Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ой-шақыру.Мұғалім ой шақыру үшін
патшалық Ресейдің отарлау
саясатын сипаттайтын суреттер топтамасын көрсетеді, оқушылардың
сурет бойынша жасаған тұжырымдарын тыңдай отырып, тақырыпты
анықтауға жетелейді.
Оқу мақсатымен
таныстыру. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты
мен бағалау критерийлері оқушыларға
таныстырылады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақ тау
|
сурет бойынша жасаған
тұжырым
дар
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу сұрағы: Қазақстанды
отарлауды Ресей
империясы қалай жүзеге
асырды?
Жаңа ұғымдармен
жұмыс.
Казак-славян және одан кейін орыс
тілінде борыштан (салықтан) азат, ерікті, ержүрек және сонымен
бірге атты жауынгер деген ұғымды
білдіреді;
Форпост -
алдыңғы шепте орналасқан
қамалдар арасындағы шағын
бекініс;
Шеп -қарсыласты өткізбеу үшін
жасалған бөгет, кедергі, қорғаныс,
қамал;
Атаман-
казактар тобының
басшысы
Зерттеу мен
талдау
Ақпараттық мәтінмен жұмысты
ұйымдастырыңыз..Оқушылар мәтін мазмұнын оқып шығады, өзара
талқылайды, сонан соң топ ішінде талқылап-талдайды. Топтар тапсырма
шарты бойынша жұмыстанып, сынып алдында өз жұмыстарының
қорытындысын жариялауға
дайындалады.
ЕБҚ оқушылар маңызды тірек
сөздерді жазып алады;
Интерпретация.
Зерттеу сұрағы: Қазақстанды
отарлауды Ресей
империясы қалай жүзеге
асырды?
Хан
«алшы» Көп асықтың ең ірісін қызыл түске бояп қояды.Бұл асық «хан»
асығы.Асықтар тізіліп қойылады да бастаушы хан асығымен оларды
көздеп құлатады.Құлата алмаса сұрақтарға жауап
береді.Сұрақтар:
-Патшалық Ресей Қазақстанды
отарлау үшін қандай әдіс-тәсілдерді
қолданды?
-Патша өкіметі отарлық саясатты
жүзеге асыруда кімдерге арқа
сүйеді?
«Попс
формуласы»: Ресей империясының
отарлық саясаты қазақ жаласына қиыншылықтар
әкелді.
1-қадам:
«Менің ойымша...»
2-қадам: «Себебі мен оны былай
түсіндіремін...»
3-қадам:
«Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын...»
4-қадам:
«Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға
келдім...»
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету
мақсатында суреттің үлкен нұсқасын
ұсынамын.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Оқушылар зерттеу жұмыстарын
аяқтап, сынып алдында өз жұмыстарын жариялағаннан кейін, топтарға
төмендегі сұрақ ұсынылады. Оқушылар топ ішінде талқылап, жинақтаған
ақпарат пен білім негізінде өз пікірлерін сынып алдында
қорғайды.
Оқушыларға тапсырма
орындайды
Тапсырма
шарты:
-Мәтіннің негізгі идеясын
анықтау;
-Кілтті сөздерді
анықтау;
-Мәтінге сұрақтар
құрастыру.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева
А.Т.
8 сынып. Қазақстан тарихы.,
Атамұра, 2012.
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 3-т. – Алматы: «Атамұра», 2010
ж.
Патша үкіметінің Қазақстандағы
отарлық-көшіру саясаты
(мәтін)
|