Материалдар / Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
895
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2 В Мектеп: № 4 орта мектеп Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Башигулова ГСынып:5 сынып Қатысқандар: 24 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды
Оқу мақсаты5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

Сабақ мақсаты
  • ежелгі үнділердің шаруашылық туралы білу
  • ежелгі үнділердің саудасы мен керуен жолдарының бағдарларына сипаттама беру
  • ғылымдардың дамуына шаруашылық пен сауданың ықпалын анықтау
  • Бағалау критерийі
  • ежелгі үнділердің шаруашылығын сипаттай алады.
  • Ежелгі үнділердің саудасы мен керуен жолдарының бағыттарын анықтайды.
  • Ғылымның дамуына шаруашылық пен сауданың ықпалын түсіндіреді.
  • Тілдік мақсаттарСабақ барысында оқушылардың төмендегі көрсетілген тілдік құзыреттілігін дамытуға мүмкіндік беріледі:
  • Тыңдалым – оқушылардың бір-бірінің жауаптарын тыңдау барысында.
  • Оқылым – тәжірибелік тапсырмалар жасау барысында тарихи деректермен және мәтінмен жұмыс.
  • Жазылым – тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында жазбаша жұмыстар жасау.
  • Айтылым - топтарда және жұптарда талдау және мұғалімнің сұрақтарына жауап беру барысында.
  • Пәнге қатысты лексика мен терминология :зебу, каботаж саудасы, эталон, дәмдеуіш.
    Құндылықтарға баулушығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;
    Пәнаралық байланысГеография сабағымен
    Тақырып бойыншаалдыңғы білімИмператор Ашокабуддизмді қабылдаса да,неліктен индуизм басымболып қала берді
    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
    Сабақтың басы1-4 минҰйымдастыру кезеңі:амандасу;түгендеу;Оқушыларды пішінге байланысты топқа бөлу.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасына бір топ екінші топқа сұрақтар қою. Тақырыпқа шығу мақсатында оқушыларға үнді сауда керуеннің суреті көрсетіледі.Өздеріңді көпес ретінде елестетіңіздер. Жұпта келесі сұрақтарды талқылаңыздар:Басқа елдерде сату үшін қандай тауарды апаратын едіңіздер?Үнді тауарларын сатуға қай мемлекеттерге бағыт аласыз? Неліктен?ТалқылауСабақ тақырыбы мен мақсаттары анықталады
    Презентация
    Сабақтың ортасы«Өрмекші» әдісі арқылы Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды.Тірек –сызбаны толықтырып, Ежелгі Үндістанның шаруашылық жүйесін сипаттаңыз.



















    Дескриптор:Білім алушы

    *Ежелгі Үндістанның шаруашылықтың түрлерін атайды;*Ежелгі Үндістандағы шаруашылықтың дамуын жазады;

    *Шаруашылық иелерінің міндеттерін анықтайды«Бэкроним» әдісіСАБАҚ ТАҚЫРЫБЫНА БАЙЛАНЫСТЫ мағыналы сөйлемдерді мәтінге қою арқылы толтырады және сөздерден сөйлем құрайды.Көп нүктенін орнына қажетті мәліметтерді жазыңыз:Ауарайындағыжиіболыптұратынөзгерістер,шаруашылыққажеттіліктері.....................................................пен...................................білімдіжетілдірді.Үнділіктердің жыл санауы бойынша бір жыл ......... күнге, ол ...... айға, әрбір ай ..... күнге бөлінді.Б.з.-дыңV-VІғасырларындағыүндіоқымыстыларыжердің…..................................................... екенін білді.Дескриптор:Білім алушы

    Мәтінді қажетті сөздермен толықтандырады;

    Оқулық.































































    Мәтінмен жұмыс
    Сабақтың соңыСабақтың аяғындағы кері байланыс:«Шеринг» әдісі- Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.



    Саралау – Мен оқушыларға «Өрмекші»әдісі арқылы Үндістандағы шаруашылықтың қанлай түрлері пайда болғанын біле отырып, оның барлығы: Ежелгі Үндістанның шаруашылықтың түрлерін атайды көпшілігі: Ежелгі Үндістандағы шаруашылықтың дамуын жазады;Кейбіреуі: Шаруашылық иелерінің міндеттерін анықтайды.тақырыпты толықтыру мақсатында «Бэкроним» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасатамын.

    Бағалау – БағдаршамБағдаршам арқылы оқушылар бүгінгі күннің тақырыбын меңгергенін ,бағалап, анықтау мақсатында қолданамын.

    Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасынсақтау
    Қорытындылау . Үйге тапсырма Қолөнер мен сауданың өркендеуіне патша неліктен бақылау орнатты.? Себебін анықтап келу.

    Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттары / оқумақсаттары қолжетімдіма?Оқушылар бүгін неүйренді?Сабақтағы ахуалқандай болды?Жоспарланған саралаужақсы іске асты ма?Уақыт есебінен ауытқуболды ма?Жоспарға қандайөзгеріс енгізілді?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауапберіңіз.






    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсегеназар аудару қажет?











    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!