Сабақтың тақырыбы: Метр | Күні: |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг,ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыружәне амалдар орындау |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
| Тренинг. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Сыныпта бойларына қарай сапқа тұрғызу. Оны қалай орындадыңдар? Түсіндір. Метр- өлшеу құралы.
| Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы10 минут
| Қолдану. Белді өлшеу. Өлшеу нәтижесін дециметрмен және сантиметрмен көрсет. 2. Сынып бөлмесін рулетка көмегімен өлше.Дәптермен жұмыс.Талдау.3. түсіндіре отырып шығару.3онд+7 онд.= □ онд.=□жүзд4. есепті шығар.Бірінші орамда- 10мЕкінші орамда-20мҮшінші орамда-қанша болса сонша.?Ш: 10+20=30 Ж: үшінші орамда-30 м мата
| Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез.4 ә. Түсіндіріп шығару. Дескриптор:Есептің шартын құрадыЕсептің өрнегін жазадыШартын жазадыЖауабын жазады |
|
Бағалау
5 минутКері байланыс3 минут | Бағалау парақшасы Әр топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалайды.
|
Бағалау парақшасы
.
Рефлексия парағы.Стикерге сабақтан алған әсерін жазады. |
оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |