×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

XX ғасырдың мәдениет қайраткерлері адамзаттың рухани дамуына қандай ықпал жасады?

Автор:Ибрайханова Маржан Коныровна
Бағыты: Дүние жүзі тарихы
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Құндылықтарды дарыту сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылардың бір-бірімен және мұғаліммен өзара қарым-қатынасы арқылы жүзеге асырылады. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын, әлемдік өнердегі Қазақстан мәдениетінің маңыздылығын зерделейді.

Сабақ жоспары


Қатысқандар: Қатыспағандар:
9.2.2.3 ақпараттық қоғам жағдайындағы көркем шығармашылықтың жаңа түрлерінің қалыптасуын талдау.
Білім алушы
  • ақпараттық қоғам жағдайындағы көркем шығармашылықтың жаңа түрлерінің қалыптасуын сипаттайды.







  • Алдыңғы білім



    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы
  • Психологиялық көңіл-күй, топтарға бөлу.

  • Интерактивті тақтадағы иллюстрациялық материал арқылы оқушылармен бірге сабақтың мақсатын анықтау.







  • Сабақтың ортасы









































































































































































    1 топ: Модернизмнің ерекшеліктері.





    Топтағы жұмыс. «Әуе шары» әдісі.- Жоба табысты болуы үшін не болуы керек? Шар бейнеленген суретте оқушылар жобаның табыстылығы үшін қажетті элементтердің барлығын атап өтеді. Тапсырманы аяқтағаннан кейін оқушыларға жоспарлау процесін одан әрі жақсарту мақсатында өз шарларын салыстыру және қарсы қою үшін мүмкіндік беріледі.Әуе шарының құрамдас бөліктері бойынша сынып 3 топқа құрылады:1 топ- Қоғамдық философиялық ой сананың қоғам қайраткерлерінің шығармашылығы2 топ- Идеялық саяси ағым қайраткерлерінің шығармашылығы3 топ – Әдебиет саласындағы қоғам қайраткерлерінің шығармашылығы





    ҚБ – «Сэндвич» әдісі





























    -

























    «Мектеп» баспасы 2019 жыл, Н.А. Алдабек, К.Н. Мақашева, Қ.М. Байзакова авторларының 9 сыныпқа арналған «Дүниежүзі тарихы» оқулығының 2-бөлімі оқулықтың 198-203 беті, §29











































    Сабақтың соңы

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:



    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.