Материалдар / XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі тарихы пәні бойынша жаңартылған бағдарламаға сәйкес 67 сыныпқа арналған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2018
14750
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:3A бөлімі - Абсолютизм: Батыс пен ШығысМектеп: №202 Зейнолла Жарқынбаев атындағы орта мектеп
Күні: 30.11.2017 жылМұғалімнің есімі:Нариман Айгүл Нариманқызы
Сынып: 7 «Ә»Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбыXIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;6.3.1.6 «Парламент», «Бас штаттар», «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:XIV Людовик және Ұлы Петр тұсындағы феодалдық мемлекеттердің даму кезе-ңін сипаттайды;• Батыс пен Шығыстағы монархияның сословиелік-өкілдік және шексіз билік фор-маларын бір-бірінен ажыратады;Негізгі сөздер мен тіркестер «Парламент», «Бас штаттар», «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіреді.


Оқушылардың басым бөлігі:• даму кезеңдерін классификаттайды, олардың әр түрлі елдердің сословиялық-өкілдік органдарын талдайды.


Кейбір оқушылар:• монархиялық басқару жүйесінің принципін дәйектейді, сословиелік-өкілдік және шексіз биліктің айырмашылығын бағалайды.
Бағалау критерийлеріXIV Людовик пен Ұлы Петр тұсындағы феодалдық мемлекеттердің даму кезе-ңін біледі, түсінеді және сипаттайды;Батыс пен Шығыстағы монархияның сословиелік-өкілдік және шексіз билік фор-маларын талдайды, бір-бірінен ажыратады;«Парламент», «Бас штаттар», «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіреді, монархиялық басқару жүйесінің айырмашылықтарын бағалайды.
Тілдік мақсаттар• XIV Людовик пен Ұлы Петрдің биліктерін неліктен айтарлықтай шексіз болғанын түсіндіреді және өз пікірлерін құрастыруда жазбалар көмегімен ауызша түрде ұсынады;• Негізгі терминдерді қажетінде үш тілде қолданады:«Парламент» - Parliament - Парламент«Бас штаттар» - The main states - Главные штаты«Сейм» - Seym - Сейм«Кортес» - Cortes - Кортес«Боярлар Думасы» - Aborigenꞌs meeting - Боярская Дума
Құндылықтарға баулуОқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту, қарым-қатынас жасау қабілетін нығайту, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауларын қалыптастыру, өмір бойы оқуға дайын болуларын дағдыландыру.
Пәнаралық байланысГеография. Материктер мен мұхиттар. 7 сынып /«Атамұра»,2003/ «Еуразия материгі» тақырыбы /Батыс Еуропа елдері/, 103 бет.
Алдыңғы білімАнглия мен Осман империясын өткенде «монархия», «абсолютизм», «абсолюттік билік» ұғымын біліп, түсінді.
Сабақтың кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы



2 мин.



2 мин.









5 мин.





























І. «Топтастыру стратегиясы» арқылы сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастырады.Алгоритм:1. Оқушылар «Монархия», «конституциялық монархия», «абсолюттік билік», «абсолютизм» сөздері жазылған түрлі-түсті парақша қиындыларын алады, 4 топқа топтасады;2. Парақша қиындыларын құрастырып жазылған сөздерді топта талқылайды, сипаттама береді.КБ: «Шапалақ» арқылы топтар бағалаймын. «Өте жақсы» - 3 шапалақ; «Жақсы» - 2 шапалақ; «Әлі де жақсарту керек» - 1 шапалақ.ІІ. «Жұлдыздар жарқырайды».1. «Жұлдызды ашу» арқылы өткен тапсырманы пысықтау мақсатында оқушылардың сабаққа дайындығын нақтылаймын.Алгоритм: Оқушылар жұлдызды ашып, сұраққа жауап береді.



























«Монархия», «конституциялық монархия», «абсолюттік билік», «абсолютизм» сөздері жазылған түрлі-түсті кеспе қағаздар

Сұрақтар жазылған жұлдыздар



































Сабақтың ортасы1 мин.

































15 мин.















































6 мин.1 мин.8 мин.









































/3 мин.



1 ˣ 4 мин.

1 мин./









5 мин.































































1 мин.









5 мин.





























ІІІ. «Миға шабуыл».«Миға шабуыл» арқылы оқушылардың өз ойын еркін жеткізуіне итермелеймін, сабақ тақырыбына қатысты жағдаяттар туындатамын.Критерийлері:- Мына сурет арқылы не анықтауға болады;- Билік қандай түрі болуы мүмкін;- Не себепті билікті шексіз деуге болады және кімдер ондай билікті орнатты. КБ: «Мадақтау» арқылы оқушыларды өздерінің жұмысына қатысты айтылған пікірлер жайында ойландырып, оларды келешекте жетілдіру мүмкіндіктерін табуға ынталандырамын және оқушылардың үйренгенін үнемі жинақтап отырамын.ІҮ. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылар «сословиелік-өкілдік және шексіз биліктің» қарама-қайшылықтарын табады. Сол арқылы іздену жұмыстарын, бірлескен топтық жұмыстарын ұйымдастырамын:- Шексіз билік жөнінде ойларыңды айттыңдар, жақсы. Ал, енді оқулықтың 94-інші бетін ашып, «XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болғанын» оқып көріңдерші.Алгоритм: 1. Оқушылар мәтінмен жеке жұмыс істейді;2. Жұптық талқылау жасайды;3. Топтық бірлескен жұмысқа қатысады.Қарама-қайшылықты табу

Сословиелік-өкілдік Шексіз билік







Табыс критерийлері:топтық бірлескен жұмыс үшін - 1 балл;• тапсырманың дұрыс орындалуы - 2 балл;• тапсырманың уақытылы орындағаны үшін - 1 балл;• постерді әр топ 1 мин. қорғаса - 1 балл. Бағалау:Табыс критериийлері бойынша топтар бірін-бірі бағалайды Дескриптор:- оқушылар топтық талқылауға қатысады;- Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын ажыратады - сословиелік-өкілдік және шексіз билік айырмашылығына қысқаша тұжырымды жазба жазады. Ү. Жұптық жұмыс1. Оқушылар жұптық талқылау жасайды, білгендері нәтижесі бойынша өз ойымен бөліседі;2. Мұғалім оқушылардың зейінін зерттеуге шоғырландыратын жұптық жұмыс береді, яғни, феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін оқушылар жұптаса сипаттайды.



КБ: «Парталас көршіңе 1 пікір» арқылы жұпта оқушылар бірін-бірі бағалайды. Ол үшін пікірлер жазылған кеспе қағаздар таратамын және оқушылар соның бірін таңдайды.- Жарайсын!- Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын.- Сен жақсырақ жұмыс істер алар едің..ҮІ. Жеке жұмыс «Бес жолды өлеңдер» әдісімен оқушылар шығармашылық жұмыс жүргізеді және сол арқылы «Парламент», «Бас штаттар», «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіреді. Тапсырманы дәптерлеріне орындайды.Алгоритм:1. Зат есім (Боярлар Думасы);2. Сын есім (рөлі төмен, сенімсіз);3. Етістік (Дума шектелді, сенатпен ауыстырылды);4. Сөйлем құрау (Петр І Боярлар Думасы қызметіне сүйе- нуін қойды);5. Бір синоним (жоғарғы кеңес).КБ: «Сынып ішінде жүру». Оқушылардың жауабына қарай сыныптың əр бұрышына ілінген «толықтай келісемін», «келісе-мін», «келіспеймін» деген көзқарасқа сай келетін суреттің жанына тұрамын: «Толықтай «Келісемін» «Келіспеймін» келісемін»
Интербелсенді тақта



































Ватман, түрлі-түсті маркерлер, интербелсенді тақта (таймер көрсетіліп тұруы тиіс)



























Табыс критерийлері жазылған кеспе қағаздар



































Тапсырма берілген кеспе қағаздар











































Пікірлер жазылған кеспе қағаздар







Интербелсенді тақта(алгоритм көрсетіліп тұруы тиіс)















«Толықтай келісемін», «келісемін», «келіспеймін» суреттері
Сабақтың соңы2 мин.





























































































1 мин.

1 мин.
ҮІІ. «ВАК» әдісімен оқушылар сабақ бойынша өзінің іс-әрекетіне рефлексия жасайды.







Қорытынды. Мұғалім сабақты қорытындылайды, белсенді оқушыларды «король» мен «патша» атағымен марапаттайды.Үйге тапсырма. Үлестірме материал бойынша конспект жазу және теориялық материалды қайталау.
Рефлексия парақшалары



















































Интербелсенді тақта

Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Оқушылардың жеке тұлғалық өзіндік ерекшеліктерін, яғни, жалпы және арнайы қабілеттерін: даму деңгейі, қызығушылықтары мен есте сақтау қабілеттерін, ойлау операцияларының ерекшеліктерін, ескере отырып түрлі деңгейдегі тапсырмалар беремін. Феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттауға берілген тапсырма оқушылардың өз білімін қолдануға итермейтін, қорытынды жасауға дағдыландырады. Сословиелік-өкілдік және шексіз биліктің қарама-қайшылықтарын табуда оқушылар алған білімдеріне анализ жасауға, деректерді сараптауға және тапсырмаларды шешу әдісін таңдауға жағдай жасайды. Ал, «Бес жолды өлең» арқылы оқушылар-дың шығармашылық қабілеттерін шыңдайды.Оқушылардың бірлескен топтық, жұптық және жеке жұмыстарына бақылау жүргіземін. Дискрипторды негізге ала отырып қалыптас-тырушы бағалаудың ынталандыру үшін әдістерін пайдаланамын. «Мадақтау», «шапалақтау» арқылы оқушылардың өздерінің жұмысына қатысты айтылған пікірлер жайында ойландыруға, келешекте оларды жетілдіруге мүмкіндікдік беремін. Бірлескен топтық жұмыста табыс критерийлері арқылы, жұптық жұмыста «Парталас көршіңе 1 пікір» әдісі арқылы бір-бірін бағалатамын. «Сынып ішінде жүру» әдісі арқылы оқушылар берген жауаптарын өздері сараптайды. Сабақ соңындағы «ВАК» рефлексиясында оқушылар көзбен көріп, құлақпен естіген мәліметіне, қолымен жасаған жұмысына өзі қорытынды ой айтып, өзін-өзі бағалайды.Сабақтың үш кезінде де техникалық қауіпсіздік ережелерін естеріне салып отырамын
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсат-тары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?Оқушылар сабақтың оқу мақсаттарын мұғаліммен бірге анықтайды және берілген тапсырмаларды орындау барысында
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!