Материалдар / XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары Алдыңғы сабақтың жалғасы (2-сабақ)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары Алдыңғы сабақтың жалғасы (2-сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта Азия хандықтары мен Ресей отаршылдығына қарсы азаттық көтерілістегі Жанқожа мен Есет батырлардың рөліне баға береді – Жанқожа мен Есет батырлардың табиғи болмысын анықтайды - Жанқожа мен Есет батырдың тарихи портретін талдайды Қос батыр іс-әрекетіндегі ортақ мақсат пен міндетті бағалайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2022
406
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3 А

Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Мектеп:«М.Мақатаев атындағы №73 жалпы білім беретін орта мектебі»КММ

Сағат саны: 1сағат

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Жұрмағамбет Қобылан Қалтайұлы

Сынып: 8


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары

Алдыңғы сабақтың жалғасы (2-сабақ)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты


  • 7.3.1.6 – ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру


Тарихи концепт (фокус)

  • Себеп және салдар

Сабақтың мақсаты


Орта Азия хандықтары мен Ресей отаршылдығына қарсы азаттық көтерілістегі Жанқожа мен Есет батырлардың рөліне баға береді

Бағалау

критерийлері




Жанқожа мен Есет батырлардың табиғи болмысын анықтайды


- Жанқожа мен Есет батырдың тарихи портретін талдайды


Қос батыр іс-әрекетіндегі ортақ мақсат пен міндетті бағалайды

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар

Орта Азия хандықтарына қарсы болған азаттық көтерілістің басшылары Жанқожа Нұрмұхамедұлы мен Есет Көтібарұлы туралы зерттеулерді талдайды (оқылым, айтылым, жазылым дағдылары)


Пәнге қатысты лексика мен терминология

Хиуа, Қоқан, экспансия, тархан, ұшыр, зекет

Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

Патша өкіметінің көздеген мақсаты...

Көтерілістің негізгі себебі.... .... .... .... .....

Жанқожа мен Есет батырлардың алдына қойған мақсаты ... .... ....

Көтерілістің нәтижесінде...

Мен Жанқожа мен Есет батырларға.... баға беремін, себебі ....

Бұл оқиға/тұлға маңызды/ атақты болды, өйткені...

Құндылықтарды дарыту

- патриотизм/

- Көшбасшылық /

- Бостандық /

- Өз елі үшін мақтаныш

Пәнаралық байланыстар

Дүниежүзі тарихы, география, әдебиет

АКТ қолдану дағдылары

Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс

Бастапқы білім

XIX ғасырдағы Орта Азия хандықтарының зкспанциясы мен Ресей империясының отаршыл саясатына қарсы азаттық күрес туралы біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Қызығушылықты ояту












1-5 мин





  • Ұйымдастыру кезеңі. Өткен материалды еске түсіру.


- XIXғ I жартысында Қазақстанның оңтүстік аймағына үстемдік жүргізген қандай мемлекеттер?

- Сыр бойы қазақтарының көтерілісін кім бастады, нешінші жылы?

- Сыр бойы қазақтарының көтеріліске шығуының себептері қандай?

- Жанқожа бастаған көтерілісшілердің мақсаты қандай?

-Жанқожа бастаған көтерілістің нәтижесі қандай?

-Есет бастаған көтерілістің себептері?

-Есет батыр бастаған көтерілістің басты мақсаты?

-Көтеріліс нәтижесі?


(М) Оқушыларға өтілетін сабақтың алдыңғы сабақтың жалғасы екендігі ескертіледі. Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары пысықталып, бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт және зерттеу сұрағына назар аударылады.


Тарихи концепт: себеп-салдар

Презентация


Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.


Мағынаны тану

























































Зерттеу сұрағы: Неліктен Орта Азия хандықтарының Қазақстанның оңтүстік аймақтарына экспансиясы күшейді?

Зерттеу мен талдау

Жанқожа мен Есет батыр туралы пікірлерді ұсынып, талқылау ұйымдастыру арқылы олардың ойын зерттелетін мәселеге шоғырландыру.

Аузына арам салмаған

Жат пікір ойына алмаған

Халық жауымен қарысып,

Қартайғанша ешқандай,

Қажымаған, талмаған

Жанқожа сондай ер болды

Ел қорғаған шер болды

деп ақындар жырлаған Жанқожа батыр бүкіл өмірін қазақ халқының бостандығы үшін сарп етіп, Хиуа ханы мен Қоқан бектерін Сыр бойынан қуған, Ресей империясының отарлау саясатына қарсы күрескен, өле өлгенше әділеттілікті жақтап, зорлық зомбылыққа жаны қас абзал жан болған.

1-тапсырма.

«Е.Көтібарұлы бастаған көтеріліс» деген тақырыпшаны оқып, төмендегі жоспар бойынша хабарлама дайындаңдар:

  • Өмір сүрген жылдары

  • Мінезіндегі қасиеттер

  • Көтерілістегі негізгі оқиғалардың хронологиясы

  • Жеңілу себептері


2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс

«Мінездеме беру тапсырмасы»


  • Аты-жөні:

  • Туған жылы:

  • Қызметі:

  • Біліктілігі:

  • Қызмет бабында жеткен жетістігі мен кемшілігі:

  • Ортамен қарым-қатынасы, беделі:

  • Жетекшілік, ұйымдастыру қабілеті:

  • Негізгі түйін, ұсыныс

Дескриптор:

-Мінездеменің мазмұндық-құрылымын сақтайды;

-Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық портретін сипаттайды;

-Тұлғалық келбетіне түйінді баға береді


3-тапсырма

«Тұлғаны таны»

Суреттерде ұлт-азаттық көтеріліс басшылары көрсетілген. Олардың есімдерін тиісті нөмірге жаз.

Кері байланыс. Мұғалімнің бағалауы.

Қорытынды.

2014 жылы Республика көлемінде туған жері Қазалы өңірінде батырдың туғанына 240 жыл болғанына арнап ас берілді. Ескерткіш қойылып, айтыс өткізілді. Ал жақында қайтыс болғанына 155 жыл толуына орай тағы да дүбірлетіп ас өткізді.

XVIII-ХІХ ғғ Қазақстан картасы






l

©

























Рефлексия

-Мен барлығын түсіндім

-Мен орташа түсіндім

-Ешнәрсе түсінбедім









Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!