабақтан алған
білімдерін өмірде пайдалана біледі. Тыныс алу жолдарының алдын-алу
жолдары туралы презентация жасай
алады.
2.слайд арқылы жаңа
тақырыпты түсіндіреді.
Жаңа сабақпен слайд арқылы
танысады
Тақырыпқа байланысты
слайд
Бейнебаян көрсетіледі
Бейнебаян көреді
Тақырып бойынша
Видеоролик
Топтық
жұмыс
Тыныс алу жолдарының
басты себептері қандай?
Тыныс алу ауруларының
басты себептері қандай?
Тыныс алу ауруларын қалай емдейді және қалай алдын
алады?
Сұрақты талдап. Жауап
береді
Стикер арқылы топтық
жұмыс
Тапсырма
Жұптық
жұмыс
Кесте арқылы
жұмыс
Рефлексия
Бүгінгі сабақтан
өзіме пайдалы не үйрендім?
Кімнің жауабы
қызықты болды?
Бүгінгі алған
білімімді мен.............
қолданамын
Сабақтың
соңы
Кері байланыс:
стикерге кері байланыс жазып, тақтаға
жабыстырады
Стикер
Ұйге тапсырма жаңа тақырып бойынша реферат немесе
презентация жасау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз