2.Фигурамен
жұмыс. Таңдап алған үшбұрыштың түрін түрлі-түсті қағазда қиып
дайындайды және периметрін
табады.
критерийі
|
Дескриптор
|
балл
|
Берілген үшбұрыштың
периметрін табады
(5балл)
|
Берілген үшбұрышты
түсінеді
|
1
|
Үшбұрышты түрлі-түсті қағазда
сызады
|
1
|
Үшбұрышты қиып
алады
|
1
|
Алынған үшбұрыштың
қабырғаларын өлшейді
|
1
|
Периметрін
табады
|
1
|
Үшбұрыштарөлшемі
|
Үшбұрыштардың градустық
өлшемдерін табады
|
1
|
3. Зерттеу
жұмысы.
Үшбұрыштың ішкі
бұрыштарының қосындысы туралы теореманы көрсету үшін әр топ
өздерінің үшбұрыштарының модельдерін
алып,
үшбұрыштың
бұрыштарын қиып алып, кесілген төбелері бір нүктенің бойында
жататындай, ал бұрыштың қабырғалары басқа бұрыштың қабырғаларымен
беттесетіндей етіп
орналастырады.
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы 180-қа тең болатынын зерттеу жұмысы арқылы
дәлелдеу.
(5 балл)
|
Үшбұрышты сызып
алады
|
1
|
Бұрыштарын
белгілейді
|
1
|
Белгіленген
бұрыштарын қиып алады
|
1
|
Суреттегідей етіп
орналастырады
|
1
|
Алынған жазыңқы
бұрыш арқылы қорытынды жасайды
|
1
|
4.Ширату жаттығулары. «Бұрыштардың
түрлеріне» байланысты іс-қимыл
арқылы көрсету .
Мақсатым: зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту,
шапшаңдық дағдысын дамыту.
РISA
есебі:
10-есеп. Теңбүйірлі үшбұрыш.
Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы сыртқы бұрыштарының қосындысының
мәні 318°.
1-сұрақ. Үшбұрыштың
төбесіндегі ішкі бұрышы доғал бұрыш болуы мүмкін бе? Жауабы:
_______ .
2-сұрақ. Берілген
үшбұрыштың бұрыштарының шамалары неге тең? Жауабы: ________
.
11-есеп. Үшбұрыштың
бұрыштары АВС үшбұрышының С төбесіндегі
бұрыш
57°-қа тең, ал А бұрышымен
сыбайлас бұрыш – 163°.
1-сұрақ. ВАС бұрышының шамасы
қанша? Жауабы: ______ .
2-сұрақ. АВС бұрышының шамасы
қанша? Жауабы: ______ .
3-сұрақ. Үшбұрыштың В төбесіне
қатысты сыртқы бұрышының градустық өлшемі қанша? Жауабы: ______
.
3-сұрақ. Үшбұрыштың С төбесіне
қатысты сыртқы бұрышының градустық өлшемі қанша? Жауабы:
______ .
|