Материалдар / Виртуалдық мұражай құру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Виртуалдық мұражай құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Астанада ЭКСПО-2017 Халықаралық көрмесін өткізу - Қазақстандағы ұлттық шешуші жобалардың бірі болды. ЭКСПО көрмесінде әлемнің барлық халықтары өздерінің үздік технологиялық, ғылыми және мәдени жетістіктерін көрсеткен болатын. Біздің жоба болашақта жоспарланған көрмелерге қатысушылардың барлығына Қазақстанның мәдени ескерткіштерін көруге мүмкіндік береді, сондай-ақ көрмеге бара алмайтындарға мәдени-ескерткіштердің 3D-модельдерін интернет желісі арқылы көруге болады. Жобаны құру барысында алған білім тәуелсіз және шығармашылық жұмыстың баға жетпес тәжірибесін ұсынады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2021
354
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қатысушының тегі, аты-жөні

Боранбаева Гүләсем Ғабитқызы

Жетекшінің аты-жөні

Сейдалиева Сәндігүл Ертаевна

Ата-анасынын аты-жөні

Өтегенова Айгул Узакбергеновна

Төреев Ғабит Боранбаевич

Облыс, қала, аудан, село(ауыл) атауы

Тұрғылықты мекен-жай:

Жамбыл облысы, Тараз қаласы, Жамбыл ауданы, Бектөбе ауылы

Тәуке хан көшесі 23/а

Білім беру мекеменің атауы

Абай атындағы Жамбыл гуманитарлық жоғарғы колледжі

Байқау атауы

«ҮЗДІК ҒЫЛЫМИ ЖОБА АВТОРЫ»

Телефон, ұялы, e-mail

87075480738

boranbaevagulasem@gmail.com

Сапалы, түрлі-түсті ¾ фото




Жергілікті казпочта индекс номері

080004










Абай атындағы Жамбыл гуманитарлық жоғарғы колледжі












Ғылыми жоба



Тақырыбы: Виртуалды мұражай моделін құру









Орындаған: Боранбаева Г.Ғ

Жетекші: Сейдалиева С.Е













Тараз 2021

Мазмұны



Кіріспе …………....…………………………………............................................6

Виртуалды мұражайдың дамуы ……………………………............................8

Мұражайдың виртуалды 3D моделін құру ...................................................8

Қорытынды....................................................................................................16

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...............................................................17


































Аннотация

Проведение Международной выставки ЭКСПО-2017 в Астане стало одним из ключевых национальных проектов Казахстана. На ЭКСПО все народы мира продемонстрировали свои лучшие достижения в области техники, науки и культуры. Наш проект позволит всем участникам будущих выставок увидеть памятники культуры Казахстана, а также 3D модели памятников культуры для тех, кто не сможет посетить выставку. По Интернету. Знания, полученные при создании проекта, дают бесценный опыт самостоятельной и творческой работы.

Применение компьютерной техники в современной жизни стало незаменимым. Огромное количество отраслей используют вычислительные машины для ускорения решения задач. До недавнего времени вся компьютерная техника была лишь вспомогательным устройством для человека. Компьютер проводил различные вычисления, а основная работа лежала всё равно на человеке. Перед человечеством же стояли задачи масштабных строительств, проектов на будущее, испытаний, которых компьютер решить не мог. С появлением мощных графических станций, а так же компьютеров, способных решать не только математические задачи, но и визуализировать сложнейшие технологические процессы на экране, начинается новая эра в компьютерной промышленности. Самая большая радость для программиста – это видеть и знать, что пользователи находят для его детища самые разнообразные применения. Особенно это касается таких продуктов, как 3D SketchUp, 3D Studio MAX, который, в отличие от текстового процессора или электронной таблицы, позволяет с помощью изобразительных средств воплотить самые фантастические идеи и мечты в жизнь.

Компьютерное трёхмерное моделирование, анимация и графика в целом не уничтожают в человеке истинного творца, а позволяют ему освободить творческую мысль от физических усилий, максимально настроившись на плод своего творения. Конечно, пока невозможно заниматься графикой без определённых навыков, но технология не стоит на месте и, возможно, в недалёком будущем творение человека будет зависеть только от его мысли.













Аnnotation

Holding the International Exhibition EXPO-2017 in Astana has become one of the key national projects of Kazakhstan. At the EXPO, all the peoples of the world demonstrated their best achievements in the field of technology, science and culture. Our project will allow all participants of future exhibitions to see cultural monuments of Kazakhstan, as well as 3D models of cultural monuments for those who cannot visit the exhibition. On the Internet.

The knowledge gained during the creation of the project provides invaluable experience of independent and creative work.

The use of computer technology in modern life has become irreplaceable. A huge number of industries use computers to speed up problem solving. Until recently, all computer technology was only an auxiliary device for humans. The computer performed various calculations, but the main work was still on the person. Humanity was faced with the tasks of large-scale constructions, projects for the future, tests that the computer could not solve. With the advent of powerful graphic stations, as well as computers capable of solving not only mathematical problems, but also visualizing the most complex technological processes on the screen, a new era begins in the computer industry. The greatest joy for a programmer is to see and know that users find a wide variety of uses for his brainchild. This is especially true of products such as 3D SketchUp, 3D Studio MAX, which, unlike a word processor or spreadsheet, allows using visual means to translate the most fantastic ideas and dreams into reality.1 Computer 3D modeling, animation and graphics in general do not destroy in a person true creator, but allow him to free creative thought from physical efforts, maximally attuned to the fruit of his creation. Of course, while it is impossible to do graphics without certain skills, but technology does not stand still and, perhaps, in the near future, a person's creation will depend only on his thoughts.





















Аңдатпа

Астанада ЭКСПО-2017 Халықаралық көрмесін өткізу - Қазақстандағы ұлттық шешуші жобалардың бірі болды. ЭКСПО көрмесінде әлемнің барлық халықтары өздерінің үздік технологиялық, ғылыми және мәдени жетістіктерін көрсеткен болатын. Біздің жоба болашақта жоспарланған көрмелерге қатысушылардың барлығына Қазақстанның мәдени ескерткіштерін көруге мүмкіндік береді, сондай-ақ көрмеге бара алмайтындарға мәдени-ескерткіштердің 3D-модельдерін интернет желісі арқылы көруге болады. Жобаны құру барысында алған білім тәуелсіз және шығармашылық жұмыстың баға жетпес тәжірибесін ұсынады.

Қазіргі жаңашыл өмірде компьютерлік технологияны қолдану, маңызды құрылғылардың біріне айналып отыр. Көптеген салалар есептерді шешуді жеделдету үшін компьютерлерді қолданады. Соңғы уақытқа дейін барлық компьютерлік технологиялар адамдар үшін тек көмекші құрал болды. Компьютер әртүрлі есептеулер жүргізді, бірақ негізгі жұмысты бәрібір адамзаттың өзі атқаратын болды. Адамзат алдында ауқымды құрылыстардың, болашақтағы жобалардың, компьютер шеше алмайтын тестілердің міндеттері тұрды. Математикалық есептерді шешуге ғана емес, сонымен қатар экрандағы ең күрделі технологиялық процестерді көзге елестетуге қабілетті компьютерлер сияқты қуатты графикалық станциялар пайда болған кезде, компьютерлік индустрияда жаңа дәуір басталады. Бағдарламалаушы үшін ең үлкен қуаныш - бұл пайдаланушылардың оның туындылары үшін әр түрлі қолдануды табатынын көру және білу. Бұл, әсіресе, мәтіндік процессордан немесе электрондық кестеден айырмашылығы, ең фантастикалық идеялар мен армандарды шындыққа айналдыру үшін визуалды құралдарды қолдануға мүмкіндік беретін 3D SketchUp, 3D Studio MAX сияқты өнімдерге қатысты.

Компьютерлік 3D модельдеу, анимация және жалпы графика адамды жоймайды шынайы жасаушы, бірақ оған өзінің шығармашылық жемісіне барынша сәйкес келетін шығармашылық ойларды физикалық күш-жігерден босатуға мүмкіндік беріңіз. Әрине, графиканы белгілі бір дағдыларсыз жасау мүмкін емес, бірақ технология бір орында тұрмайды және, мүмкін, жақын болашақта адамның жасалуы тек оның ойына байланысты болады.

Shape1









КShape2 іріспе


Соңғы онжылдықтарда қарқынды дамып келе жатқан компьютерлік технологиялар бізге бірегей үш өлшемді нысандарды жасауға мүмкіндік берді. Бүгінгі таңда үш өлшемді визуализация географиялық ақпараттық жүйелерді құру үшін, дизайн және сәулет, жарнама, сонымен қатар веб-дизайнда кеңінен қолданылады. Үш өлшемді модельдеудің арқасында мамандар нақтылықты қажет ететін жобаларды зерттеуге, танысуға және қарастыруға ыңғайлы етеді.

Үшөлшемді графика - үш өлшемді нысандарды бейнелеуге арналған компьютерлік графика, техника мен құралдар жиынтығы (бағдарламалық және аппараттық құралдар).

Виртуалды шындық объектілерін модельдеуге және осы модельдердің негізінде кескіндер жасауға мүмкіндік беретін бағдарламалық жасақтама пакеттері өте алуан түрлі: Autodesk 3ds Max, AutodeskMaya, AutodeskSoftimage, Houdini, LightWave 3D, SketchUp, Blender.

Үш өлшемді компьютерлік визуализация, объектінің айналасында көру құралының еркін қозғалу мүмкіндігі, нақты уақыт режимінде объектіге тұрақты кіргеннен гөрі экспозициямен неғұрлым қаныққан режимде және ақпарат режимінде танысуға мүмкіндік береді. Көрермен бұл жағдайда енді енжар ​​тақырып емес, ақпаратпен жұмыс істейтін объект болып табылады. Өзінің мүмкіндіктері саласында, мысалы, үш өлшемді кеңістіктегі бейнеленген объектінің айналасында еркін еркін қозғалу, жағдайды тұтастай бағалау және терең егжей-тегжейлі қарау, кез-келген уақытта, кез-келген бұрыштан, аумақтың фотореалистік бейнесін алу, территорияны өздігінен және алдын-ала орнатылған маршруттар бойынша виртуалды серуендеу мүмкіндігі пайда болады, көрінетін кез-келген бұрышты және камераның қозғалыс траекториясын таңдаңыз.

Астанада ЭКСПО-2017 Халықаралық көрмесін өткізу - Қазақстанның басты ұлттық жобаларының бірі болды. Мұндай ауқымды шараны еліміздің астанасында өткізу туралы бастама Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Ә.Н. идеясы болатын. ЭКСПО көрмелерінде әлемнің барлық елдері өздерінің ең жақсы технологиялық, ғылыми, мәдени жетістіктерін көрсеткен болатын. Олар дамудың жаңа жаһандық күн тәртібін қалыптастырды. Мұндай іс-шараларға әлемнің ондаған елдерінен миллиондаған адамдар қатысты. Астананың қызу бәсекелестегі жеңісі кездейсоқ емес. Біріншіден, бұл біздің астанамыздың әлемдік деңгейдегі шараларды өткізуге лайықты орталық ретінде танылуы. Екіншіден, Қазақстанның пайдасына таңдау біздің мемлекетіміздің жетістіктерін жоғары бағалайтындығын және оның бүкіл болашақ Еуразия аймағы сияқты оның даму перспективаларын атап көрсетті. Үшіншіден, біз ұсынған тақырыптың өзектілігі - «Болашақтың энергиясы» жеңіске көмектесті. Сонымен, бастысы - Астананы таңдау бүкіл қазақстандықтардың күш-жігерінің жемісі болды », - деді Қазақстан Президенті.

Біздің бағдарламамыз Қазақстанның мәдени ескерткіштерін болашақта көрмелерге қатысушылардың барлығына, сондай-ақ көрмеге бара алмайтындарға Интернетті қолдана отырып, мәдени ескерткіштердің 3D-модельдерін көруге мүмкіндік береді.

Зерттеудің өзектілігі.

Тақырыпты таңдау, қазіргі кезде 3D компьютерлік модельдеу технологиясын қолдана отырып, тарихи қала құрылысын виртуалды қайта құру мәселесінің өте өзекті екендігіне байланысты. Ғимараттардың, көшелер мен алаңдардың көрінісі жиі өзгереді; кейде олар қала картасынан жоғалып кетеді - түбегейлі қайта құру кезінде немесе соғыстар, өрттер және т.б. Ұлы ғалым Михаил Ломоносов айтқандай: «Өткенін білмейтін халықтың болашағы жоқ». Бұл жобада тарихи қалалар мен мәдени ескерткіштерді қалпына келтіру жұмыстары жүргізілді.

Зерттеу нысаны - виртуалды мұражайды қайта құру ерекшеліктері.

Зерттеу пәні - виртуалды мұражайдың 3D моделін құру.

Жұмыс мақсаты:

3D модельдеуді үйреніңіз.

Музейдің 3D-модельдерін құруға арналған бағдарламалық жасақтамамен танысыңыз.

Міндеттері:

  • Computer «Компьютерлік модельдеу» тақырыбының теориялық негіздерін зерттеу;

  • Виртуалды мұражайдың 3D үлгісін жасау үшін бағдарламалық жасақтаманы пайдалану.

Мақсатқа жету және проблемаларды шешу үшін 3D модельдерін жасау үшін бағдарламалық қамтамасыздандыру қолданылды.

Жоба кіріспеден, жалпы бөлімнен, үш тараудан, қорытындыдан, пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.

Бірінші тарауда 3D модельдеу сипатталған. Екінші тарауда модельдермен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық жасақтама берілген. Үшінші тарауда виртуалды мұражайдың 3D модельдерін жасау әдістері сипатталған.

Жобаның практикалық маңыздылығы: жұмыс нәтижелерін тарих және информатика сабақтарында, үйірмелер сыныптарында, элективті курстарда немесе элективті курстарда қолдануға болады.



Виртуалды мұражайды дамыту

1. Мұражайдың виртуалды 3D моделін құру

Біздің виртуалды мұражайда Қазақстанның мәдени ескерткіштерінің барлық үлгілері болады. Жұмыс үшін біз келесі мәдени ескерткіштерді алдық:

Қожа Ахмет Ясауи кесенесі

Арыстан баб кесенесі

Бөкей Ордасында ханның ұсынысы

Лебедевка-Қорған кешені

Абат Байтақ кесенесі

Шопан-Ата жерасты мешіті

Бекет ата жерасты мешіті

Қарасақал қорымы

Балбал - тас мүсіндер

Джоша хан кесенесі

Қорқыт ата кесенесі

Асан Қайғы кесенесі

Мүлқалан кесенесі

Сырлытам кесенесі

Құлақ ата кесенесі

Қарахан кесенесі

Айша бибі кесенесі

Жаркент мешіті

Мазар Ешкі Корпусы және Баян Сұлу

Біз мұражайымызды Отырар қаласынан бастаймыз бұл қаланы айтпағанда, егеменді және тәуелсіз Қазақстанның тарихы болмас еді. М.Ломоносов айтқандай: «Өткенін білмейтін халықтың болашағы жоқ»



Қазақстанның оңтүстігінде Орта Азия қалалары үш бөліктен тұрды - цитадель, шахристан және рабад. Цитадель - бұл қаланың ең бекінген орталық бөлігі немесе бекініс, тәуелсіз қорғанысқа бейімделген, шабуыл кезінде қорғаушылардың соңғы панасы. Қалалардың қоршауында билеушілердің сарайлары болды, олардың іші сырлы, сазды оюлармен және оюлармен безендірілген. Шахристан - қаланың негізгі өзегі (билеуші ​​мен ақсүйектер резиденциясы), оның ішінде цитадель мен қабырғалы. Рабад - Шахристаннан тыс жерде орналасқан қолөнер кенттері.



Сурет 12. Цитадель, Шахристан және Рабад

Ескерткішті құрудың мысалы

Сурет 13. Ежелгі Отырардың Хансарайы

  1. Бағдарлама терезесінде Shapes құралын пайдаланып тіктөртбұрыш сызыңыз.

  1. Меңзерді шаршының сол жақ шетіне қойып, Arcs құралын алып, мыналарды алыңыз:

  1. Төмендегі «Шеңбер» құралын пайдаланып, 2 шеңбер салып, қосымша жолдарды жойыңыз. Нәтижесінде біз мыналарды аламыз:

  1. Push / Push құралын алып, оны шаршының бетіне қойыңыз (нүктелермен «ерекшеленеді»), тінтуір түймесін басып ұстап тұрып, оны сүйреңіз (бұл опция осьтердің бағытында қатаң түрде жұмыс істейді, біздің жағдайда ол көк болады) және оны қалаған жерге жіберіңіз орны

  1. Lines құралын қолдана отырып, болашақ баспалдақтарымызға сызықтар салыңыз.

  1. Push / Pull құралын пайдаланып, біз баспалдақты кеңейтеміз.

  1. Arcs және Push / Pull құралдарын пайдаланып есік жасаңыз.

  1. Күмбезді жасау үшін алдымен пішіндер құралын пайдаланып бағанның үстіне тіктөртбұрышты салыңыз.

  1. Сызықтар мен доғалар құралдарын пайдаланып, күмбездің сызбасын сызыңыз.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!