Материалдар / В.Городовская - Орыстың халық әні «Калинкаға» арналған фантазия. Шығарманы талдау Қайталау: Ермұрат Үсенов - «Майра»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

В.Городовская - Орыстың халық әні «Калинкаға» арналған фантазия. Шығарманы талдау Қайталау: Ермұрат Үсенов - «Майра»

Материал туралы қысқаша түсінік
Домбыра мен фортепианоға арналған шығармамен жұмыс. Кездесетін штрих, аппликатураларды талдау, үйрену. Концертмейстермен сүйемелдеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2021
291
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Нұр-Сұлтан қаласының білім басқармасы

2 Балалар музыка мектебі


Балалар музыка мектебінің «домбыра-тенор» сыныбы

Оқытушының Т.А.Ә.: Жардемов Мейрамбек Батырұлы

Концертмейстер: Тапалов Нұржан Нұрбекұлы

Оқушы: Мадениятов Ислам Нұрланұлы

Сынып : 4

Күні: 19.11.2021

Пән: Домбыра

Білім беру бағдарламасы:

Домбыра мен концертмейстерге арналған шығарма.

Сабақтың тақырыбы:

В.Городовская - Орыстың халық әні «Калинкаға» арналған фантазия. Шығарманы талдау

Қайталау: Ермұрат Үсенов - «Майра»

Сабақтың ұзақтығы:

30 минут

Сабақтың мақсаты:

Сүйемелдеушінің көмегімен оқушының топпен, ансамбльмен бірлесе өнер көрсетуіне ықпал ету, баулу. Шет ел шығармаларын ойнату арқылы оқушының ой-өрісін кеңейту.

Сабақтың міндеттері:

Шығармада кездесетін көптеген аппликатура, штрих, қағыс түрлерін меңгеру, қалыптастыру. Қағыс, штрих, түрлі позициялар арқылы оқушының орындаушылық шеберлігін шыңдау, дамыту.

Дамытушылық :

Шет ел бағдарламаларын үйрену арқылы оқушының - дәстүрлі гармониядан тыс, түрлі әуендік үйлесімдерді ести білуі. Штрих, позициялардың күйшілік орындаушылық өнердегі дамытушылығы, ықпалы.

Тәрбиелік:

Оқушының машықтануы арқылы жауапкершілігінің артуы. Тың шығармалармен танысып, өнерге деген ынта-жігерінің өсуі.

Құрал-жабдықтар:

  • Домбыра

  • Фортепиано

  • Ноталар жинағы

  • Пюпитр

  • Ноутбук

Жұмыс әдістері:

Дәстүрлі:

  • Ауызша

  • Көрнекі

  • Практикалық

  • Бақылау

  • Музыкалық шығарманы тыңдау

Пайдаланылған ресурстар:

Әдістемелік әдебиеттер:

1. Ғаламтор ресурстары

Сабақтың негізгі кезеңдері:

  1. Ұйымдастырушылық – 1 минут

  2. Техникалық тренинг – 4 минут

  3. Бейімделу кезеңі. Сабақтың тақырыбын ашу, мақсаты мен міндеттерін қою – 3 минут

  4. Мәселені бірлесіп зерттеу – 4 минут

  5. Жаттығу үзілісі 3 минут

  6. Жаңа білім мен іс-әрекет тәсілдерін игеру кезеңі – 5 минут

  7. Шығарма бойынша жұмыстың қорытынды кезеңі – 3 минут

  8. Қайталау сабағы – 5 минут

  9. Рефлексия. Үй тапсырмасы туралы ақпарат – 2 минут



 

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!