Материалдар / Үшбұрыштар тақырыбына есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үшбұрыштар тақырыбына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшбұрыштар тақырыбына есептер шығару жолында білім алушылардың зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту, шапшаңдық дағдысын дамыту. Бұл жұмыста PISA тапсырмаларымен байланыстарған, себебі оқушылардың оулау қабілетін дамытуға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2020
831
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Үшбұрыштар тақырыбына есептер шығару

Күні,айы:



Мұғалімнің аты-жөні: Бакимбаева Г.М.

7 сынып. Геометрия

Барлық оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.14

теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу;

7.1.1.12

үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры, орта сызығы анықтамаларын білу және оларды салу;

7.1.1.15

сүйір бұрышты, доғал бұрышты және тікбұрышты үшбұрыштардың биіктіктерінің орналасуын салыстыру;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Оқушыларды бүтін көрсеткішті дәреже, бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері туралы білімін кеңейту, санның стандарт түрімен таныстыру

Оқушылардың басым бөлігі:

оқушылар алған білімдерін қорытындылап, шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдысын дамытады


Кейбір оқушылар:

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру.

Психологиялық ахуал:
«Шаттык шеңбер» Оқушылар фигура арқылы топқа бөлінеді.

1-теңбүйірлі үшбұрыш, 2- тең қабырғалы үшбұрыш,

3- тікбұрышты үшбұрыш пен оқушыларды топқа бөлу:





Геометрия. Шыныбеков Ә.Н.

Ережелер


Сабақтың ортасы


2.Фигурамен жұмыс. Таңдап алған үшбұрыштың түрін түрлі-түсті қағазда қиып дайындайды және периметрін табады.


критерийі

Дескриптор

балл

Берілген үшбұрыштың периметрін табады

(5балл)

Берілген үшбұрышты түсінеді

1

Үшбұрышты түрлі-түсті қағазда сызады

1

Үшбұрышты қиып алады

1

Алынған үшбұрыштың қабырғаларын өлшейді

1

Периметрін табады

1

Үшбұрыштарөлшемі

Үшбұрыштардың градустық өлшемдерін табады

1


3. Зерттеу жұмысы.

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы көрсету үшін әр топ өздерінің үшбұрыштарының модельдерін алып,

үшбұрыштың бұрыштарын қиып алып, кесілген төбелері бір нүктенің бойында жататындай, ал бұрыштың қабырғалары басқа бұрыштың қабырғаларымен беттесетіндей етіп орналастырады.




критерийі

Дескриптор

Балл

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 180-қа тең болатынын зерттеу жұмысы арқылы дәлелдеу.

(5 балл)

Үшбұрышты сызып алады

1

Бұрыштарын белгілейді

1

Белгіленген бұрыштарын қиып алады

1

Суреттегідей етіп орналастырады

1

Алынған жазыңқы бұрыш арқылы қорытынды жасайды

1



4.Ширату жаттығулары. «Бұрыштардың түрлеріне» байланысты іс-қимыл арқылы көрсету .

Мақсатым: зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту, шапшаңдық дағдысын дамыту.

РISA есебі:

10-есеп. Теңбүйірлі үшбұрыш. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы сыртқы бұрыштарының қосындысының мәні 318°.

1-сұрақ. Үшбұрыштың төбесіндегі ішкі бұрышы доғал бұрыш болуы мүмкін бе? Жауабы: _______ .

2-сұрақ. Берілген үшбұрыштың бұрыштарының шамалары неге тең? Жауабы: ________ .

11-есеп. Үшбұрыштың бұрыштары АВС үшбұрышының С төбесіндегі бұрыш

57°-қа тең, ал А бұрышымен сыбайлас бұрыш – 163°.

1-сұрақ. ВАС бұрышының шамасы қанша? Жауабы: ______ .

2-сұрақ. АВС бұрышының шамасы қанша? Жауабы: ______ .

3-сұрақ. Үшбұрыштың В төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық өлшемі қанша? Жауабы: ______ .

3-сұрақ. Үшбұрыштың С төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық өлшемі қанша? Жауабы: ______ .






Фигура

Түрлі-түсті қағаздар

Қайшы

Сызғыш



формула



А4





дәптерге

Сабақтың соңы

Кері байланыс.

Өз пікірлерін смайликтер арқылы қалдырады


Белсенді қатыстым


Түсінікті болды




Бағалау

парақшасы

Қызықты болды

түсінбедім

Критерий бойынша бағалау парақшасына қойылған смайликтері бойынша бағаланады.

Үйге тапсырма: тапсырма №1 -5

рефлексия

Оқушылар «Өзін өзі бағалау» әдісін қолданып, рефлексия жасайды.



үлестірме 3

Үлестірме 4

Интерактивті

тақта

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Интерактивті тақтаны қолдану ережесі және мен белсенді іс-әрекет түрлерін қолданғанда

Оқушылыр өз бетімен оқу арқылы,топтық, жұптық жұмыс жасау кезінде оқушылар қабілеті ескерілді.

Шығармашылық тапсырма мен күрделі тапсырмаларда қабілеті жоғары оқушылардың дамуына мүмкіндік берілді.

ҚБ: бірін-бірі

ҚБ: Дескриптор

ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек»

ҚБ: «Мадақтау»әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: 2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!