Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Үшбұрыштың,тіктөртбұрыштың,шаршының периметрін табу

Автор:Ахметкулова Ажар Камзаевна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 2 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Бастауыш сынып мұғалімдеріне.Критериалды бағалау.

Пәні: математикаАлматы қаласы «Zerdesh» зияткерлік мектебі
Күні: 30.04.2019 жМұғалімнің аты-жөні :Ахметкулова Ажар
Тақырыбы: Үшбұрышіктөртбұрыш,шаршының периметрі
Сынып: 2 «А»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ н Негізделген оқу мақсаты  Үшбұрышіктөртбұрыш,шаршының периметрі
НәтижесіФигуралардың периметрін есептеу
Жетістік критерийлеріБарлық оқушылар:
  • Фигураларды атай алады;


  • Оқушылардың басым бөлігі:
  • Қабырғаларын өлшеп,периметрлерін табады, өздігінен жұмыс істей алады.


  • Кейбір оқушылар:
  • Есепті қысқаша жазып, оны әр түрлі тәсілдермен шығара алады.
  • Тілдік мақсатОқушылар:
  • Үшбұрыштың қабырғаларын өлшейді, периметрін табады.
  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
  • Периметр, ұзындығы,ені.








  • Алдыңғы оқуБірнеше сұрақ – жауап арқылы оқушылардың тақырып жайында білетіндерін жинақтау.
    Пәнаралық байланысдүниетану
    ЖОСПАР
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар Ресурстар
    БасталуыІ Ой қозғауБілу кезеңі













    Психологиялық ахуал .Алғыс айту.Әр бала өзіне алғыс айтады. -Бүгін ерте тұрғаным үшін өзіме алғыс айтамын.-Сабаққа кешікпей келгенім үшін өзіме алғыс айтамын.-Мектеп формасымен келгенім үшін алғыс айтамын.Дене мүшелеріне алғыс айту.Дене мүшелерін ағылшынша айтқызу. -Екі көзің не үшін керек?-Жақсыларды көру үшін.-Екі қолың не үшін керек?-Елге көмек беру үшін.-Құлақ деген не үшін керек?-Ақыл-кеңес тыңдау үшін.-Жүрек деген не үшін керек?-Жауларымнан қыңбау үшін.-Тіл мен жағың не үшін керек?-Ақиқатты айту үшін.-Ал аяғың...-Шетте жүрсем,туған жерге қайту үшін.Тіл,жақ сөздерін ағылшына айту. Тіл-язык-tongue.Оқушылар қолдарынан ұстап дөңгелектене тұрып орындайды.















    Топ басшысын тағайындау.Өзін-өзі бағалау кестесін тарату. Өзін-өзі бағалау парағыОқушының аты-жөні: Пәні:математика Балл қою кестесімен таныстыру.«5» 19 балдан жоғары 85%-100% «4» 18-14 балл 65%-84% «3» 13-10 балл 64%-40%Кубизм стратегиясы бойынша әр топқа тапсырма беру.Кубиктің жақтарына , , жапсырылған.Тапсырма:А)Венн диаграммасына екі фигураның ұқсастығы мен айырмашылығын жазу,салыстыру. Критерий: үшбұрыш,шаршы,тіктөртбұрыш туралы білімдерін бекіту.Дескриптор: , , айырмашылығын жаза алады; 1 балл , , ұқсастықтарын жаза алады. 1 баллВ) Су ішетін түтікшелерден сол фигураларды құрастырады.1 баллПостер қорғауға топ басшысымен бірге шығып, құраған фигураларын көрсетеді. өзін-өзі бағалау парағы

    балл қою кестесі

    геометриялықфигуралар жапсырылған кубик

    су ішетін түтікшелер,ермексазА 3
    Сабақтың ортасыІІ Мағынаны тануТүсіну кезеңі













    Қолдану кезеңінде











































































    Талдау кезеңі



    1.Жасаған фигураларын тақтаға ілемін. , , .2.Сабақтың тақырыбымен таныстырамын. Тақырыпты тақтаның сол жақ бұрышына іліп қоямын.



    3.Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге қою.алалар,біздің бүгінгі сабағымызда нені үйренеміз? Мақсатымыз не?Осы сабақта не туралы біліп шығамыз деп ойлайсыңдар?Сабақтың тақырыбымен байланыстырып айтыңдаршы. Оқушылардың жауабын тыңдаймын.Мүмкін болатын жауаптары жазылған қағазды «Білім қоржынына» салып отырамын.Осы сабақта білгім келеді:-Фигуралардың периметрін табуды.-Периметр сөзінің мағынасын түсіну.-сызғышты дұрыс қолдануды.

    Үйренемін:- Р табуды үйренемін;- Р табуды үйренемін; осы сөздерді қоржынға саламын- Р табуды үйренемін.3.Оқулықпен жұмыс. Түсіндірме жұмысын ұйымдастыру.Сынық сызықтың Р табу.№1 Суретке қараңдар.Бала не істеп жатыр?-Қағылған қазыққа арқан байлап жатыр.-Не үшін арқанды қазыққа байлап жатыр деп ойлайсыңдар?-Сол жерге шұңқыр қазбақшы.-Байлаған арқаны қандай геометриялық фигураға ұқсайды?-Арқанның ұзындығын білуге бола ма?Пәнаралық байланыс.Жазық жер туралы білгендерін сұрау.







    Р=8+6+3+15=32 м №2 Алтыбұрыштың Р табу.Көпбұрыштың қабырғалары латын әріптерімен белгіленеді. Қиылған a, b, s, d, e, f әріптерді жапсырып, алтыбұрыштың қабырғаларын көрсетемін. Р= a+ b+ s+ d+ e+f









    ПЕРИМЕТР сөзінің мағынасын түсіндіру.Ертеде гректер өз үйінің аумағын қадымдап жүріп өлшеген.ПЕРИ-қадымдап,МЕТРИ өлшеу деген мағынаны білдіреді.Imektep периметр туралы видео көрсету.Жеке жұмыс.Кубизм стратегиясы арқылы әр топқа тапсырма беремін. Тапсырма: санамақ таяқшалардан берілген фигураны құрастырып,Р табады.ұзындығыеніР=а+b+a+b Р=а+а+a+а Р=а+ b+сР=(а+b)*2 Р=а*4Р=а*2+ b*2 Критерий:-Таяқшалардың ұзындығын сызғышпен өлшей алады; 1 балл-Көрсетілген формула бойынша Р әртүрлі тәсілмен таба алады; 1 балл-Р шешуін қысқаша дұрыс жаза алады. 1 балл






    Сабақтың тақырыбы жазылған парақ



    Сабақтың соңы ІІІ Ой толғаныс













    Синтез























































    Бекіту


    Сергіту сәті.Тапсырма.Есепті шығар.Топта орындайды.А3 форматқа жазады.Жинаған балл бойынша смайлик жапсырады.Критерий:Периметр табуға берілген есептерді шығару.Дескриптор:-есепті оқып,қысқаша жаза алады; 1 балл-есепке сұрақ қоя біледі; 1 балл-шешу жолын,амалдарды дұрыс таңдайды; 1 балл-мәнін дұрыс көрсетеді; 1 балл-жауабын толық жазады. 1 балл№4 Есепті 3 топқа бөліп беремін. 1 балла)Бірінші қабырға-26 см Ш:26 см+15 см=41 смЕкінші қабырға-?,15 см ұзын 41 см-28 см=13 смҮшінші қабырға-?,28 см қысқа 26 см+41см+13см=80 см Р нешеге тең? Ж:Р 80 см.ә)Бірінші қабырғасы-9 смЕкінші қабырға-?,3 есе кемР =?Ш:9:3=3см 9см+9см+3см+3см=24 см Ж: Р 24 см-ге тең.б) Ұзындығы- 6 м Ш:6м-2м=4м Ені-?,2 м қысқа Р=6м+4м+6м+4м=20 м Р=? Р=20 мСергіту сәті.-Балалар,біздің алдымызда бір ыдыс толы бояу тұр.Сол бояумен цифрларды ауаға жазамыз.Цифрларлы дене мүшелерімізбен жазып көрсетеміз.Бастапқы қалып.Аяғымыз иық көлемінде,қолымыз белімізде.1 цифрын оң шынтағымызбен жазамыз.2 цифрын сол шынтағымызбен жазамыз.3 цифрын мұрнымызбен жазамыз.4 цифрын оң құлағымызбен жазамыз.5 цифрын сол құлағымызбен жазамыз.6 цифрын оң тіземізбен жазамыз.7 цифрын сол тіземізбен жазамыз.8 цифрын оң аяғымызбен жазамыз.9 цифрын сол аяғымызбен жазамыз.10 цифрын төбемізбен жазамыз.Тапсырма.Өрнектің мәнін табады.Жеке жұмыс.Критерий:Өрнектің мәнін табу.Дескриптор: өрнектің мәнін баған түрінде таба алады. 38+29 91-54 24+66 94-38 Өрнектің дұрыс жауабы тақтаға ілінеді.Балалар өз жауаптарын тексереді.Әр дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.Сонша смайликті өзін-өзі бағалау парағына жапсырады.
    К

    Кері байланыс.

































    Бағалау.

    Үйге тапсырма
    Үш түсті үй арқылы кері байланыс жасау.Сыныптың қабырғасына 3 үй ілінеді.Оқушылар әр үйдің жанына жақындап тұрады.Жасыл үй.Маған сабақта бәрі түсінікті болды.Бұл үйдің жанына келіп тұрған балалар қандай тапсырмалар қызықты,түсінікті болғанын айтады.Сары үй.Маған тапсырмалардан көмек керек болды.Бұл үйдің жанына келіп тұрған балалар қандай тапсырмаларды орындауда топта кім көмектескенін және өзі кімге көмектескенін айтады.Қызыл үй.Маған қиын болды...Бұл үйдің жанына келіп тұрған балалар қандай тапсырмаларды орындауда қиналғанын,қандай көмек керек екенін айтады.Балалар өзін-өзі бағалау кестесіндегі смайликтерін санап,балл қою кестесі бойынша өздерін бағалайды.№2.38-бет

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар мәселе есепті түсіндіреді. Жұпта бір-біріне көмектеседі.

    Дүниетану,қазақ тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
    Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1)2)Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?1.

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.