Материалдар / XVIII ғасырдағы Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы. Зерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

XVIII ғасырдағы Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы. Зерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?

Материал туралы қысқаша түсінік
7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдары мен барысын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2022
460
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Білім беру ұйымының атауы

11 орта мектеп

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:

Токназаров Д.П.

Күні:

14.11.2022ж

Сынып: 7 «АӘБ»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XVIII ғасырдағы Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы.

Зерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау

Сабақтың мақсаты

Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдары мен барысын анықтау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру


Ой-шақыру.Мұғалім ой шақыру үшін патшалық Ресейдің отарлау саясатын сипаттайтын суреттер топтамасын көрсетеді, оқушылардың сурет бойынша жасаған тұжырымдарын тыңдай отырып, тақырыпты анықтауға жетелейді.

Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Мадақ тау

сурет бойынша жасаған тұжырым

дар

Жаңа білім






Зерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей
империясы қалай жүзеге асырды?

Жаңа ұғымдармен жұмыс.

Казак-славян және одан кейін орыс тілінде борыштан (салықтан) азат, ерікті, ержүрек және сонымен бірге атты жауынгер деген ұғымды білдіреді;

Форпост - алдыңғы шепте орналасқан қамалдар арасындағы шағын бекініс;

Шеп -қарсыласты өткізбеу үшін жасалған бөгет, кедергі, қорғаныс, қамал;

Атаман- казактар тобының басшысы

Зерттеу мен талдау

Ақпараттық мәтінмен жұмысты ұйымдастырыңыз..Оқушылар мәтін мазмұнын оқып шығады, өзара талқылайды, сонан соң топ ішінде талқылап-талдайды. Топтар тапсырма шарты бойынша жұмыстанып, сынып алдында өз жұмыстарының қорытындысын жариялауға дайындалады.

ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

Интерпретация.

Зерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей
империясы қалай жүзеге асырды?

Хан «алшы» Көп асықтың ең ірісін қызыл түске бояп қояды.Бұл асық «хан» асығы.Асықтар тізіліп қойылады да бастаушы хан асығымен оларды көздеп құлатады.Құлата алмаса сұрақтарға жауап береді.Сұрақтар:

-Патшалық Ресей Қазақстанды отарлау үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданды?

-Патша өкіметі отарлық саясатты жүзеге асыруда кімдерге арқа сүйеді?

«Попс формуласы»: Ресей империясының отарлық саясаты қазақ жаласына қиыншылықтар әкелді.

1-қадам: «Менің ойымша...»

2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...»

3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын.

Мәтінмен жұмыс







Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды







Оқушылар зерттеу жұмыстарын аяқтап, сынып алдында өз жұмыстарын жариялағаннан кейін, топтарға төмендегі сұрақ ұсынылады. Оқушылар топ ішінде талқылап, жинақтаған ақпарат пен білім негізінде өз пікірлерін сынып алдында қорғайды.

Оқушыларға тапсырма орындайды







Тапсырма шарты:

-Мәтіннің негізгі идеясын анықтау;

-Кілтті сөздерді анықтау;

-Мәтінге сұрақтар құрастыру.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





«Ең үздік жауап»









«Алақан-жұдырық»









«Жұлдызшалар»








Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т.

8 сынып. Қазақстан тарихы., Атамұра, 2012.



Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 3-т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.





Патша үкіметінің Қазақстандағы отарлық-көшіру саясаты
(мәтін)


Бекіту










Сабақты қорытындылау

XVIII ғасырдағы Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы.

Үйге тапсырма

Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка










Кері байланыс

  • Қиын болды…

  • Бүгін мен білдім…

  • Қызықты болды…


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!