×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Үшбұрыштың,тіктөртбұрыштың,шаршының периметрін табу

Автор:Ахметкулова Ажар Камзаевна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 2 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Бастауыш сынып мұғалімдеріне.Критериалды бағалау.

Тақырыбы:
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Нәтижесі
Барлық оқушылар:
  • Фигураларды атай алады;



  • Қабырғаларын өлшеп,периметрлерін табады, өздігінен жұмыс істей алады.



  • Есепті қысқаша жазып, оны әр түрлі тәсілдермен шығара алады.

  • Оқушылар:
  • Үшбұрыштың қабырғаларын өлшейді, периметрін табады.

  • Периметр, ұзындығы,ені.









  • Алдыңғы оқу
    дүниетану
    ЖОСПАР
    Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
    БасталуыІ Ой қозғауБілу кезеңі













    -Жақсыларды көру үшін.-Елге көмек беру үшін.-Ақыл-кеңес тыңдау үшін.-Жүрек деген не үшін керек?-Жауларымнан қыңбау үшін.-Ақиқатты айту үшін.-Ал аяғың...-Шетте жүрсем,туған жерге қайту үшін.Оқушылар қолдарынан ұстап дөңгелектене тұрып орындайды.















    Өзін-өзі бағалау парағыОқушының аты-жөні: Балл қою кестесімен таныстыру.«5» 19 балдан жоғары 85%-100% «4» 18-14 балл 65%-84% «3» 13-10 балл 64%-40%Тапсырма: өзін-өзі бағалау парағы

    балл қою кестесі

    геометриялықфигуралар жапсырылған кубик

    су ішетін түтікшелер,ермексазА 3
    Сабақтың ортасыІІ Мағынаны тануТүсіну кезеңі













    Қолдану кезеңінде















































































    , , .



    -Фигуралардың периметрін табуды.-Периметр сөзінің мағынасын түсіну.

    Үйренемін:-Қағылған қазыққа арқан байлап жатыр.-Не үшін арқанды қазыққа байлап жатыр деп ойлайсыңдар?-Сол жерге шұңқыр қазбақшы.-Байлаған арқаны қандай геометриялық фигураға ұқсайды?-Арқанның ұзындығын білуге бола ма?Пәнаралық байланыс.Жазық жер туралы білгендерін сұрау.







    Р=8+6+3+15=32 м









    еніР=а*2+ b*2 Критерий:-Р шешуін қысқаша дұрыс жаза алады. 1 балл






    Сабақтың тақырыбы жазылған парақ



    Сабақтың соңы ІІІ Ой толғаныс













    Синтез























































    Бекіту


    Сергіту сәті.Дескриптор:а)ә)Екінші қабырға-?,3 есе кемР =?Ш:9:3=3см 9см+9см+3см+3см=24 см Ені-?,2 м қысқа Р=6м+4м+6м+4м=20 м Р=? Р=20 мСергіту сәті.-Балалар,біздің алдымызда бір ыдыс толы бояу тұр.Сол бояумен цифрларды ауаға жазамыз.Цифрларлы дене мүшелерімізбен жазып көрсетеміз.Бастапқы қалып.Аяғымыз иық көлемінде,қолымыз белімізде.2 цифрын сол шынтағымызбен жазамыз.3 цифрын мұрнымызбен жазамыз.4 цифрын оң құлағымызбен жазамыз.5 цифрын сол құлағымызбен жазамыз.6 цифрын оң тіземізбен жазамыз.7 цифрын сол тіземізбен жазамыз.8 цифрын оң аяғымызбен жазамыз.9 цифрын сол аяғымызбен жазамыз.10 цифрын төбемізбен жазамыз.Критерий:Дескриптор: 38+29 91-54 24+66 94-38
    К

    Кері байланыс.

































    Бағалау.

    Үйге тапсырма
    Қызыл үй.Маған қиын болды...Бұл үйдің жанына келіп тұрған балалар қандай тапсырмаларды орындауда қиналғанын,қандай көмек керек екенін айтады.Балалар өзін-өзі бағалау кестесіндегі смайликтерін санап,балл қою кестесі бойынша өздерін бағалайды.№2.38-бет





    Рефлексия
    1)2)1.

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.