Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Values in Myths and Legends 1.Theme: Traditional stories 1
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Values in Myths and Legends 1.Theme: Traditional stories 1
Материал туралы қысқаша түсінік
сабақты жалпы білім беретін мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімдері қолдана алады. Сабақ жоспары жаңартылған білім бағдарламасы бойынша жасақталып, жаңаша әдіс тәсіілдермен толықтырылған.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Unit:2
Values in
Myths and Legends
Teacher’s
name:
Dzhaskuzieva S.O. Date:
Grade:
4
Number present:
absent:
Theme :
1.Theme: Traditionalstories 1
Learning
objectives(s)that this
lesson is contributing to
4.1.4.1 understand an
increasing range of short supported questions on general and some
curricular topics;4.2.2.1 ask questions to find out about present
and possibly past experiences on an increasing range of general and
some curricular topics;
4.4.7.1 spell most familiar high-frequency words
accurately when writing independently;
Lesson objectives
All learners will be able to:
identify some specific information in
texts
Most learners will be able to:
identify most specific information in texts and
research and write short organised text for display using a range
of their own words
Some learners will be able to:
Giving instructions ,to pronounce \s\
Planned timings
Teacher’s activities
Pupil’s activities
Mark
Resources
Beginning the lesson
Hand out the completed
Progress Report Cards for the previous module and ask the pupils to
file them in their Language Portfolios.
PRESENTATION AND
PRACTICE
(Activities to present and activate the new
language)
Answer
Student’s book
Middle
1 Look at the picture.
Can you name the fairy tale? Do you enjoy reading fairy tales?
What\s your favourite fairy tale?
Pupil’s book open. Ask to
pupils to look at the picture on p.18 and have a picture
discussion. Elicit the name of the fairy tale (Snow white and the 7
Dwarfs). Then ask the pupils: Do you enjoy reading fairy tales?
What is your favourite fairy tale? Elicit answers from individual
pupils.
Suggested answer
key
I enjoy reading fairy tales. My favourite fairy
tale is Cinderella.
Make a sentences
Emoticon, marks
Student’s book
Ending the lesson
Ask the pupils to draw a
picture of their favourite fairy tale. Allow the pupils some time
to draw their pictures. Ask individual pupils to come to the front
of the classroom and present their picture to the class.
Reflection
Doing task
Emoticon
Book
Unit:2
Values in
Myths and Legends
Teacher’s
name:
Dzhaskuzieva
S.O. Date:
Grade:
4
Number present:
absent:
Theme :
1.Theme: Traditionalstories2
Learning
objectives(s)that this
lesson is contributing to
4.1.4.1 understand an
increasing range of short supported questions on general and some
curricular topics;
4.2.2.1 ask questions to
find out about present and possibly past experiences on an
increasing range of general and some curricular topics;
4.4.7.1 spell most familiar high-frequency words
accurately when writing independently;
Lesson objectives
All learners will be able to:
identify some specific information in
texts
Most learners will be able to:
identify most specific information in texts and
research and write short organised text for display using a range
of their own words
Some learners will be able to:
Giving instructions ,to pronounce \s\
Planned timings
Teacher’s activities
Pupil’s activities
Mark
Resources
Beginning the lesson
Play
the CD. Pupils listen and complete the activity.
2b 3.d 4a.
Answer
Student’s book
Middle
1 Look at the picture.
Can you name the fairy tale? Do you enjoy reading fairy tales?
What\s your favourite fairy tale?
Pupil’s book open. Ask to
pupils to look at the picture on p.18 and have a picture
discussion. Elicit the name of the fairy tale (Snow white and the 7
Dwarfs). Then ask the pupils: Do you enjoy reading fairy tales?
What is your favourite fairy tale? Elicit answers from individual
pupils.
Suggested answer
key
I enjoy reading fairy tales. My favourite fairy
tale is Cinderella.
Make a sentences
Emoticon, marks
Student’s book
Ending the lesson
Ask the pupils to draw a
picture of their favourite fairy tale. Allow the pupils some time
to draw their pictures. Ask individual pupils to come to the front
of the classroom and present their picture to the class.
Reflection
Doing task
Emoticon
Book
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз