Оқу қызметініңкезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | Шеңберге тұрып «Жылулық шеңберін» ұйымдастыру.Күн жарығын алақанға саламын,Жүрегіме басып ұстай қаламын.Ізгі әрі нәзік,жарық,мейірімді,Болып кетер сонда дереу жан-жағым.Балалар, бізде бүгін ерекше күн, бізге қонақтар келіп қалыпты. Қане қонақтармен амандасып алайық.Сәметсіздер ме қонақтар?Әнұран орындату.Балалар, бүгінбіздемереке. Бүгін біздің, яғни "Қазақстан Республикасының Рәміздер Күні".Қане, балалар, біздің рәміздерімізді атайықшы?Олай болса, балалар, осы тақырыбымызға байланысты сендерге тапсырма беремін.Тәрбиеші балаларға дайындап келген тапсырмаларын орындатуға кіріседі. | Балалар жылулық шеңберін орындайды.Барлығы амандасады.Балалар орындарынантұрып,қолдарын жүрек тұсына қойып, әнұран әуеніне қосылып, орындайды.Балалар, Ту,Елтаңба, Әнұран деп орындарынантұрып жауап береді.Балалар тапсырмаларды мұқият тыңдайды.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
| «Әнұран» туралы сұрақ-жауап, әңгіме ретінде білімдерімізді тексеру.Әнұран 2006 жылы 7 қаңтарда Қазақстан Республикасының жаңа Әнұраны қабылданды.Шәмші Қалдаяқовтың «Менің Қазақстаным» әні Қазақстан Республикасының Әнұраны деп жарияланды. Кезінде Жұмекен Нәжмиденов жазған ән сөзіне Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың | Әнұран- еліміздің салтанатты әні. Оның сөздерінде халықтың тарихы жазылған.Сонымен қатар асыл мұрамыз- еліміздің кең байтақтығы,жер мен ел байлығы,біздің ұрпақтарымыздың |
| бастамасымен кейбіртүзетулер енгізілді.Әнұран авторлары: Шәмші Қалдаяков, Жұмекен Нәжмиденов, Нұрсұлтан Назарбаев. Отандары туралы мақал- мәтелдерін, нақыл- сөздерін айтып беру.-Жарайсыңдар, балалар,жақсыжаттапалыпсыңдар.«Елтаңба» –туралы Алпамыстың жинап келген мәліметтерін тыңдау.Тәрбиеші балаларға қосымша мағлұмат беріп кетеді.«Елтаңба негізі –Шаңырақ, ол елтаңбаның жүрегі.Шанырақ мемлекетің түп- негізі отбасының бейнесі.Шаңырақ- күн шеңбері. Айналған күн шеңберінің қозғалыстағы суреті іспетті.Шаңырақ- киіз үйдің күнбезі.Көшпелі түркілер үшін үйдің, ошақтың, отбасының бейнесі.Тұлпар –дала дүлділі,ер-азаматтың сәйгілігі,жеңіске деген қажымас жігердің,қажымас қайраттың,мұқалмас қажырдың тәуелсіздікке ұмтылған құлшыныс бейнесі.Шаңырақ айналасындағы уықтарды тұлпардың қанаты қоршап тұр.Қанатты тұлпар қазақ поэзиясында кең тараған бейне.Қанатты тұлпар уақытпен кеңістікті біріктіреді.Ол -өлмес өмірдің бейнесі.Бесбұрышты жұлдыз «бағыңыз ашылып,жұлдызыңыз жарқырай берсің»деген асыл арқаны арқалап тұр.«Қазақстан»жазуы қазақ елінің айғағы»Ойын: «Есіңде сақта!».Ойыннын шарты: Бірнеше президенттердің ортасынан Қазақ халқының елбасын табу, кейін туын, елтаңбасын, әнұранын.-Жарайсыңдар, балалар,жақсы жаттап алыпсыңдар.«Ту» қане, ол не, қандай түсті болатыны туралы тыңдап көрейік.«Мемлекеттік туымыз бірыңғай көгілдір түсті.Бұл түс төбедегі бұлтсыз ашық аспанды елестетеді.Бұлтсыз ашық аспан әрқашан да бейбітшіліктің, тыныштықпен жақсылықтың нышаны.Көк түс –Қазақстан халқының бірлік,ынтымақ жолына адалдығын білдіреді. | болашағына айқын жол ашатыны көрініс тапқан.Ең бастысы-тәуелсіздігіміздің алтын діңгегі-ел бірлігі баса айтылған.Балалар жаттап келген мақал- мәтелдерін, нақыл сөздерін айтып береді.«Отан-оттанда ыстық»,«Опассызда Отан жоқ»,«Отансыз адам, ормансыз бұлбұл».
Ол- біздің елдің таңбасы. Елтаңбада- жұлдыздың, шаңырақтың, уықтардың, екі тұлпардың және төменгі жағында «Қазақстан» деген жазу бейнеленген.
Балалар жаңа мағлұмат алады.Бейнеленуін жаттап алады.
Балалар қызыға ойнап, суреттер арқылы ойын шартын орындайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
| -Бүгін біз не үйрендік?-Неше рәмізіміз бар екен?-Оларды есімізге түсірейік?-Біздің елбасымыз кім екен?-Жарайсыңдар, балалар, олай болса сабағымызды қорытындылау үшін мынаҚазақстан туымен тұғырлы,Елтаңбасымен еңселі.Әнұранымен айбатты.Деген патриотты сөздермен аяқтайық. Тәрбиеші хормен қайталатады.
| -Рәміздер туралы мәлімет алдық.-Бізде 3 рәміз бар.-Ту, елтаңба, әнұран.-Біздің елбасымыз- Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев.Балалар патриоттық сезімге бөленеді. |