Материалдар / Туынды тарауын қайталау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Туынды тарауын қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
"Туынды тарауын қайталау" тақырыбы 10 сыныпта ашық сабақ түрінде өткізілді. Жас мамандар үшін өз сабақтарында көмекші құрал ретінде колданады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2018
774
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шу қаласы Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебіматематика пәнінің мұғаліміТаткеева Гүлжан МырзахмедқызыҚысқа мерзімді сабақ жоспарыСыныбы «10»Пәні: алгебра және анализ бастамаларыТақырыбы: Туынды тарауын қайталау Мақсаты:
  • Оқушылардың туынды тарауына есептер шығару арқылы өздерінің білім, білік дағдыларын қалыптастыру.
  • Оқушыларды адамгершілікке, ептілікке және жинақылыққа тәрбиелеу
  • Оқушылардың ой- өрісін, сана – сезімін дамыту
Оқыту технологиясы: СТО стратегияларыТипі: білімді бекітуТүрі: жұппен, жеке жұмысСабаққа қажетті құралдар: интерактивті тақта, маркерлер, постер(плакат)Көрнекіліктер: слайдты көрсетілім, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парақшалары, кесте, стикерлерПәнаралық байланыс: физика, бейнелеу өнеріКүтілетін нәтиже: Әр түрлі функциялардың туындыларына есептер шығару дағдылары қалыптасады





Сабақ жоспары
кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекетіРесурстар
( 3 мин)
  • Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу
  • Оқушыларға әріптер жазылған парақшалар таратып береді
  • Оқушыларды топқа бөледі
  • Оқушылар амандасадыОқушылар парақшалардан мозайка құрастырадыОқушылар топқа бөлінедіӘріптер жазылған парақшалар
    Қызығушылықты ояту



    ( 5 мин)





















    ( 5 мин)
    Оқушыларға үй тапсырмасын қайталау мақсатында бірнеше сұрақтар беріледі
  • Туынды туралы тарихи мағлұматтар.


  • 1. Туынды ұғымы қай ғасырда пайда болған және кім енгізген? (XVII ғасырда , Ж.Лагранж) 2. Лагранж туындыға қандай белгілеулер енгізген? ´, f´(x)) 3. Туынды туралы ғылымды жүйелі дамытқан және дифференциалдау деп атаған кім? (неміс математигі Г.Лейбниц) 4. Туындыны табудың қанша ережесі бар? 5. Қандай функциялардың туындыларын білеміз? 6. Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі...

  • Оқушыларға туындының формулалары жазылған
  • «семантикалық карта» таратылады Кестені толтыру (дұрысына «+» белгісін қой)





    Кестенің дұрыс толтырылуын қадағалайды





    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, постерге жазып қорғайды











    Оқушылар кестені толтырады.Берілген формулаларды сәйкестендіріп, дұрыстығына «+» таңбасын қойып шығадыЕкі топ жауаптарын салыстырады




    Мағынаны тану

    ( 15 мин)



  • Оқушыларға сыни ойлауға деңгейлік тапсырмалар береді.


  • І деңгейФункцияның туындыларын табыңдар:1. y=32. y= 5-3x3. f(x)= 7x54. f(x)= 3x5+2x5. y= +cosx6. y= 0.5x4+x37. y=x6+38. f(x)=x3sinx

    ІІ деңгей1. f(x)=5x3, f’(2) табыңыз. 2. f(x)= функциясының x=2 нүктесіндегі туындысын есептеңіз.3. f(x) функциясының х0 нүктесіндегі туындысын табыңдар: f (x)=sin2x, x0= 4. f’(x)< 0 теңсіздігін шешіңдер: f(x)= 3x2-8x+5

    ІІІ деңгей1. Күрделі функцияның туындысын табыңдар: f(x)= (x5-4x4)1302. Тригонометриялық функцияның туындысын табыңдар: f(x)=sin3x+cos5x3. y=f(x) функциясының х0 нүктесіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар: f(x)= x-3x2 x0=2;



    Оқушылар оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды Есептерді тақтаға жазады
    Түрлі түсті парақшалар, ватман, маркерлер, стикерлер

    Ой толғаныс(5 мин)









































































    (8 мин)
  • Карточкалармен жұмыс
  • Оқушыларға жұптасып жұмыс істеуге тапсырмалар таратады

    I- карточка
  • Функцияның туындысын тап:
  • f(x)=


  • F(x) функциясының берілген нүктедегі туындысының мәнін есепте:
  • F(x)=3x-4x3, x=5;

    II- карточка
  • Функцияның туындысын табыңдар:
  • F(x) =

  • f´(x)=0 теңдеуін шешіңдер
  • f(x)=x3-3x2+7III-карточка
  • f´(x)>0 теңсіздігін шешіңдер:
  • f(x)= Функцияның туындысын тап: f(x)=IV-карточка
  • F(x) функциясының берілген нүктедегі туындысының мәнін есепте:
  • F(x)=x2(x-5), x=-4;

  • Функцияның туындысын табыңдар:
  • F(x) =V-карточка
  • f´(x)=0 теңдеуін шешіңдер
  • f(x)=3x3-2x2-1

  • f´(x)>0 теңсіздігін шешіңдер:
  • f(x)=





  • Оқушыларға екі нұсқада тест тапсырмалары беріледі




  • Оқушылар жұппен тапсырмаларды шешеді.









































































    Тест тапсырмаларын орындайды

    Карточкалар









    Интерактивті тақта
    Қорытынды( 2мин)Оқушыларды бағалау критерилері бойынша бағалайдыҮйге тапсырма беріледі



    Қосымша тапсырма ( 2мин)Кері әсер парағын таратады.Оқушылар бүгінгі сабақта не ұнады, өз ойларын жазады.



    Бағалау парағы  Оқушының аты-жөні:__________________________________________


    Тапсырмалар

    Тапсырмалардың орындалу деңгейіҰпай саныҚорытынды ұпай
    1Үй  жұмысын  тексеруҮй жұмысын толық, қатесіз орындадым2 ұпай





    Үй жұмысын орындау да қате жібердім1 ұпай





    Үй жұмысын мүлдем орындамадым0 ұпай

    2Жеке жұмысемантикалық карта)Формулалардың дұрыс шешімін таптым2 ұпай





    Формулалардың  бестен жоғары мәнін дұрыс таптым1 ұпай





    Формулалардың бестен төмен  шешімін таптым.0 ұпай

    3Сыни ойлауғадеңгейлік тапсырмаларФункцияның туындысын табу тәсілдерін толық білемін.5 ұпай





    Функцияның туындысын табу тәсілдерін жартылай меңгердім.3 ұпай





    Функцияның туындысын табу тәсілдерін толық меңгермедім.0 ұпай

    4Жұптық  жұмыс(карточкалармен )Есептің толық дұрыс шешімін таптым2 ұпай





    Есептің шешімі қате ,  бірақ жолдасым көмек  берді.1 ұпай





    Есепті дұрыс шеше алмадым0 ұпай

    5Тест тапсырмалары

    Тапсырмаларды толық орындадым, дұрыс шешімін таптым2 ұпай





    Тапсырмаларды жартылай орындадым,дұрыс шешімін таппадым1 ұпай





    Тапсырмаларды орындамадым0 ұпай

    6

    Сабақ қорытындысы11-13 ұпай5 баға





    7-10 ұпай4 баға





    3-6 ұпай3 баға





    0-2 ұпай2 баға



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!