Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Шу қаласы Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебіматематика пәнінің мұғаліміТаткеева Гүлжан МырзахмедқызыҚысқа мерзімді сабақ жоспарыСыныбы «10»Пәні: алгебра және анализ бастамаларыТақырыбы: Туынды тарауын қайталау Мақсаты:
Оқушылардың туынды тарауына есептер шығару арқылы өздерінің білім, білік дағдыларын қалыптастыру.
Оқушыларды адамгершілікке, ептілікке және жинақылыққа тәрбиелеу
Оқушылардың ой- өрісін, сана – сезімін дамыту
Оқыту технологиясы: СТО стратегияларыТипі: білімді бекітуТүрі: жұппен, жеке жұмысСабаққа қажетті құралдар: интерактивті тақта, маркерлер, постер(плакат)Көрнекіліктер: слайдты көрсетілім, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парақшалары, кесте, стикерлерПәнаралық байланыс: физика, бейнелеу өнеріКүтілетін нәтиже: Әр түрлі функциялардың туындыларына есептер шығару дағдылары қалыптасады
Сабақ жоспары
кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ресурстар
( 3 мин)
Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу
Оқушыларға әріптер жазылған парақшалар таратып береді
Оқушыларды топқа бөледі
Оқушылар амандасадыОқушылар парақшалардан мозайка құрастырадыОқушылар топқа бөлінеді
Әріптер жазылған парақшалар
Қызығушылықты ояту
( 5 мин)
( 5 мин)
Оқушыларға үй тапсырмасын қайталау мақсатында бірнеше сұрақтар беріледі
Туынды туралы тарихи мағлұматтар.
1. Туынды ұғымы қай ғасырда пайда болған және кім енгізген?(XVII ғасырда , Ж.Лагранж) 2. Лагранж туындыға қандай белгілеулер енгізген?´, f´(x))3. Туынды туралы ғылымды жүйелі дамытқан және дифференциалдау деп атаған кім?(неміс математигі Г.Лейбниц)4. Туындыны табудың қанша ережесі бар?5. Қандай функциялардың туындыларын білеміз?6. Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі...
Түрлі түсті парақшалар, ватман, маркерлер, стикерлер
Ой толғаныс(5 мин)
(8 мин)
Карточкалармен жұмыс
Оқушыларға жұптасып жұмыс істеуге тапсырмалар таратады
I- карточка
Функцияның туындысын тап:
f(x)=
F(x) функциясының берілген нүктедегі туындысының мәнін есепте:
F(x)=3x-4x3, x=5;
II- карточка
Функцияның туындысын табыңдар:
F(x) =
f´(x)=0 теңдеуін шешіңдер
f(x)=x3-3x2+7III-карточка
f´(x)>0 теңсіздігін шешіңдер:
f(x)=Функцияның туындысын тап:f(x)=IV-карточка
F(x) функциясының берілген нүктедегі туындысының мәнін есепте:
F(x)=x2(x-5), x=-4;
Функцияның туындысын табыңдар:
F(x) =V-карточка
f´(x)=0 теңдеуін шешіңдер
f(x)=3x3-2x2-1
f´(x)>0 теңсіздігін шешіңдер:
f(x)=
Оқушыларға екі нұсқада тест тапсырмалары беріледі
Оқушылар жұппен тапсырмаларды шешеді.
Тест тапсырмаларын орындайды
Карточкалар
Интерактивті тақта
Қорытынды( 2мин)
Оқушыларды бағалау критерилері бойынша бағалайдыҮйге тапсырма беріледі
Қосымша тапсырма ( 2мин)
Кері әсер парағын таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақта не ұнады, өз ойларын жазады.
Бағалау парағы Оқушының аты-жөні:__________________________________________
№
Тапсырмалар
Тапсырмалардың орындалу деңгейі
Ұпай саны
Қорытынды ұпай
1
Үйжұмысынтексеру
Үй жұмысын толық, қатесіз орындадым
2 ұпай
Үйжұмысынорындау да қатежібердім
1 ұпай
Үйжұмысынмүлдеморындамадым
0 ұпай
2
Жеке жұмыс(семантикалық карта)
Формулалардыңдұрысшешімінтаптым
2 ұпай
Формулалардыңбестенжоғарымәніндұрыстаптым
1 ұпай
Формулалардыңбестентөменшешімінтаптым.
0 ұпай
3
Сыниойлауғадеңгейліктапсырмалар
Функцияның туындысын табутәсілдерінтолықбілемін.
5ұпай
Функцияның туындысын табу тәсілдерін жартылаймеңгердім.
3ұпай
Функцияның туындысын табу тәсілдерінтолықмеңгермедім.
0 ұпай
4
Жұптықжұмыс(карточкалармен )
Есептің толық дұрыс шешімін таптым
2 ұпай
Есептіңшешіміқате ,бірақжолдасымкөмекберді.
1 ұпай
Есептідұрысшешеалмадым
0 ұпай
5
Тест тапсырмалары
Тапсырмаларды толық орындадым, дұрыс шешімін таптым
2 ұпай
Тапсырмаларды жартылай орындадым,дұрысшешімінтаппадым
1 ұпай
Тапсырмаларды орындамадым
0 ұпай
6
Сабаққорытындысы
11-13ұпай
5 баға
7-10ұпай
4 баға
3-6 ұпай
3 баға
0-2 ұпай
2 баға
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз