Материалдар / Ұл - ұлт тірегі, қыз - ұлт болашағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұл - ұлт тірегі, қыз - ұлт болашағы

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпқа арналған, қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары. Әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолданып, құндылыққа тәрбиелеу көзделген және мақсатқа жетудің тапсырмалары кіріктірілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2021
330
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Бөлім: Ұлттық және отбасылық құндылықтар.

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 6

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Әке-тірегің, ана-жүрегің

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтау, мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді анықтау;

Көпшілігі: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету;

Кейбір оқушылар: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау.

Бағалау критерийі

  • мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп түзетеді;

  • редакциялайды.

Ойлау

дағдысының

деңгейі

Жинақтау, бағалау.

Құндылықтарға

баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық)

Алдыңғы білім

Ұлттық және отбасылық құндылықтар туралы біледі.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






















Сабақтың ортасы









































Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

Қызығушылықты ояту. Ғаламтор көздерінен А.Еңсеповтің орындауындағы «Әке толғауы» күйін тыңдап, алған әсерлеріңмен бөлісіңдер. Күйден әке қамқорлығын сезіне алдыңдар ма?

https://www.youtube.com/watch?v=jGgngTbM9Sk

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. «Болжау» стратегиясымен өсиет сөзді жалғастырып, диалог құрыңдар.

(оқушылар жауабы тыңдалады).

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтін үзіндісіндегі пунктуациялық қателерді түзетіп, көшіріп жазыңдар.

Дескриптор:


  • мәтінді түсініп оқиды;

  • өз пікірін білдіреді;

  • Мәтін үзіндісіндегі пунктуациялық қателерді түзетіп, көшіріп жазады.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды орындаңыз.

- Отбасындағы ата-ананың рөлін қалай түсінесіңдер?

- Мәтінде қазақтың қандай мінезі көрініс тапқан?

Тапсырма. Екі топқа бөлініңдер.

1-топ. Оқылым мәтініндегі сөйлемдерден ой екпінін табыңдар.

2-топ. «Мюнстенберг» әдісімен жылдам оқи отырып, сөздердің астын сызып, шыққан сөздерге үш мысалдан келтіріңдер.

1. ьвапорпвкодыбыслатпрпекпініара

2. тырпапктіркесаепеаекпінірцн

Дескриптор:

  • Оқылым мәтініндегі сөйлемдерден ой екпінін анықтайды;

  • «Мюнстенберг» әдісімен жылдам оқи отырып, сөздердің астын сызып, шыққан сөздерге үш мысалдан келтіреді.

  • Анықталған тірек сөздерге байланысты өз пікірлерін білдіреді.

ҚБ

Бекіту. Бүгінгі тақырып бойынша ойларыңды жинақтап, бір-біріңмен сұхбат құрыңдар.

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.


Ғаламтор көздерінен А.Еңсеповтің орындауындағы «Әке толғауы» күйін тыңдап, алған әсерлеріңмен бөлісіңдер.


«Болжау» стратегиясымен өсиет сөзді жалғастырып, диалог құрыңдар.


Мәтін үзіндісіндегі пунктуациялық қателерді түзетіп, көшіріп жазыңдар.









Оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды орындаңыз.






Оқылым мәтініндегі сөйлемдерден ой екпінін анықтайды;

«Мюнстенберг» әдісімен жылдам оқи отырып, сөздердің астын сызып, шыққан сөздерге үш мысалдан келтіреді.


Бүгінгі тақырып бойынша ойларыңды жинақтап, бір-біріңмен сұхбат құрыңдар.


ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап















ҚБ





















ҚБ



6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы



https://www.youtube.com/watch?v=jGgngTbM9Sk
















(Ыбырай Алтынса рин)



















Рефлексия

5 мин





Кері байланыс:

«Термометр» әдісі

38- қызықты да түсінікті

36,6- қызықсыз, күрделі

34- пайдасыз, құнды емес.


Үй тапсырмасы

6-тапсырма


Қосымша мәлімет

Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?


Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланысқа сілтеме

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ сілтемелері

Құндылықтар сілтемесі


Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау.


Оқуды қадағалау

Сұрақ - жауап

Топтық бағалау


Георграфия пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім.


Сыныпты топтарға бөлу.


АҚТ дағдылары


Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.)



Рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!