Материалдар / Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар, 5-сыныпқа әдебиет пәніне қатысты.Сабақта ең алымен мақсатын дұрыс қойып,ары қарай оқушыны қызықтырып алып кету.Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдері және ресурстарды орнымен пайдалану үлгілері,сонымен қатар бағалаудың түрлерін қолдану.Сабақтың жоспарын дұрыс орындағанда барып,өз деңгейін көрсетеді.Рефлексия міндетті түрді орын алуы шарт.Іздену жұмыстары оқушыларға тиімді .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2018
587
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Нағи Ильясов атындағы 2-тарау №9 мектеп- гимназияТәрбиенің қайнар бұлағы Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Куздеубаева АлияСынып: 5-сынып Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»4.Сейітқұл-заманынан озып туған адам
Осы сабақта қол жеткізілетіноқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.
Сабақтың мақсатыӘңгімедегі суреттеулерді тауып, кейіпкерді бүгінгі өмір кейіпкерлерімен салыстыру.
Бағалау критерийі

Әңгіме желісі бойынша кейіпкерлерді салыстыра алады;Бүгінгі өмірмен байланыстыра отырып, шағын мәтін жаза алады.
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады. Кейіпкерлерді бүгінгі өмір тұрғысымен байланыстырып өз ойын жеткізе алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер.Барымта-баса көктеп тартып алуЖұрт ағасы-көпшіліктің басшысы,ақылшысыШығыр — өзен-көлден су тартып, егін суаруға арналған құрылғы.Кент – шағын мекен-жай немесе соқпалы қабырғалармен қоршалған көгалды аймақтағы қала. “ Кент” ежелгі түркі сөзі.Шым-жерден алынған шым кесегі,яғни саз.Тобыр-белгілі бір мақсатпен жиналған халық,топтасқан топ.Жабағы-түйе мен қойдың ұйысқан жүні.Талқылауға арналған сұрақтар:«Қыпшақ Сейітқұл» тақырыбындағы Сейітқұлды кім деп танимыз? Ол қандай іспен айналысты? Еңбек адамы дегенді қалай түсінесіңдер? Қазіргі таңда Сейітқұлдың ұрпақтары бар ма?Қаламызда өз еңбегімен табысқа жеткен кәсіпкерлер туралы не білеміз?
Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары негізінде еңбекке және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа баулу.
Пәнаралық байланыстарих,география,еңбек
Тақырып бойынша алдыңғы білім«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің мазмұнын өткен тақырыптар негізінде біледі.
Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтыңбасы 5 мин











































Сабақтыңортасы2 мин





8 мин



























3 мин





























































































































1 мин



5 мин























































1 мин





5 мин













1 мин



5 мин































1 мин





Сабақтың соңы3 мин
Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуал туғызу «Ақ тілек» жаттығуыОқушылар шеңберге тұрып,бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Конверттегі қиынды суреттерді алып, «Кроссенс» әдісі арқылы бір-бірімен байланыстырады. Ол суреттер: бидай, тары, арпа. Суреттің келесі бетінде атаулары жазылады.Сол арқылы балалар үш топқа бөлінеді.Оқушыларға «Ашық сұрақ» әдісі бойынша сұрақтар қойылады.«Қыпшақ Сейітқұл» тақырыбындағы Сейітқұлды кім деп танимыз? Ол қандай іспен айналысты? Қандай егіннің түрлерін екті?Еңбек адамы дегенді қалай түсінесіңдер?

Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? Болжаңыз.Оқушылармен бірігіп, бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындап аламын. «Сейітқұл-заманынан озып туған адам»



ТІ топ, 1-тапсырмаАудиотыңдалым жүргізуОқушылар «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің мазмұнын тыңдай отырып, шығармадағы екі кейіпкердің іс-әркетін кестеге жазады. «Семантикалық кесте»

Дескриптор:
  • Кейіпкерлердің іс-әрекетін салыстырады.
  • Сейітқұлдың бойынан өзіне үлгі алатын қасиеттерін айтып, ойын тұжырымдайды.


  • ҚБ. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағаланады.ІІ топ«Зерттеушілік конференциясы» әдісіҒаламтордан ізденіп, мәлімет беруҚостанай облысының Жанкелдин ауданының Көкалат ауылында Қыпшақ Сейітқұлға қойылған ескерткіш Сонымен Қыпшақ Сейітқұл деген кім? Қыпшақ Сейітқұл деген арғы атамыз елді отырықшы қылу мақсатымен Асан қайғы бабамыз секілді біраз жерді аралаған екен. "Ат арық болса жер семіз" деп атын сипай қамшылап біраз жерді шарлапты. Қас қарайған кез болса керек, бір таудың етегіне түнемекке ат шалдырып, тоқымын төсеніп, ерін жастанып жата кеткен екен. Түннің бір мезгілінде таудан етекке тастар домалап түсе бастайды. Әлгі кісі тастың екеуін алып "ертең көремін" деп қалтасына сала салады. Ертесіне қараса манағы тастар екі түйір алтын болып шығады. Сөйтсе, "көшкен алтын екен" дейді-мыс. Сол алтынын қаражатқа айналдырып, Қабырға өзенінің бойына қазық қағып, елінің басын біріктіріп, елге мал жинап, егін егіп, мал емшегі мен жер емшегін қатар еметіндей еліне үлкен бастама бастап берген екен дейді-мыс.Қабырға өзені

    Дескриптор:
  • Ғаламтор арқылы мәліметтермен жұмыс жасайды.
  • Қабырға өзені туралы біледі.
  • Өзіндік құндылықтарды анықтайды.


  • ҚБ. «Басбармақ» әдісі арқылы бағаланады.

    ІІІ топГрафикалық органайзер

    1.Әңгімедегі негізгі кейіпкердің табысқа жетуі. 2.Қаламызда өз еңбегімен табысқа жеткен кәсіпкерлер туралы не білеміз?

    Абзал Ералиев Күріш өндірумен,қарақұмық егумен танымал «Абзал иК» ЖШСӘңгімедегі негізгі кейіпкер мен бүгінгі өмірдің кәсіпкері жайында «Қос диаграмма» әдісін толтырады.Кәсіпкерлердің іс-әрекетін салыстырып, ортақ тұсын табады.Дескриптор:
  • Кейіпкердің табысқа қалай жеткенін біледі.
  • Бүгінгі өмірдің кәсіпкерлерін таниды.


  • ҚБ. «Көңілді смайликтер» әдісі арқылы бағаланады.

    Ж.Ж2-тапсырма «Жинақы мәтін» жазу әдісі «Еңбек түбі-береке» тақырыбында шағын мәтін жазады.Дескриптор:
  • Бүгінгі күннің кәсіпкерімен салыстырады.
  • Адамгершілік қасиеттерді жинақтайды.
  • Мәтін жазады.
  • Қ.Б. «Парталас көршіңе бір пікір» әдісі арқылы жұптар арасында өзара бағалау.

    3-тапсырмаЖ«РАФТ» әдісі бойынша келесі тапсырманы орындайық.

    Р – роль (оқушы)А – аудитория (автор не кейіпкер)Ф – форма (хат)Т – тақырып (өз қалауымен «Еңбегінен ел таныр»)Сөз көлемі- 50-60 сөз Дескриптор:
  • Бүгінгі өмір жағдаяттарымен байланыстырады;
  • Хат құрылымының талаптарына сәйкес жазады.
  • Қалыптастырушы бағалау: Сағат тілімен дәптерлерін ауыстырып, бір-бірін өзара бағалау. «Рефлексия пирамидасы» Оқушыларға жекелей кестені толтыртып, қорытынды жасатамын. 1. Сейітқұл-заманынан озып туған адам2.Сейітқұлдың ұрпақтары бар ма? Тағы да қаламызда өз еңбегімен табысқа жеткен кәсіпкерлер бар ма?3- Сейітқұл ағайынды жігіт, жайлы қоныс іздеді, табысқа қолы жетті.4-Сейітқұлдың еңбекқорлығы,көпшілдігі, адалдығы, тапқырлығы.
    Суреттер











    Аудиожазба











































































































































    .



























































    Қосымша мәлімет
    Саралау- оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Бағалауоқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсы?Пәнаралық байланыс -Денсаулық және қауіпсіздік ережелер.АКТ мүмкіндігіҚұндылықтармен















    байланыс (тәрбиелік элемент).

    Саралау әдістері
  • «Зерттеушілік конференциясы» әдісі
  • Оқушы қолдауды басқа оқушыдан немесе ақпараттық технологиялардан алуы мүмкін.Қабілетті оқушыға жеке оқыту бағдарламасы бойынша қолдау көрсетуге болады. . «Жинақы мәтін жазу» әдісіОқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша саралау барысында өзара бағалау оқу процесінің бөлігі болып табылады.Қабілетті оқушылар қалыптастырушы бағалаудың аталған түрлерінің мәнін жылдам түсініп, тапсырманы нәтижелі орындайды.
  • «Семантикалық кесте» әдісі
  • Қабілеті орта оқушы өзінің құрбысынан көмек алуға мүмкіндігі бар,ал қабілетті оқушылар өз ойы мен идеясын жүзеге асыру арқылы топ жұмысына үлесін қоса алады.
    Рефлексия Оқушыларды сабақ барысында сыни бағалауды топтық, жұптық, жеке жұмыстарды жүргізу барысында төменде көрсетілген кері байланыстар арқылы жүзеге асырамын.«Екі жұлдыз,бір ұсыныс» «Бас бармақ» әдісі«Көңілді смайликтер»«Парталас көршіңе бір пікір» әдісі арқылы бағалайды.

    Сабақ соңында оқушыларға қорытындыны «Рефлексия пирамидасы»әдісімен жүргіземін.
  • «Мәңгілік Ел»
  • идеясындағы жалпы
  • адамзаттық құндылықтар
  • ға баулу;
  • тарих, еңбек,география
  • пәндерімен байланыс;
  • интербелсенді тақтаны
  • пайдалану;
  • түрлі дереккөздермен
  • жұмыс жүргізу;










  • Сабақ бойынша рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!