Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: ұсынылған тақырып бойынша
деректер жинақтау, мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық
қателерді анықтау;
Көпшілігі: ұсынылған тақырып бойынша
деректер жинақтай отырып, мәтіндегі орфографиялық және
пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп,
түзету;
Кейбір
оқушылар: ұсынылған тақырып бойынша
деректер жинақтай отырып, мәтіндегі орфографиялық және
пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп,
түзету, редакциялау.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары түгенделеді.
Сабақ мақсаты хабарланады.
Жағымды психологиялық
ахуал.
Қызығушылықты
ояту. Ғаламтор көздерінен
А.Еңсеповтің орындауындағы «Әке толғауы» күйін тыңдап, алған
әсерлеріңмен бөлісіңдер. Күйден әке қамқорлығын сезіне алдыңдар
ма?
https://www.youtube.com/watch?v=jGgngTbM9Sk
ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. «Болжау»
стратегиясымен өсиет сөзді жалғастырып, диалог
құрыңдар.
(оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. Мәтін үзіндісіндегі
пунктуациялық қателерді түзетіп, көшіріп
жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
Оқылым мәтінін оқып шығып,
тапсырмаларды орындаңыз.
- Отбасындағы ата-ананың
рөлін қалай
түсінесіңдер?
- Мәтінде қазақтың қандай
мінезі көрініс тапқан?
Тапсырма. Екі топқа
бөлініңдер.
1-топ. Оқылым мәтініндегі
сөйлемдерден ой екпінін
табыңдар.
2-топ. «Мюнстенберг» әдісімен жылдам
оқи отырып, сөздердің астын сызып, шыққан сөздерге үш мысалдан
келтіріңдер.
1.
ьвапорпвкодыбыслатпрпекпініара
2.
тырпапктіркесаепеаекпінірцн
Дескриптор:
-
Оқылым мәтініндегі
сөйлемдерден ой екпінін
анықтайды;
-
«Мюнстенберг» әдісімен жылдам
оқи отырып, сөздердің астын сызып, шыққан сөздерге үш мысалдан
келтіреді.
-
Анықталған тірек сөздерге
байланысты өз пікірлерін
білдіреді.
ҚБ
Бекіту. Бүгінгі
тақырып бойынша ойларыңды жинақтап, бір-біріңмен сұхбат
құрыңдар.
|
Оқушылар түгенделіп, назары
сабаққа аударылады.
Ғаламтор көздерінен
А.Еңсеповтің орындауындағы «Әке толғауы» күйін тыңдап, алған
әсерлеріңмен бөлісіңдер.
«Болжау» стратегиясымен өсиет
сөзді жалғастырып, диалог
құрыңдар.
Мәтін үзіндісіндегі
пунктуациялық қателерді түзетіп, көшіріп
жазыңдар.
Оқылым мәтінін оқып шығып,
тапсырмаларды орындаңыз.
•Оқылым мәтініндегі
сөйлемдерден ой екпінін
анықтайды;
•«Мюнстенберг» әдісімен жылдам
оқи отырып, сөздердің астын сызып, шыққан сөздерге үш мысалдан
келтіреді.
Бүгінгі тақырып
бойынша ойларыңды жинақтап, бір-біріңмен сұхбат
құрыңдар.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ
ҚБ
|
6-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
https://www.youtube.com/watch?v=jGgngTbM9Sk
(Ыбырай Алтынса
рин)
|