Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі: 7.3
А
Отарлау және ұлт-азаттық
күрес
|
Мектеп:«М.Мақатаев атындағы №73 жалпы
білім беретін орта мектебі»КММ
|
Сағат саны:
1сағат
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Жұрмағамбет Қобылан Қалтайұлы
|
Сынып: 8
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ тақырыбы
|
XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың
ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары
Алдыңғы сабақтың жалғасы
(2-сабақ)
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаты
|
|
Тарихи концепт (фокус)
|
|
Сабақтың мақсаты
|
Орта Азия хандықтары мен Ресей
отаршылдығына қарсы азаттық көтерілістегі Жанқожа мен Есет
батырлардың рөліне баға береді
|
Бағалау
критерийлері
|
– Жанқожа мен Есет
батырлардың табиғи болмысын анықтайды
- Жанқожа мен Есет батырдың
тарихи портретін талдайды
Қос батыр іс-әрекетіндегі
ортақ мақсат пен міндетті бағалайды
|
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік дағдылар
Орта Азия хандықтарына қарсы
болған азаттық көтерілістің басшылары Жанқожа Нұрмұхамедұлы мен
Есет Көтібарұлы туралы зерттеулерді талдайды (оқылым, айтылым,
жазылым дағдылары)
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
Хиуа, Қоқан, экспансия,
тархан, ұшыр, зекет
Диалог пен жазылымға пайдалы сөз
тіркестері:
Патша өкіметінің
көздеген мақсаты...
Көтерілістің
негізгі себебі.... .... .... ....
.....
Жанқожа мен Есет батырлардың
алдына қойған мақсаты ... ....
....
Көтерілістің нәтижесінде...
Мен Жанқожа мен Есет батырларға.... баға беремін,
себебі ....
Бұл оқиға/тұлға маңызды/
атақты болды, өйткені...
|
Құндылықтарды дарыту
|
-
патриотизм/
-
Көшбасшылық /
-
Бостандық /
-
Өз елі үшін мақтаныш
|
Пәнаралық байланыстар
|
Дүниежүзі
тарихы, география,
әдебиет
|
АКТ қолдану дағдылары
|
Бейнефильм, интерактивті
тақтамен жұмыс
|
Бастапқы білім
|
XIX ғасырдағы Орта Азия
хандықтарының зкспанциясы мен Ресей империясының отаршыл саясатына
қарсы азаттық күрес туралы біледі
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Қызығушылықты ояту
1-5 мин
|
-
XIXғ I жартысында Қазақстанның
оңтүстік аймағына үстемдік жүргізген қандай
мемлекеттер?
- Сыр бойы қазақтарының көтерілісін кім бастады,
нешінші жылы?
- Сыр бойы қазақтарының көтеріліске шығуының
себептері қандай?
- Жанқожа бастаған көтерілісшілердің мақсаты
қандай?
-Жанқожа бастаған көтерілістің нәтижесі
қандай?
-Есет бастаған көтерілістің
себептері?
-Есет батыр бастаған көтерілістің басты
мақсаты?
-Көтеріліс нәтижесі?
(М) Оқушыларға өтілетін сабақтың алдыңғы сабақтың
жалғасы екендігі ескертіледі. Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары
пысықталып, бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт және
зерттеу сұрағына назар аударылады.
Тарихи концепт: себеп-салдар
|
Презентация
Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін).
Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.
|
Мағынаны тану
|
Зерттеу
сұрағы: Неліктен Орта Азия
хандықтарының Қазақстанның оңтүстік аймақтарына экспансиясы
күшейді?
Зерттеу мен
талдау
Жанқожа мен Есет батыр туралы
пікірлерді ұсынып, талқылау ұйымдастыру арқылы
олардың ойын зерттелетін
мәселеге шоғырландыру.
Аузына арам салмаған
Жат
пікір ойына алмаған
Халық жауымен қарысып,
Қартайғанша ешқандай,
Қажымаған, талмаған
Жанқожа сондай ер болды
Ел
қорғаған шер болды
деп ақындар жырлаған Жанқожа батыр
бүкіл өмірін қазақ халқының бостандығы үшін сарп етіп, Хиуа ханы
мен Қоқан бектерін Сыр бойынан қуған, Ресей империясының отарлау
саясатына қарсы күрескен, өле өлгенше әділеттілікті жақтап, зорлық
зомбылыққа жаны қас абзал жан болған.
1-тапсырма.
«Е.Көтібарұлы бастаған көтеріліс» деген
тақырыпшаны оқып, төмендегі жоспар бойынша хабарлама
дайындаңдар:
2-тапсырма. Мәтінмен
жұмыс
«Мінездеме беру
тапсырмасы»
-
Аты-жөні:
-
Туған жылы:
-
Қызметі:
-
Біліктілігі:
-
Қызмет бабында жеткен жетістігі мен
кемшілігі:
-
Ортамен қарым-қатынасы,
беделі:
-
Жетекшілік, ұйымдастыру
қабілеті:
-
Негізгі түйін, ұсыныс
Дескриптор:
-Мінездеменің мазмұндық-құрылымын
сақтайды;
-Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық портретін
сипаттайды;
-Тұлғалық келбетіне түйінді баға
береді
3-тапсырма
«Тұлғаны таны»
Суреттерде ұлт-азаттық көтеріліс басшылары
көрсетілген. Олардың есімдерін тиісті нөмірге
жаз.
Кері
байланыс. Мұғалімнің
бағалауы.
Қорытынды.
2014 жылы
Республика көлемінде туған жері Қазалы өңірінде батырдың туғанына
240 жыл болғанына арнап ас берілді. Ескерткіш қойылып, айтыс
өткізілді. Ал жақында қайтыс болғанына 155 жыл толуына орай тағы да
дүбірлетіп ас өткізді.
|
XVIII-ХІХ ғғ Қазақстан картасы
l
©
|
|
Рефлексия
-Мен барлығын түсіндім
-Мен орташа түсіндім
-Ешнәрсе түсінбедім
|
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған
ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды
ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары
туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл
бөлу қажет?
|